Ja tuurlijk, maar alsnog een hoop mensen die tot het eind zijn gebleven. Zal ook wel met die angstcultuur te maken hebben, maar vond het gewoon opmerkelijk.
Zooooooooo en klaar.... Idd kerel wat een serie, ik moet zeggen ik vond seizoen 3 ook best aardig maar wel de slapste van alle 4 en 4 was geweldig. Bedankt voor de tip
Haha mooi pik! 3 de mindere idd. In april/mei seizoen 5 en seizoen 6 verwachting volgend jr. Er komt nog meer!
Altered carbon. Episode 7 nu. Toffe serie, maar, eerst was ortega irritant (wel lekker) en nu is die zus (ook lekker) van kovacs facking annoying.
Ik stoor mij echt aan de OST van Dark tot dusverre. Constant die "suspense" deuntjes erdoorheen alsof dat het spannend maakt. Haalt mij volledig uit het verhaal keer op keer. Niet dat het verhaal zo denderend is tot nu toe. Ik had wat meer gehoopt van onze oosterburen.
Ze hebben dat boek echt zo verkracht, dat wil je niet weten. Dat hele stuk met die zus is gewoon uit een Netflix duim gezogen.
Ik vond die gast zo'n lul, beetje daar blijven omdat je anders geen geld krijgt en vervolgens lachen als het gaat regenen. Of je loopt weg, of je gaat ervoor: nu ben je gewoon debet aan de ellende puur voor je centen. Verder wel mooi ja, het hele concept van een festival voor 10.000 mensen op een onbewoond eiland Bahama's is al te zot voor woorden logistiek en productietechnisch gezien.
Logistiek gezien is de ArenA al een ramp voor concerten, het veld niet op kunnen rijden met vrachtwagens, 1 richting met vaag aflopende randen. Lossen op de doorgaande weg op de ring en vrijwel onmogelijk om vrachtwagens elkaar te laten passeren. Dan te weten dat Beyonce alleen al met 40 vrachtwagens het tourtje kwam doen. Ik krijg al hoofdpijn als ik aan de Bahama's denk en dan komt
Damn serie halt wel heel hard achteruit de laatste paar episodes. Idd met name sinds intrede van die zus
Ok wist dus helemaal niet dat Mindhunter van David Fincher was Dat is wel ff een opstapje vanaf Casa de Papel hoor, wat een bom sfeer en heerlijke shots! Genieten.
Echt goed ja. Je verwacht zo'n simpel Groundhog Day dingetje maar dit is heel apart. Ze weet de gekte goed over te brengen. Die Ed Kemper, gezellig ventje.
Russian Doll ... De fuck? Spoiler Dat einde is echt een complete mindfuck. Maar ze hebben nu beide hun eigen leven terug, geleerd van hun fouten ... maar ze hebben elkaar wel "nodig" blijkbaar...