1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    +1000000000000
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Uiteindelijk is het gros van de gamers zoals jouw broer. Ik verbaas me ook altijd als ik mensen met een PS4 spreek die dan bv Uncharted, Horizon Zero Dawn of Metal Gear niet kennen.

    Uiteindelijk zijn er maar relatief weinig mensen die op forums zitten of gamenieuwssites volgen. Laat staan Nederlands spreken, op forums zitten en gamenieuwssites volgen. Nog minder die Nederlands spreken, op forums zitten, gamenieuwssites volgen en dan ook nog een xbox hebben. Daarvan is iedereen te taggen op dit forum of komt uit Sneek.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Sneek het moet ook niet dichterbij haha.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het boerendorp dat Nederland heet. :D
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha Sneek is hier maar 12km vandaan
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    PAS WEL OP, ZIT EEN MAJOR SPOILER IN DEZE TRAILER:
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Net alsof iemand hier op deze meuk zit te wachten.
     
    Yellow 13, Reckuuza, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Day one buy!
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik koop de game al voor de release.
     
    UpInSmoke0611, Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ook! Morgen! Day 0
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik koop hem ook. Zelfs slechte kunst wordt ooit nog veel geld waard (zie Picasso).
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En Mondriaan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit zou ik dus zeker spelen _O_
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    BF4 was prima, maar laatste 1-2 jaar bijna geen officiele servers meer, en DLC maps worden niet meer gespeeld, dus je zit te vaak op custom servers met kut regeltjes en mods...
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Godver, Metro Exodus exclusief naar de Epic Store op de PC.

    https://www.eurogamer.net/articles/2019-01-28-epics-latest-pc-exclusive-is-metro-exodus

    Hopelijk is het tijdelijk. Heb een hekel aan dit soort "oorlogen".

    EDIT: Wat een aparte situatie zeg. Steam pagina is net bijgewerkt met het volgende bericht...

    "Notice:Later today, sales of Metro Exodus will be discontinued on Steam due to a publisher decision to make the game exclusive to another PC store.

    The developer and publisher have assured us that all prior sales of the game on Steam will be fulfilled on Steam, and Steam owners will be able to access the game and any future updates or DLC through Steam.

    We think the decision to remove the game is unfair to Steam customers, especially after a long pre-sale period. We apologize to Steam customers that were expecting it to be available for sale through the February 15th release date, but we were only recently informed of the decision and given limited time to let everyone know."
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je betaald bij Steam gewoon een stuk meer geld om een game uit te geven dan bij Epic. Bij projecten op deze schaal gaat dat uiteindelijk gewoon om miljoenen aan omzet.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    https://www.ea.com/en-ca/news/fifa-points-belgium

    Goeie move. Helaas gaan ze niks aanpassen aan de ingame prijzen van de pakketten. Dus het blijft FUCKING HARD grinden om maar een pakketje te kopen
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wat ik dan niet begrijp is dat het een exclusive forever moet worden, althans zo lijkt het. Immers, meer outlets -> meer inkomsten. Het gaat hier ook niet om een PS4 vs Xbox platform discussie. Alle outlets zijn PC based, dus waarom dan niet verkopen op Steam? Het enige dat ik mij nog kan bedenken is dat Epic upfront een gigantisch bedrag heeft betaald voor deze exclusive en de devs van Metro Exodus de verleiding niet konden weerstaan. Misschien waren ze wel krap bij kas, wie weet.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik wist het wel dat dit verhaal nog een staartje ging krijgen. Valve heeft zich ook uitgesproken over de inmiddels 1 jaar timed exclusive van Metro Exodus op Steam, door Epic gekaapt net voordat de game released zou worden (en je kon dus wel degelijk de game kopen op Steam). Deep Silver distantieert zich van de huidige situatie.

    https://www.eurogamer.net/articles/2019-01-28-epics-latest-pc-exclusive-is-metro-exodus

    Super interessant allemaal en gelukkig ben ik niet de enige die dit toch wel een vreemde gang van zaken vind.

    "THQNordic @THQNordic

    · 12h


    The decision to publish Metro Exodus as a timed Epic Store exclusive was made entirely on Koch Media’s side as Metro is their intellectual property. They are a sister company of THQ Nordic (Vienna), which is the reason why we can and will not comment on this matter. We do

    [​IMG]

    THQNordic @THQNordic


    not want to categorically exclude the possibility of timed exclusives for any of our games in the future, but speaking in the here and now, we definitely want to have the players choose the platform of their liking and make our portfolio available to as many outlets as possible. pic.twitter.com/oOI52rLDAi"
     

Deel Deze Pagina