1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Apex Legends

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 4 feb 2019.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]

    Free-to-play Battle Royale


    Conquer with character in Apex Legends, a free-to-play Battle Royale shooter where legendary characters with powerful abilities team up to battle for fame & fortune on the fringes of the Frontier. Master an ever-growing roster of diverse Legends, deep tactical squad play and bold new innovations that level up the Battle Royale experience—all within a rugged world where anything goes. Welcome to the next evolution of Battle Royale.

    A Roster of Legendary Characters
    -Master a growing roster of powerful Legends, each with their own unique personality, strengths and abilities that are easy to pick up but challenging to truly master.

    Build Your Crew
    -Choose your Legend and combine their unique skills together with other players to form the ultimate crew.

    Strategic Battle Royale
    -Use your abilities–and your wits–to make strategic calls on the fly, adapting your crew's strengths to meet new challenges as the match evolves.

    Genre-Evolving Innovation

    -Experience a brand-new array of innovative features that level up the Battle Royale genre, including Respawn Beacons, Smart Comms, Intelligent Inventory and an all-new way to drop into the action with Jumpmaster deployment.

    Sweet, Sweet Loot
    -Drop in and loot up with a host of powerful weapons, diverse attachments and useful armor to protect you in battle. After the fight, collect a wealth of cosmetic options for personalizing your character and weapons, and unlock new ways to show off during the match.







    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2019
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die classes zijn wel een interessante twist en respawn is wel een goede ontwikkelaar. Verder doet het mij nog weinig, maar kan het wel uitproberen als het gratis is :)
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Bij ons staat alles in het Duits terwijl de X op NL staat , X veranderen naar Engels werkt ook niet|:-

    Meer mensen hier last van ?
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Net een potje gedaan. Vond het voor een battle royale game wel tof, maar het is gewoon niet mijn ding.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    1 miljoen unieke spelers binnen 8 uur best netjes. Lees hier en daar dat de game best leuk is en dat de servers meteen goed werken. Zal de game wel even proberen deze week, maar zal dit ook wel weer niks vinden. Fortnite/Pugb en ga zo maar door kon ik ook niet echt inkomen (leuk vinden).
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Battle Royale games moeten klikken. Simpel.

    Ik mis in Apex (gezien het in het Titanfall universum speelt) de Titans. Had deze dan als unieke drop (lage droprate) erin gezet. Tevens is het wall-runnen (wat de franchise uniek maakte) er compleet uit. Erg jammer. Titanfall 3 komt er dus ook niet meer ... wederom een franchise die door EA om zeep geholpen word.
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    It’s in the game!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    EA: If it's in the game, it's in the game!

    Komt allemaal dus goed mensen. Gewoon EA vertrouwen. :+


    Maar echt jammer. De zoveelste me2 game. Wallrunning en titans maakten TF uniek. Maar goed, als het als battle royale goed werkt, mission accomplished.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het werkt, blijkbaar, goed genoeg.
    Vind het gewoon jammer dat je een game in dat universum gooit ... maar het unieke er vervolgens uithaalt.
     
    Sander1940 vindt dit leuk.
  11. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb hier ook last van....hoe kan je dit veranderen????
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Settings veranderen naar Engels en opnieuw downloaden want dan installeert hij het juiste taalpakket, dat was mijn oplossing.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dit zegt iets over de populariteit, maar hoe lang blijven die gamers hangen? Is dit een trouwe doelgroep?
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat weten we over een tijdje. Kijk heb de game ook een uurtje getest en daar blijft het denk ik bij. Wat anderen doen is afwachten. Het is een gratis game dus mensen gaan toch proberen. Als je ervoor had moeten betalen waren er geen 1 miljoen in 8 uurtjes geweest gok ik zo.

    Moet wel zeggen dat het mij meer bevalt dan een fortnite of pugb, dus tsja wie weet heb ik ooit nog wel weer eens zin om de game te spelen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Misschien omdat het allemaal niet zo cartoony is? Dat is althans wat ik zo op het eerste gezicht aan de graphics zie.

    EDIT: tov Fortnite in ieder geval.
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee ik denk door de verschillende classes en dus speelstijlen die de game bied. En vind het wel lekker dat er nog een kans is om nog terug te komen in de game als 1 van je team leden de kans krijgt om je in leven te krijgen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Game speelt lekker!! Ziet er goed uit en gunplay is ook heerlijk, iets wat mensen sowieso verwachten van een Respawn game. Ook de kleine dingen zoals attachments die direct overgezet worden op wapens die je oppakt. Fucking nice
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    Vind het ook wel iets van Titanfall weghebben, althans de "Respawn feel" als het om de guns en feedback gaat. Geluid klinkt ook best lekker. Dus ik kan mij wel voorstellen dat dit in de smaak valt bij mensen.


    EDIT: Ik zie dat je ook een heuvel af kunt glijden (20:10 in filmpje), dus een stukje van die soepele movement zit ook in deze game.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren eventjes gespeeld, serieus wennen wel! Voorlopig nog een noob, maar wel een win gehaald door een awesome player in onze squad .
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Is dit op een normale PS4 ? Ik moet zeggen dat de game er op de One X er een heel stuk beter uit ziet. Of heeft dat met de compressie van YouTube te maken ?
     

Deel Deze Pagina