1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FERRARI F355 Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 11 dec 2018.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Balen zeg =(
    En tegen 5AI?

    Zou het kunnen dat je stuurtje misschien simpelweg aan het eind van zijn latijn is en dit (toevallig) samenviel met de vollere lobbies?
     
  2. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Kan ik misschien nog eens proberen... Maar in ieder geval in Assetto Corsa heb ik probleem niet zelfs met een volle lobby van 16! o_O
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had dezelfde issues met mijn Thrustmaster TX met Forza 5 destijds. Meer mensen in de server en de FFB werd vaag. Soms verdween de hele FFB gewoon. Sinds ik op PC race heb ik met dezelfde TX (die nu dus al 5 jaar mee gaat, echt een tank! :D) nooit dezelfde problemen meegemaakt.

    Ik vraag me af, komen deze problemen bij alle consoles voor? Dus is het alleen de OG 2013 spec Xbox One, of hebben mensen met de One slim ook issues. En hoe zit het met de One X? Het zou me niks verbazen dat PCARS net wat zwaarder leunt op de CPU waardoor de CPU overbelast raakt en de "onbelangrijke" processen (FFB dus) een lagere refresh klok geeft.
     
  4. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Daar is dus mijn bevestiging... Het idee spookt al lang in mijn hoofd over te schakelen naar PC... Dit jaar moet het er toch eens van komen! :D
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dat is inderdaad wel een goede vraag. Hebben de mannen met stuurproblemen een One, One Slim of een One X?

    Al had ik zelf op de original One nooit FFB problemen, ook niet tijdens framedrops e.d.
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb de X nu een maand of 2. Op beide consoles heb ik nooit dit soort problemen ervaren. Afgelopen jaar ook geen drivers geüpdatet (op stuur) oid en met PC2 rijd ik met de standaard settings.

    Apart (en vooral frustrerend) dat dezelfde mensen hier constant laat van hebben.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  7. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Ze hebben 4 marshalls staan bij de bocht naar links na de hairpin om te kijken of je geen millimeter naast de baan komt. Beware
    Zelf heb ik de X. Nooit problemen mee. Voorheen op de standaard Xbox, naarmate de race vorderde, werd mij ffb zwakker en zwakker tot op het punt dat ik zonder ffb reed.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zowel op de One, als de One X geen problemen gehad met mijn Fanatec.
    De TX wel, maar dat bleek hardware-matig te zijn.

    Mijn 1e TX is ook doorgebrand/kortsluiting en mijn 2e TX deed het prima op mijn One.
    Grootste afknapper voor mij was de slechte bouwkwaliteit van het 599 stuur. Ik had gewoon roest op de flippers etc.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja, daar zijn ze enorm streng inderdaad!!

    Herkenbaar, had ik ook op de oorspronkelijke one. Op de OneX niet meer.
     
  10. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Pfff weet niet wat het is op maandag met auto's..

    Vorige week de ferrari die moeilijk deed, zojuist de renault meganeo_O.

    Geen zin in gedoe vandaag dus lekker op het werk in de garage laten staan en met andere auto van werk naar huus...

    Net thuis dus kom eraan tot zo:D
     
    ColdzeroNL en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  11. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Force feedback omlaag gegooid voor vanavond, resultaat 2 rondjes geen probleem. Daarna start finish over en toch weer dat de auto redelijk begint te dansen zeg maar. Ik heb nog een xbox one s voorheen nooit dit probleem gehad.
    Misschien dat het toch te zwaar is voor de one s. Aardige lobby en dan op 4k hdr zo op de nieuwe tv. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen. En zal dan de output van de xbox eens op 1440p 120hz proberen, en anders terug naar 1080p om te kijken of dat nog wat effect heeft.

    En anders toch maar een andere xdoos :whistle:

    #nietklagen
    #altijdblijvenlachen
     
    B Tender, Beltoni en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Weer erg genoten vanavond, blijft echt een heerlijk autootje!

    Race 1 was Kimi no downforce echt te snel, laatste 2 ronde kwam ik wel dichterbij maar de race was helaas te kort. In race 2 te veel foutjes gemaakt om de overwinning te pakken. Jammer, had Gold zonder de penalties misschien nog wel kunnen pakken.

