1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Apex Legends

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 4 feb 2019.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ook veel gespeeld dit weekend. Ik ben level 21 nu.
    Mensen kunnen me ook inviten om te spelen heb nu alleen maar solo gespeeld en mensen hebben vaak geen mic dan.
    En kom er net achter dat je deuren kapot kan schoppen en dat je die ultimate accelerant moet activeren.|:-
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Neem ook vaak Lifeline, dan heb je wel echt goede partners nodig. Verder in willekeurige volgorde: Mirage, Bloodhound & Bangalore.

    Nog nooit gewonnen, wel een keer 2e met randoms. Telt dat ook?

    GT: Beltoon. Stuur me een invite als ik Apex aan het spelen ben!
     
    ColdzeroNL vindt dit leuk.
  3. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik speel vaak met Bloodhound, het scannen van de omgeving vind ik prettig. Andere legends nog niet echt de kans gegeven. Moet gewoon meer gaan spelen, dan word ik vanzelf beter (hoop ik) :lol:
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik speel vaak met Bangalore en anders Lifeline of die gast met het gif. 3 wins so far met randoms
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Met gif? Dat is toch die gast die je kan kopen of vrij spelen? Of zit ik nu mis.

    Zelf alleen nog maar met Bloodhound gespeeld. Tenminste alleen heb nog maar stuk of 9 potjes gespeeld.
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ja ik had/heb EA acces dus kreeg wat extra’s waaronder 1000 Coins maar had achteraf liever Mirage gekocht maarja ff tot 12000 opsparen en hem alsnog unlocken
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Net die Mirage unlocked met ingame punten.
    En daarna die gif gozer gekocht met 1000 coins, dat tientje gun ik ze wel na al die uren die ik er nu al in heb zitten.:+

    EDIT: ik heb btw wel al een keer met die mirage gespeeld ik denk dat dat een bug was.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    haha Ik keek gelukkig in mijn inventory gelijk op het begin en zag dit daardoor gelijk. Dit heb ik best veel mensen uit moeten leggen al. "ohhhh, daarom merkte ik er niks van".

    Alleen nog een win op de Wraith waar ik nog niet mee gespeeld heb en ik heb met alle heroes een win gehaald in 2 lange sessies. Leuk spel. Met randoms spelen is iets makkelijker dan in andere BR's, maar probleem is dat je nog steeds dezelfde beperkte randoms in je team krijgt die niet het team volgen, amper kunnen aimen of ook al een paar keer gehad afk zijn. Spel wekt iig weinig irritatie of vermoeidheid bij mij op en dat is wel verrassend voor een battle royale. Ik denk dat het de map indeling is in combinatie met niet te gekke movement. Allemaal afgedekte stukjes met chokepoints naar de andere gedeeltes toe waardoor je met een beetje nadenken heel wat deaths kan voorkomen en easy wins op kan pakken.

    25 miljoen spelers milestone is al bereikt 8)
    En mochten mensen nog wat tips willen..

     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2019
    Rampage, Pride, Servantes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die chokepoints op de map ... heerlijk!

    Game speelt als 'n zonnetje ...
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Zoals t hoort
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  12. Kaspoll

    Kaspoll GT: kaspoll

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen die hem vanavond nog aantrappen?
    GT; kaspoll
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    6 of 7 wins ondertussen, spel is awesome!
    Dit vond ik een fijne win:

    En dit zijn mijn laatste 3 wins:

    Speel niet gauw online, maar dit spel is geweldig!
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb ook iets van 15 wins en heel veel 2e en 3 plekken. Allemaal met randoms. Een paar met één maat van mij en een random.
    Pingen werkt echt goed.

    Speel zelf meeste met Wraith, daarna Lifeline en soms Bloodhound. Wapen setups vind ik de Spitfire LMG en Devotion LMG met een Peacekeeper shotty of Wingman het chillste.
    Wingman & peacekeeper is ook een nice combo.
    EVA Shotgun is nice om enemies mee te pushen. AR’s en SMG’s en de meeste Snipers zijn kut.

    Alleen Hemlok en de R99 gaan wel. En de R301 AR oid.

    Verder je wapen holsteren met driehoekje of Y. Ren je een stuk sneller = meer exploren = meer loot = meer kills.

    En met Lifeline early game zoveel mogelijk ultimate accelerants gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2019
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Goeie tip, doe ik eigenlijk te weinig.

    Gister een heerlijke win gehad. met 2 randoms. ik zelf 1650 damage en 12 kills, 2 revives. Teammates ieder 4 kills, toch 20 kills als squad + de win.

    Game speelt heerlijk weg, vlotte gameplay. bevalt me beter als Blackout.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Vind het zelf ook een heerlijke game. Inmiddels level 10. Speelde niks meer online maar dit is erg gaaf.

    Ik speel meestal 2 of 3 potjes. Verschillende tijden. Voeg me maar toe mochten mensen samen met mic willen spelen. GT is FinalBob

    Ik heb al 1 hele win achter m'n naam staan. Dus succes kan ik nog niet garanderen ;)
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Moet hier toch een beetje op terugkomen. Speel af en toe een paar potjes en vermaak me er nu op zich wel mee. Ga alleen soms in het begin heel snel dood omdat ik niet goed nog weet waar je moet droppen en waar je op moet letten etc. Ben ook best wel een noob qua BR games.

    Ik weet dat YouTube er vol mee staat, maar wat vinden jullie goede wapens (voor beginners?) en welke wapens kun je absoluut als eerste weg doen?
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die Mozambique pistol.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Voor de beste loot moet je naar hotspots of airships. In het begin van jumpen zie je rechts wat wat is. Maar de high loot places zijn vaak wel erg druk, dus je moet je weg naar buiten vechten. Maar als je wint weet je wel dat je fully packed bent.

    Ikzelf vind de Carbine een van de beste SMG's. Vooral met een extended mag doet hij veel damage.
    De Prowler is ook overrated. Als je daar de juiste attachment voor vind kun je er een full auto van maken, niet normaal hoeveen damage die dan doet.
    Of de G7 Scout.

    Voor Assault pak ik meestal de Hemlock of de Flatline.

    Ligt er een beetje aan wat ik vind. Sowieso altijd 1 full auto gun op zak, anders wordt die laatste ronde erg lastig.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet zeggen dat ik zelf ook nog niet veel gespeeld heb maar favorieten zijn tot nu toe de Spitfire LMG en de R-099 (oid, iig een SMG) en alle Shotguns. Snipers en AR's zijn imo wat te slap
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina