Vind het er echt goed uitzien. Ik dacht dat het andersom zou zijn maar ik kijk hier meer naar uit dan naar Anthem!
Ik denk dat er vooral veel meer content tijdens launch zal zijn, maar ik kan het mis hebben. Ubi kan natuurlijk qua gameplay mooi voortborduren op deel 1 en verbeteren en dat is denk ik ook een potentieel sterk punt van deze titel. Anthem… we gaan het zien. Ik heb het gevoel dat deze titel het niet gaat halen, of in ieder geval de eerste maanden in zwaar weer gaat komen door veel negatieve feedback. Bioware en EA zullen er nog hard aan moeten gaan trekken.
Damn wat ziet dit er tof uit zeg! En goed om te horen dat ze veel aandacht hebben besteeds aan de endgame. en dan ook nog gewoon 40 uur story deze game zit super vol met content. Kijk hier echt naar uit en denk dat dit toffer gaat worden dan anthem
Ik hoop dat ik de beta kan uittesten (overigens ook hier weer 3 Friend codes net als Anthem). Game lijkt echt een betere Division game te zijn in alle opzichten. Dan toch een moderne online lootershooter die goed in elkaar steekt en genoeg content heeft? Ik hoop het! Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Closed Beta code is binnen! Ben normaal niet van het pre-orderen, maar heb me dusdanig veel vermaakt met het eerste deel, dat ik blind voor deze ben gegaan. Ben benieuwd dit weekend.
Grafisch nog slechter dan 1? Is inmiddels deel 2 en nog steeds kan het niveau van de announcement van deel 1 niet gehaald worden. Dat stamt al uit 2013..