1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Had het filmpje nog niet gezien. Maar het klopt helemaal. Moest op het begin ook echt mijn best doen om naast het trage te kijken. Wat heb ik mij geergerd bij de missie dat je op onderzoek uit moest gaan in valentine. Zoo langzaam. Ik had net het snelle ac oddessey uitgespeeld dus dat was wel enorm wennen. Ben nu in chapter 6 en heb me inmiddels erbij neergelegd. Maar dat reviewers dit een 10 geven onbegrijpelijk.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kan iemand het filmpje even samenvatten? Het is vrij lang. :eek:

    Maar goed, langzaam is niet per se slecht toch? Heb je ooit een western gekeken? In Once Upon A Time in The West gebeurt in de eerste twintig minuten letterlijk niets. Alleen de shootouts gaan vaak snel en dat was nu ook toch? Verder is het misschien ook wel een beetje de engine. De animaties zijn vrij traag.
     
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    @Dusky Demon NL
    Het filmpje gaat niet eens zozeer over dat alles heel traag is. Het is alweer een paar weken geleden dat ik hem heb gekeken, maar de takeaway message voor mij was het volgende:
    Rockstar zet een enorme en prachtige wereld neer vol variatie en mogelijkheden en biedt je zo veel vrijheid om te doen wat je wil. Echter, zodra je een missie begint vervalt ALLE vrijheid en heb je op geen enkele manier vrijheid om het spel te spelen zoals jij het wil. Als je ook maar iets van het pad afwijkt dat Rockstar voor je heeft uitgestippeld (bijv. als je een gebouw via het dak wil binnenkomen ipv de voordeur) faal je de missie en moet je opnieuw beginnen.
    Daarnaast bespreekt hij nog wat kleinere frustraties als dat Rockstar soms ineens besluit dat je 2 specifieke wapens bij je hebt als je van je paard afstapt ipv de 2 die je eerder zelf had geselecteerd, en andere kunstmatige manieren van gamedesign waarmee Rockstar in feite laat zien dat ze niet helemaal mensen los willen laten (en die indruk wekken ze wel).

    Ik raad je wel aan als je tijd hebt een keer het filmpje te kijken, hij legt het erg duidelijk met voorbeelden uit.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2019
    WorkingTitle, Barbabravo en Tyrant vinden dit leuk.
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb die gezien ja. Maar ik ga geen spel vergelijken met een film. Ik doelde meer op dat je in het kamp moet lopen, bij een missie icoontje moet lopen en het eten bij het kamp. Rockstar wilt alles zo cinematisch doen en daarin gaan ze wat mij betreft te ver. Ook als je bepaalde missies hebt gehaald wordt automatisch ergens geplaatst met of je kampvuur of op paard helemaal uit de richting van waar je was op het einde van je missie waardoor je weer 5 min moet terugrijden. Als ik dan de punten uit het filmpje en mijn eigen irritaties erbij doe dan zou ik het dus nooit een 10 geven. Die reviewers zijn een beetje met de rockstar hype meegegaan.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Of als je dood gaat met je paard, mag je dat kreng weer helemaal bonden, fuck dat.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat is wel een ding inderdaad. Ik had het laatst met een maatje over Bandersnatch en dat ik het niet 'echte' keuzes vond. Maar dat je natuurlijk ook gewoon een game kan spelen als je keuzevrijheid wil. En toen bedacht ik me dat er geen enkele keuzevrijheid zit in Red Dead Redemption 2. Afgezien van of je iemand langs de weg neerschiet of niet misschien.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat was ook juist de bedoeling en de boodschap van Bandersnatch...
     
