1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Ace Combat 7: Skies Unknown

Discussie in 'Games' gestart door inoway, 26 jan 2019.

  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Deze game is zojuist gereleased. 18 januari 2019. Na vrij veel vertraging. Mulitplatform. In de Xbox360 days heb ik Ace Combat 6 met veel plezier gespeeld. Maar bij Ace Combat 7 keek ik zelf natuurlijk enorm uit naar het VR toetje bij de PS4 versie. We zagen het al een tijdje aankomen, maar (helaas) is de VR content enigzins beperkt. 3 dedicated VR missies en nog wat los spul. Ik moest wel even nadenken of ik de game day1 zou gaan halen voor alleen die 3 missies. Gelukkig kon ik de game voor 45€ retail scoren, ipv voor 70€ digital van de PlayStore.

    Geen spijt, absoluut geen spijt. De VR in deze game behoort tot het beste (kwaliteit, actie, visuals, sound, production values) van wat er op PS4+PSVR mogelijk is. Echt het gevoel dat ze het onderste uit de kan hebben weten te halen, en daarom dubbel jammer dat er zo weinig content is. Maar wat niet is, zou eventueel met toekomstige DLC nog kunnen komen. Btw, de VR content is 1 jaar exclusief voor PSVR, daarna schijnt het ook naar PCVR te komen.

    Hoe dan ook, hier speel ik missie 1 op Expert/Hard in VR met een Hotas en een Subpac. De immersion is totaal. Echt een ubergave ervaring.



     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Geweldige game, maar moet wel echt weer veel spelen om wat skills te krijgen. Paar potjes ook online gespeeld en wordt afgeslacht haha.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben al de lul in missie 4, MP red ik me wel mee denk ik. Ik haat onder de radar vliegen, of ertussen door. Kak. :+
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Speelt dat überhaupt leuk, MP? Ik denk dat ik deze game alleen voor de SP ga halen.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vind het niet verkeerd je heb team dead match en battle royal. Tot nu toe goede server nog geen enkele lag gehad en best leuk te doen.
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Nooit een Ace combat gespeeld, laatste was Crimson Skies op de 1e xbox. Die vond ik destijds echt awesome :D
     
    Olijke Poffer, Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dit is nog niet eens zo heel anders eigenlijk, behalve dat je een kilometer hoger in de lucht vliegt.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zou het verschil met zo flight stick en of spelen met controller echt groot wezen?
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik zou niet een flight stick voor alleen deze game aanschaffen, omdat de flight bediening in AC7 relatief beperkt is (vanwege het arcade gehalte). Geeft natuurlijk wel een extra gaaf gevoel als het werkt. Heb je ook nog andere games die je met zo'n stick kunt spelen?

    EDIT: Of in combinatie met VR. DAN WEL. :D
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Maarja dat zijn dan weer 3 missies van 15min. Moet je imo wel iemand zoals @inoway zijn die of idolaat van VR is of die 3 missies op een positieve manier weet uit te melken. Anders is het een duur stickie. Zou ook niet weten wat je er meer mee kan. Ultra wings VR allicht, Eve Valkyrie , elite Dangerous..Maar of dat een aankoop rechtvaardigt
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Of gebruiken op de PC. Veel titels daar.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Voor mijn pc zijn er weinig titels ben ik bang. Weet niet of die compatible is met spele.nl of funnygames.nl dat trekt die nog net. Habbohotel is al te zwaar man
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Bij flat zou ik lekker alleen met een controller voor de tv gaan zitten. Idolaat van VR? Hmm ik voel me meer een fanatieke early adopter die weet dat dit allemaal nog 1st gen is. Maar als ik moest kiezen tussen een uur AceCombat VR of een uur RDR2 4K ... Laat rdr2 dan maar in de seal zitten.

     
    WorkingTitle, Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat ziet er zeker ruig uit. Nu maar hopen dat er meer VR missies uitkomen. Past volgens mij geweldig bij de Ace Combat gameplay.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha. Gisteren mijn moeder in eens: ''Ik wil dat spel wel even zien.'' Het is nog net niet dat ze van de ''Holy Shit'' opmerkingen is, maar ze verbaasde zich wel enorm om de schoonheid van het spel. :+ Sowieso die cockpit views. :eek:_O_

    Iemand trouwens tips over die missie dat je tussen de radar door moet vliegen??? Missie 4 is dat volgens mij, Tweakers irriteerde zich in hun review ook al aan frustrerende missies namelijk. 8)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Moet je dan boven de wolken op een berg iets bombarderen? Omvliegen en via de korte kant benaderen.
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Damn de game is wel pittiger dan de eerdere delen. Of ik begin gewoon slecht in gamen te worden, dat kan ook nog.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alle eerdere delen gespeeld, deze is inderdaad pittiger en flink ook. Easy is het nieuwe hard kan ik je zeggen en dan moet je nog naar medium, hard, expert en dan ace mode en s rank als je 1000/1000 wil. :+
     
    ageQned vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Oke het ligt dus niet helemaal aan mij haha en tsja die achievements of trophies bende hou ik me niet zo mee bezig. Dat zal me verders een worst wezen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina