1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Hearts 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wat een luxe kerel! Gewoon allebei een stukje proberen en dan voor één titel als eerste gaan. :)
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Het begint geloof ik met een samenvattings video van die eerdere delen.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Wel jammer dat ze in dit deel vooral nieuwe Disney films hebben gekozen.
    Toy Story heeeeeel tof, maar Tangled en Frozen MEEEHHHHHHHHHHH.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Frozen is so COOL, it's HOT (gettit).



    Nee, ik moet hier nog wat langer over nadenken dat is wel duidelijk. BTW Winnie the Pooh FTW.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    Ik vond dit een interessante review. De focus ligt minder op (nieuw) beeldmateriaal, er wordt vooral veel in interview vorm gepraat over de game. O.a. over hoe de game is wanneer je weinig van de serie afweet.
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Gewoon ff infomatief,... mensen die frozen maar mehh vinden, die hebben vast kids of niet?!
    (Vond het een leuke disney film, maar hoor die comment zo vaak,. moet vast komen doordat ze hem te vaak gehoord/gezien hebben?! O-)
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Mijn dochter zag de trailer en papa moet de game maar in huis halen. "Dan kan ik met Elsa en Anna spelen papa". Ehm nee, zo werkt dat niet. Maar leg dat een 7-jarige maar uit. En inderdaad als de liedjes er in zitten dan weet ik nu al wat er gaat gebeuren. Ik probeer me te concentreren op de gameplay terwijl er eentje naast me zit mee te blèren.

    Maar goed. Heb nog een grote backlog dus als ik aan KH3 toe kom is m'n dochter 20.
     
    allstyles, WorkingTitle en Zifnap vinden dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Twee uurtjes onderweg met de game, maar het is vooral even wennen aan de gameplay. Eerdere delen nooit gespeeld, maar nu overigens wel in bezit.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Raar eigenlijk dat deze met de Unreal 4 Engine is gemaakt en niet met Square Enix’s eigen engine.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Game ontwikkeling is wel op die engine gestart, maar de devs waren er niet tevreden over. Heeft destijds voor behoorlijk wat uitstel gezorgd. De Unreal4 engine is in ieder geval heel flexibel en relatief gemakkelijk om in te programmeren.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    [SPOILER start van het spel]




    Als iemand zo enthousiast een spel speelt, dan wordt ik zelf ook weer een stuk nieuwsgieriger. Gameplay ziet er best relaxt uit eigenlijk, al blijf ik mij afvragen of ik niet gewoon veel te veel van het verhaal mis omdat ik nooit een KH game gespeeld heb.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  15. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Kon niet wachten op deze game. Heb minus Dream Drop Distance alle spellen uit de reeks gespeeld. Begon rond 2003 oid al met KH1. 16 jaar later eindelijk het afsluitende deel van de reeks.

    Fantastisch spel zeg. Heb er al meer dan vijfentwintig speeluren in zitten sinds zaterdag. Qua story gaat het verhaal redelijk traag. Ben erg benieuwd hoe het eindigt!

    @Zifnap denk eerlijk gezegd dat het verhaal erg lastig te volgen is als je geen eerdere delen hebt gespeeld/gezien. Je kan eventueel de remakes kopen en deze nog spelen of YouTube filmpjes kijken. Snap dat je er geen zin in hebt hoor, gaat echt veel tijd in zitten, maar ik raad met oog op KH3 in ieder geval aan om de volgende delen te spelen/kijken:

    - Kingdom Hearts 1.5 final mix (gameplay is wel echt slecht verjaard. Je kan eventueel ook filmpjes kijken).

    - Chain of Memories (zou filmpje kijken, gameplay is erg kut maar een aantal personages komen terug in KH:cool:.

    - 358/2 days (cutscenes, één van de mooiste verhalen, belangrijke personages komen ook terug. Je kan deze ook na KH2fm kijken. Volgorde voor deze twee maakt niet heel veel uit)

    - Kingdom Hearts 2.5 final mix (nog steeds een topspel).

    - Birth By Sleep (gaaf spel, erg belangrijk voor KH:cool:.

    - KH: Coded (deze kan je overslaan).

    - Dream Drop Distance (zelf dus niet gespeeld maar erg belanfrijk voor het verhaal)

    - Er is nog een 2.8 oid, een soort inleiding op KH3.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Wat @Robbdie zegt.
    De KH 2.8 is een PS4 collectie met Dream Drop Distance (het origineel kwam op de 3DS uit) en een soort mini-vervolg op Birth By Sleep en een laatste deel met nog wat meer achtergrond info, maar van deze zou ik alleen DDD aanraden aangezien die direct aansluit op het begin van KH3.

    Ik zou van de volgende delen alleen de cutscènes kijken:
    - Chain of Memories (combat is echt ruk namelijk)
    - 358/2 Days
    - Evt. Dream Drop Distance als je de KH2.8 niet wil kopen


    Ik moet zelf alleen Birth By Sleep nog spelen (heb hem al wel liggen maar ja, tijd tijd tijd), dus ik heb KH3 nog maar eventjes niet aangeschaft.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het moeilijk allemaal. Ik ga hem niet kopen, snap er geen reet van. Ik speel wel RE2 Remake. Dat snap ik tenminste. Maar ik hou zo van vrolijk en zeker van Disney.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Volgens mij is het ook gewoon een good versus evil verhaal in de basis. Alleen alle verhalen daar omheen maken het complexer.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Snap geen reet van de overarching story, maar vermaak mij alsnog echt heel erg ermee!
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Dit is wel waar ja. Light vs. Darkness. Daarmee kom je een heel eind haha.
     

Deel Deze Pagina