    Tyrant, WorkingTitle en Maddmonkey vinden dit leuk.
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Zelfs met paardrijden en gewoon lopen wordt je in een missie gewoon geleidt. Enige wat je vaak moet doen is op a drukken. Sturen hoeft niet. :thumbs:
     
  9. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren eindelijk bij de epilogue gekomen denk ik. :)
    Aangekomen in Strawberry en gekeken op hoeveel procent de story zit.. 82% denk ik dus toch nog even plezier.
    Had even een korte pauze genomen maar voor mij toch wel een topgame hoor..
    MEt momenten dacht ik.. nu ga ik gewoon door met de hoofdmissie dat het gedaan is, maar kon het toch telkens niet laten de zijmissies te doen want wil niks missen.. :p
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoeveel uur hebben jullie inmiddels gespeeld? Ik zag net dat ik 123 uur gespeeld heb, waarmee ik op 81% completion zit (86% story completion, ga bijna naar Epilogue Part 2). Ik heb wel ook veel tijd doelloos lopen exploren, maar ik ben erg benieuwd hoeveel uur het nog gaat kosten om naar de 100% te gaan.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit naar kijk, veel te confronterend. ;-)
    Ben na chpt. 3 afgehaakt, wellicht dat ik het nog eens opstart. Was in het begin echt heel enthousiast en dat ging ook weer snel over.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond dit ook verreweg het saaiste stuk, ik ben in chapter 3 ook bijna afgehaakt. In chapter 4 komt het wel echt weer op gang vond ik. Vooral de omgeving in chapter 3 vond ik saai eigenlijk, de missies werden naar het einde van chapter 3 toe ook best gaaf.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Klinkt alsof ik toch even door Chpt 3 moet, wellicht binnenkort maar eens doen; thanks!
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb het gisteren uitgespeeld. Epilogue part 1 en 2 vond ik matig. Vooral tegenover 4 -5- 6. Bij een paar missies dacht ik echt van waar ben ik mee bezig. Ben ook wel blij dat ik het spel nu op de plank kan leggen. Heb zo'n tic om alles uit te spelen waar ik aan begonnen ben.

    Al met al geef ik het een 7,5.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja het eerste deel van Epilogue Part 1 gaat echt nergens over. Beetje net als het begin van RDR1. Ik ben benieuwd naar de rest.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het word beter ;)
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Waar kan ik zien hoelang ik al gespeeld heb? :p
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, ik hoopte eigenlijk dat de game in een soort Farm Simulator zou veranderen, waarbij je dus je eigen farm helemaal op zou kunnen bouwen en uitbreiden en verschillende gewassen en dieren zou krijgen, en dat dus in die schitterende RDR wereld, en dan beetje de hele dag daarvoor zorgen, boodschapjes doen, vissen, jagen, craften, soms wat missies voor de sheriff, etc etc. Dat zou ik geweldig hebben gevonden.

    Het liefst zou ik gewoon zien dat ze zoiets stand-alone uitbrengen, dus echt een goede mechanic en economy erachter, net als Stardew Valley, maar dan RDR style, en nog steeds de uitdagingen, gevaren en missies van het Wilde Westen. En dan een shitload aan opties voor je eigen character(s), je eigen farm, etc. Gewoon een fantastische chill-game waar je iedere dag even een uurtje in kunt 'verdwijnen'.

    Gewoon events toevoegen, dus treasure hunts, legendary animals, foto-opdrachten, races, whatever. Zoveel extra potentie nog in deze speelwereld/setting.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan stand alone want ik werd al zwaar geirriteerd bij hamertje tik op een country nummer waarbij je af en toe op a kan drukken. Dan kan ik het links laten liggen.

    Iets meer actie verwacht ik van zo'n genre dat het claimed te zijn.
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heb een game breaking bug ben ik bang. Stonden nog twee missies op de kaart (begin chapter 6). Geel icoontje in bar in saint dennis. Kwam de bar in en icoontje verdween. En een stagecoach grijze vlek. Kan rond blijven lopen in deze vlek, maar gebeurd niks. Normaal kwam er onderin de tekst. Wait for the stagecoach to appear o.i.d. ben nu 2 uur aan het rondhobbelen en kan nog steeds niks. Ook alle bountties zijn betaald. Laatste savegame is een autosave, werkt ook niet. Lekker dan
     

Deel Deze Pagina