iemand die nog een leuke club weet om ML mee te starten, en een club die leuk blijft en niet begint te vervelen na 1 of 2 seizoenen;p
Zo data pack 4.0 is uit! Weer 2 mooie stadion toegevoegd en wat ziet dat stadion van Celtic er adembenemend uit zeg! Wauw!
Na het zien van onderstaande Youtube-video waarin behoorlijk wat mods zijn toegepast op PES 2019 begint het toch te kriebelen om de game aan te schaffen..
Het ziet er allemaal geweldig uit, dus dat wil ik ook wel, temeer daar alles customizable is. Kan iemand mij in de conversatie vertellen waar alles staat wat ik nodig heb?
De gebruikte mods staan in de omschrijving onder de video. Instructie videos over hoe alles te installeren vind je ook op hetzelfde kanaal. Alleen voor zover ik eruit begrijp werkt het alleen bij de PC versie en kan het niet in online matches gebruikt worden, dan word je gelijk uit de match verwijderd.
Ook maar even de PC versie voor een prikkie gekocht ( iets van 24 euro ), maar weet een van julle waar ik de echte namen voor de PC versie kan vinden?
https://www.evo-web.co.uk/threads/★pes-2019-real-names-thread.79101/ Als je PC hebt kun je beter gewoon mods downloadne