    Beide races heerlijk close geracet en uiteindelijk als dagwinner, op punten, vertrokken uit Italië. Op naar Zolder!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Pole position had ik na een slechte start al heel snel ingeruild voor een P2, en met een heel snelle @Beltoni die druk aan het zetten was werd het al snel een P3. Toen had ik ook al drie seconden aan m'n broek en was ik al vooral naar achteren aan het kijken, want virtueel had ook @GoldPwnageNL me al ingehaald. In kon me gelukkig een beetje optrekken aan de pace van @Beltoni en daarmee alsnog P3 binnenharken! Meer zat er niet in, er werd heel hard doorgereden overall. Proficiat aan @Kimi NL en @Beltoni

    Race twee was drama. Alsof hij het kon ruiken begon bij de start van de race de kat enorm ondeugend te worden en dat hield heel lang aan. M'n aandacht werd, hoewel ik het probeerde te onderdrukken, onbewust verdeeld tussen Chouffe en de race, en ik verloor al snel de echte aansluiting met de auto's voor me. Tot overmaat van ramp stapelde ik wat penalties waardoor ik al vrij snel virtueel vijfde lag (een strafloze @Jimmy J. vlak voor me of achter me, was stuivertje wisselen). Pas in de slotfase kon ik me weer goed focussen, en tegelijkertijd kwamen @Jimmy J. En @Kimi NL juist in de problemen, waarna P5 uiteindelijk nog P3 mocht worden! Felicitaties aan @GoldPwnageNL met zijn knappe inhaalrace en @Beltoni als dagwinnaar! Beetje dubbel gevoel resteert. Zonder het gedoe in m'n woonkamer had er misschien ietsje meer ingezeten, anderzijds mag ik ook niet klagen, en bovenal gewoon lekker geraced!! Zin in Zolder:)
     
    hillss, Beltoni en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Race 1: Bloedstollende start, constant 1:55 laag gereden. Laatste 2 ronden waren mijn banden eraan, uithuilen en hopen dat beltoon niet voorbij kon komen. Uiteindelijk gelukt en lekker voor hem gefinished. #Blessed #Fitgirl #Pumkinspicelatte

    Race 2: Bloedstollende start, lekker 1.54-ers gereden en mijn banden in 14 ronden volledig naar de stront gereden. Laatste 10 ronden begon ik echt fouten te maken om Gold weer te pakken, wat ik op snelheid kon bewerkstelligen, maar qua fouten totaal niet. 3x toe brak mijn auto uit tijdens het aanremmen van de laatste 2 bochten. Toen besloten ABS uit te zetten (ik had hem aan staan omdat ik anders in 8 ronden door mijn voorbanden ging) en beter te focussen. Toen nog een heel stuk dichterbij kunnen komen, maar toen remde ik aan (wederom bij de laatste bochten) op het gras rechts en was het huilen met de pet op. Toen banden glad, grip weg, focus weg en Gold en Beltoon weg.

    In de laatste 2 ronden was het echt drama en ben ik nog 2x in de rondte gegaan. P5.
    Wat een kutrace.

    Gevecht met @Beltoni in ronde zoveel was wel echt gaaf. Best fair, best hard en ongelovelijk close. <3
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Voor mij voor de verandering een niet zo leuke avond.

    Voelde me vooraf niet goed, had 0,0 geoefend en was des te meer verrast met P3 in de kwali. Maar dat was eigenlijk het enige hoogtepuntje. Op deze baan kan ik niet pushen, omdat 'de limiet opzoeken' voelt als op eieren rijden. Er is werkelijk geen enkele bocht geweest waar ik geen slow-down heb gehad heb terwijl ik met 2 wielen nog op de baan zat nog. Tot overmaat van ramp ging door de kerbstones in bocht 1 mijn Wheelstand Pro scheef, en iets later trok ik mijn stuur 'naar beneden' omdat die klem beneden niet strak genoeg zat, waardoor mijn hele racehouding fucked up was. Had op zich wel een leuk gevecht met @Kimi NL @Beltoni en @B Tender in het midden van race 2 om P2, maar kon er weinig van genieten.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik moet overigens wel even vermelden dat ik de Maandagavond een hele toffe race-avond vind!
    Een heel stuk fijner dan de zondag. <3
     
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]
     
    Beltoni, Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zolder
    28 januari a.s. Zolder 20:15 uur lobby open !


    Qualificatie: 15 min
    Heat 1: 12 rndn.
    Heat 2: 24 rndn.


    Weer: Heat 1 onbewolkt, Heat 2 onbewolkt later mistig.
    Datum : 31-10-2018
    Heat 1 : start 14:00 uur. Staande start obv q1
    Heat 2 : start 17:00 uur. Vliegende start uitslag heat 1
    .

    N.B. TIJDENS DE WEEK VAN DE WEC ZAL ER GEEN F355 CHALLANGE ZIJN.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2019
  19. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Heren goedenavond..

    Morgen last minute voor werk in Nederland, dus ik ga er niet bij zijn.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Pffff, in Nederland nog wel.
    Stay strong Hills!

    #prayforhills #keepthefaith #fitgirl #Avocado
     
    hillss vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina