1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Nog ff over die 10€ ... En VR ... Dit is mijn 'situatie' na 2 jaar PSVR, en dan moet de AIM stock MOD nog komen :)

    [​IMG]
     
    TreV, Killamonkey en Pyoonexk vinden dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig setje zo bij elkaar.
     
  3. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    NiET GRAPPiG
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat je zegt ben je zelf!
     
  5. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    DANKU!!
     
  6. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    ZijN wE al FALLIET?!!!
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    En dat is dan weer zielig.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Done. :lol:
     
    inoway vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol... heb je wel genoeg game tijd? Ik speel hoofdzakelijk Elite Dangerous en Pcars omdat ik gewoon te weinig tijd heb voor andere games er naast. Tevens kan ik moeilijk kiezen tussen al het moois wat ik heb..
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk dat een Elite Dangerous en Pcars niet uit te spelen zijn. Maar verder ben ik het met je eens dat een game, die uit te spelen is, niet te lang moet duren. Hoewel ik in AC ook ruim 150 uur heb zitten. Al is dat geen VR game.
    De meeste VR games zijn zelf niet zo lang als de non VR games. Buiten de eerste twee genres die ik noemde.
     
    inoway vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol.. daar zit dus nog wat verbetering te realiseren door Sony.

    Dit is trouwens ook een super mooi gemaakte, een free bee. Erg kort maar de ervaring is echt nice.

     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2019
    inoway vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Horror is echt zo bizar eng in VR inderdaad. Ik ben echt niet schrikkerig als ik Horror kijk etc maar in VR is het een zo’n andere beleving. Ik blijf het echter super gaaf vinden en zal dan ook dit genere blijven spelen in VR..
    zoals je zegt, je weet dat het niet echt is maar toch is het eng. Komt omdat je met VR er echt bij bent. In pancake mode is het toch een hele andere ervaring.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik kan alles kijken normaal gesproken maar VR is insane. Vooral met oortjes of koptelefoon.

    Moest in RE7 een trap af en wist dat er Iers ging gebeuren, durfde gewoon niet. Ik zat zo in die sfeer. Bril afgezet, even wat drinken gehaald, weer uit de sfeer gehaald waardoor Ik wel durfde haha
     
    inoway, Olijke Poffer en Killamonkey vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben benieuwednaar de Oculus Quest. Ik zie verder geen specs van de set.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dit soort games in VR is sowieso gaver dan al die multimilioen high res gfx games. De beleving is gewoon niet uit te leggen als je nooit VR hebt gespeeld.
     
  16. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem ook gekocht, best leuk. Ligt het aan mij of loop je heel langzaam? Merk amper verschil wanneer ik de pook indruk.
     
  17. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Skyrim staat hier toch ook wel op de lijst hoor. Ik ken de game bijna letterlijk uit mijn hoofd maar come on in VR hoe gaaf is dat. Schijnt op de PC iig erg goed te werken..
     
    inoway vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups prettig. Maar ik moet helaas bekennen dat mijn ogen te oud beginnen te worden voor VR. Na 30min racen is het wel klaar en beginnen mijn ogen echt zeer te doen. Wellicht straks met snellere hardware en de 2de of 3de generatie VR brillen dat het beter gaat.

    Ik heb nu iig een triple screen setup besteld. De beste oplossing voor sim racen na VR. Baal best maar ik wil ook wel eens langer racen dan steeds die korte sessies.. Dus nu kan ik afwisselen.
    maar goed Pcars of Raceroom in een resolutie van 7680x1440 is best lekker natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2019
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad is het bij rustige games veeeeel minder. Dus ik blijf zeker pro VR.

    Kost veel zo’n triple setup. Als eerste heb je een stevige pc nodig.. dan 3 screens a €300 per stuk. (In mijn geval) en ik heb er een sim-lab triple screen stand bij gekocht van €250 in totaal. Dus daar kun je een dikke VR bril voor kopen ook. Lol.. al weet ik niet of die nieuwe van HP wel goed draait op mijn pc..
    maar goed, hobby kost geld. Is met sim racen wel een beetje uit de hand gelopen ondertussen.

    Nu weer sparen voor een nieuwe generatie VR bril en bijpassende PC. Dus over twee jaar zie ik wel wat ik koop.
    Nu eerst maar even kijken of de triple setup mij bevalt.
     
    inoway vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina