1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's The Division 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Klopt. Schijnt geprezen te worden om het verhaal. Interessante video erover (mocht je tijd teveel hebben):



    Ik kan het kanaal van deze guy sowieso wel aanraden.
     
    Gyrrack vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Holy shit. 43min over die game
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Deze game heeft toch een single player component? We weten niet of deze goed of slecht is, maar in principe is Div2 zeker niet alleen een online game.
    Div2 heeft nog steeds een single player campaign, is dat onvoldoende dan? Ik zou niet weten hoeveel content het heeft en of het leuk is om te spelen, maar het zit er wel in.

    Er worden nog steeds best veel single player focused games gemaakt, maar die vind je nauwelijks meer onder de shooters. Maar ze zijn er wel. Denk bijvoorbeeld aan actie games zoals Devil May Cry of God of War, of strategy games zoals Wargroove of Anno 1800. Meer dan voldoende SP focused games in andere genres, behalve het FPS genre. Ik denk dat het gewoon te duur is om te maken en dit genre is helemaal spoiled met het online gedeelte (veel gamers zouden ook niet anders meer willen).

    EDIT: Oke, er schieten me nu wel wat uitzonderingen te binnen. Doom 2016 en Wolfenstein. Niet echt "tactical" shooters, maar ze bestaan dus wel.
     
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Metro
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Point taken. Je mag nu wel stoppen. :+
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Prey. BioShock. Resident Evil 7. Shadow Warrior. :+

    En de beste FPS-campaign van de afgelopen vijf jaar: Titanfall 2. Die had er alleen 'toevallig' ook een uitstekende multiplayer bij.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo resi 2 niet dan

    Word @ Titanfall campaign. Ik probeer hem iedereen aan te raden maar mensen zijn koppig
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ehh oke, Reck wilde graag een tactische shooter spelen volgens mij (hij had het over Spec Ops), of in ieder geval iets met een spy high tech gadget achtige setting. Dus dan valt nog steeds 90%.

    PWEW

    (Bakken goede SP shooters dus. Meneer heeft gewoon weer een lastige smaak :+)
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Haha wat is dit joh. Zit op 1,5 meter van een 55 inch TV maar die tekst is gewoon te fucking klein om te lezen.

    Meeste fonts kun je aanpassen, maar niet alle
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mehh vind er totaal niks aan, voelt als DLC voor The Division 1. Maar die vond ik eigenlijk ook al niks. Loop naar een objective en kill af en toe onderweg een groepje sponzen.. Tadaa.
     
    Daz vindt dit leuk.
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gelukkig is het wel iets meer dan enkel een “groepje sponzen” ;)
    Op die manier kun je wel heel veel games simpel samenvatten.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik begreep dat het aantal bullet sponges juist is afgenomen, m.a.w. TTK is sterk verkort. De sponges die er wel nog zijn, zijn semi-bosses met harnassen die je ook nog van hun lichamen kunt schieten.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Er is zeker nog een legit aanbod qua singleplayer shooters, maar ik heb het meer over third person tactical shooters. Want die zijn er niet meer qua SP.

    Titanfall 2 zou iedereen idd moeten proberen! Is heerlijk.
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Beta bevalt mij opzich wel prima. Niet zoveel op aan te merken iig. Ja soms ff van de server gegooid, maar kon tot nu toe meteen daarna weer verbinden. Matchmaking per missie werkt ook goed. Game zelf loopt stabiel en ziet er best goed uit. Alleen ja de game heeft net als deel 1 niet de wow die game moet ik dag 1 kopen en spelen factor.

    Best vervelend zit je na destiny 2 op een goede loot shooter te wachten en Anthem viel vies tegen en deze game tsja hoewel er niet echt wat aan mankeert trekt het mij niet zo. Tenminste niet voor de volle mep day one.
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Voelt een beetje als The Division 1,5 deze. Maar dat is niet per se slecht. Heb zin om verder te spelen, so that's a good thing I guess. Ik ga vanavond even co-oppen met wat maten, dat is eigenlijk hoe je dit moet spelen ook.

    Menu's zijn achterlijk trouwens. Lettergrootte 6 zou voor Piet Developer prima gewerkt hebben met z'n neus in z'n 27 inch dual screen bij Ubi op kantoor, maar als je er verder dan een meter vanaf zit valt sommige shit echt niet meer te lezen.
     
    Remo NL, Alexknl en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Game pas een uurtje of 1-2 gespeeld maar word steeds van de server gegooid. Zo kan ik nooit die missie in t hotel completen.. Vond het wel weer heel lekker spelen en heb echt zin om verder te spelen, maar lijkt wel of elke beta/demo tegenwoordig crap servers heeft.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gears 5 komt dit jaar nog uit ;)

    Ja dit merkte ik ook al. Ik moet echt naar mijn monitor toe om sommige dingen te lezen.
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Tijdens het opstarten kon ik kiezen om de subtitels groter weer te geven

    Tja wat vindt ik er van. ja wel leuk,maar om later aan te schaffen en niet op dag 1

    Verstuurd via Tapatalk
     

Deel Deze Pagina