Ik probeer de open demo. Loopt het dan nog niet goed; no buy. Simpel. Loopt het goed, en de game bevalt; day 1.
Hoezo? Je kan toch de demo spelen om te zien of je de gameplay leuk vind? Zifnap gelooft niet dat EA niet zijn typische publisher moves eruit gooit na launch en consumers genaaid worden. Daarvoor hoef je ook niet een maandje EA acces te nemen lijkt mij. Enkel server issues gehad? Ik heb wel wat meer meegemaakt dan enkel server issues in 4 uur tijd.
Merkte wel dat, naarmate je speelde, je betere wapens kreeg ... en dat ook de gunplay ten goede kwam. Verder lijkt heel Anthem een game te zijn die server-sided draait? Van de stotterende AI (NPC's) tot aan de performance. De demo is gewoon een hele slechte afgewerkte build van een stukje van de game ... zonde, want Anthem's setting vind ik wel echt gaaf. Verder hoop ik dat EA geleerd heeft van het Battlefront fiasco. Prima dat je microtransactions in 'n game stopt maar dit mag de gameplay (voor iemand die GEEN geld wil uitgeven) nooit gaan beinvloeden. We zullen zien. Van de day-1 ben ik afgestapt ... eerst even komend weekend afwachten.
Als.je een demo uitgeeft dan wordt je daar terecht op afgerekend. Dus als het een goede build is, dan kweek je daar vertrouwen en positieve word-of-mouth mee. Is het een kut demo van een kut build, dan krijg je ook terecht de wind van voren. Gewoon geen kut-demo's/beta's uitgeven.
Ook maar eens proberen... al zullen de servers vanavond wel weer plat zijn. EDIT: Digital Foundry: "Expectations have to be managed…". Voor de PS4 pro geldt ook bij deze titel dat je de performance kunt verbeteren door 1080P te forceren onder de console video output settings.
Ik wist niks van een tijd....alleen 1 februari! En dat is het de hele dag al. Vandaag de hele dag vrij en het weekend moet ik werken, dus kon vandaag mooi spelen.......NIET DUS!!
Ben na 2 minuten al bored.. Grafisch ook lelijk op de PS4 Pro op 4K monitor. Lijkt ook wel een steady 20 fps en de resolutie minder dan 1080p.