Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit gewoon een beetje kinderachtig.
De GT3 was voor mij een cup waarbij ik moest oefenen of ik ervoer de race, net zoals jij afgelopen maandag hebt ervaren. Spinnen op momenten waarbij je het niet verwacht, de oncontroleerbare spins, het abrupte uitbreken etc.
Wat jij ervaarde als een mooie race, doordat auto's "Stabiel doordat ze mechanische en aerodynamische grip hebben" Ervoer ik meestal als: Sjonnie en Mark liggen 20 seconden voor op het veld te vechten om P1, daarachter vechten Gold, Tender, Jimmy en Beltoon om P3 en daarachter rijd ik met een achterstand van 30 seconden en een voorsprong van 20 seconden op de achterliggers. Als zij eerst gaan pitten kan ik nog 2 rondjes vechten, om vervolgens zelf te moeten pitten en weer alleen verder te rijden.
Dat de auto je niet ligt, dat snap ik. Want dat heb ik met GT3 en alle andere High-downforce auto's.
Dat je de cup dan aan je voorbij laat gaan, moet je zelf weten. Kan ik begrijpen want uit frustratie heb ik dat ook wel eens gedaan.
Maar eigenlijk staat er in je verhaal het volgende:
"Ik wacht de volgende cup af, als dat niet GT/LMP is, heb ik waarschijnlijk geen plezier en doe ik waarschijnlijk niet mee".
En dat vind ik gewoon een beetje kinderachtig.
Ik krijg gewoon ontzettende Wiethok-vibes bij zo'n bericht, vandaar dat ik het hier even neerzet. Ik snap je frustratie, vind het alleen niet zo cool om een voorwaarde aan je eigen deelname te hangen, na de 2e race in de eerste nieuwe cup die geen GT-cup is, terwijl toen de plannen gemaakt werden dat we beide sites gingen samenvoegen voor cup-organisaties, al duidelijk was dat we geen GT-cups bleven rijden, maar veel afwisselden.
Nogmaals, ik ben niet uit op een felle discussie of op een dikke bitchfight via het internet (geloof me, ik win dat
) Maar wou toch even mijn lichtje erop laten schijnen. Zeker omdat je als organisatie (heb ik ook een tijd gedaan) het toch nooit goed doet voor iedereen en er altijd wel wat te zeggen is over de opzet van een cup.
Klik om te vergroten...