1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Apex Legends

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 4 feb 2019.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Strakke interface.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2019
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Verschrikkelijk die Angry Joe. Het ergste is nog dat mensen zijn kijk op het geheel, als de waarheid willen gaan gebruiken...
     
    Smok3y en Jorrie vinden dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wie doet dat? En wat is er mis met angryjoe. Is juist goed wat hij doet. Kan van alles zeggen wat je wilt maar hij is geen shill. Hij is niet altijd even snugger maar ik hecht wel degelijk waarde aan zijn mening. Moet altijd de games ook zelf aanschaffen. Krijgt nauwelijks promo games. Echt niks mis mee
     
    MAD 1976 en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Idd. Ik vind zijn acteer filmpjes vaak overbodig en zijn gebaren soms erg overdreven, maar ik denk dat hij (op zijn manier) consumenten echt wel probeert te verdedigen tegen de steeds genieperige prakijken van sommige publishers en devs. We doen allemaal wat we kunnen op onze eigen manier. En er zijn wat dat betreft ook heel veel mensen die helemaal niks doen, of geen mening hebben. Dat mag natuurlijk ook, maar daarmee verandert er sowieso weinig in deze wereld.
     
    MAD 1976 en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind die reviews juist leuker zo. Eens wat adners
     
    Alexknl en Zifnap vinden dit leuk.
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Maar wat een game dit, ik vind hem echt heel tof! De gameplay is smooth, servers zijn top, het geluid is perfect, gunplay voelt erg nice en de karakters vullen elkaar goed aan. Het was alweer een tijd geleden dat ik echt zin heb om een nieuwe game te spelen maar dit is hem.
     
    bulletproof010 en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    Verbaast me niks. Respawn maakt goede games. Jammer genoeg landde TF2 niet lekker bij het grote publiek (o.a. door slecht gekozen release window), maar gameplay technisch liep die titel ook als een trein. Dit bedrijf verdient meer aandacht. Ik hoop zelf nog steeds op een Titan Fall 3, inclusief de kick ass levels die je ook al in deel 2 zag.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Free, dus dit weekend eens proberen.:cool:
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    TF3 komt blijkbaar ergens eind dit jaar.
    Althans, ik hoop TF3. Er komt in ieder geval iets nieuws mbt Titanfall
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je niet zo van A.J. bent, probeer dan maar eens Worth A Buy. De industrie haat hem helemaal voor zijn eerlijkheid en oprechtheid. Vooral zijn video impressie van Far Cry - New Dawn moet je even zien, eerste 3 minuten ongeveer. :+ Altijd lachen die man, ook al vloekt die veel, hij brengt het goed en imo beter dan A.J. wiens reviews veel te lang duren naar mijn mening en overdrevener zijn dan die van Mack, de man achter W.a.B. :)
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Meh. Hij is ok. Het heet ook de angry Joe SHOW he.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Had ik hier eigenlijk niet verwacht, maar als de opmerkingen hier representatief zijn voor de rest van het world wide web, dan snap ik waarom er zoveel papegaaien rondvliegen.

    Ik ben meer van de open benadering. Bij Angry Joe krijg ik het idee van bewust zoeken naar mindere punten en deze dan heel theatraal uitvergroten. Nou is de impressie van Apex Legends toevallig redelijk gematigd. Maar ik snap wel dat hij een bepaalde doelgroep aanspreekt.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2019
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat een onzin. Welke game die jij leuk vindt heeft hij afgekraakt en je daardoor beledigd? Slaat echt nergens op, maar je mag vinden wat je wilt. Beter dan die game website shills zoals IGN
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Geen. Ik zou niet weten waarom ik mij beledigd zou moeten voelen door roeptoeters op Youtube. Zijn manier van reviewen vind ik te popcorn.
     
    Smok3y, WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind zijn manier van presenteren ook helemaal niks, veel te overdreven. Vind hem ook iets te lang doorzeuren op bepaalde punten, jammer want eerst vond ik het nog wel eens grappig om te zien.
     
    Smok3y, WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Zeker toffe game en indd alles loopt zo soepeltjes.
    Ik wist niet dat dit nog mogelijk was met een release van een nieuwe game. :+

    Was ook een heerlijke match die we hadden gewonnen gisteren met @Maddmonkey :thumbs:


    [​IMG]
     
    Pieter-jan Klaassen en Reson vinden dit leuk.
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je ziet goed dat als een dev gewoon zijn gang gaat zonder irritante corporate dingen dat een technisch goed lopende game echt nog wel kan. :D
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kreeg door deze game ook zin in een potje TF 2. Kan alleen geen potje vinden.....
     
    Pieter-jan Klaassen vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    EA had nog geen Battle Royale game ... dus klap je de ontwikkeling van Titanfall 3 op z'n muil en maak je van TF3 dus Apex Legends. Speelt zich af in het Titanfall Universum. Wat doe je daarna? Als je als uitgever + studio dus lof krijgt? Juist, dan ram je Titanfall 3 er uit ... die dus later dit jaar komt. Althans, iets in het Titanfall universum.

    Zonde dat beide games ondergesneeuwd werden door BF en COD. Waren, qua Multiplayer, echt erg gaaf.
     
    Pieter-jan Klaassen vindt dit leuk.
  20. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    AngryJoe probeert altijd alles te tonen, alleen wss nemen mensen iets wat ie negatief benoemd meteen als "hierom moet je het niet kopen".

    Liever iemand die alles toont (naar zijn mening) dan iemand die enkel positief kan zijn of enkel negatief.
     

Deel Deze Pagina