1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vliegen en de combat is goed (al had ik meteen de sensitivity omhoog gejengeld, geen zin in slow motion).

    Maar that's it.
    De 'toren' is kut (je kunt niet rennen....wtf)
    Menuutjes in menuutjes in menuutjes...aarrgghhhh
    Elke missie naar je pakje lopen en erin kruipen.... 1ste keer is het leuk, 2de keer meh, 3de keer is het irritant
    Als je eenmaal in combat bent, is het tof. Daarbuiten is de wereld gewoon...erg leeg, saai.....

    Meest irritante; de fucking lange loading screens. Ook leuk als je effe lekker rond wilt kijken, maar iemand van je squad vliegt direct naar Missiepunt, wordt je geteleporteerd naar de missie....met een loading screen.

    Sla deze lekker over. Jammer, had gehoopt op een leuke lootershooter, maar dit is het niet.
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De game overslaan weet ik nog niet. Maar er zit wel een stijgende lijn tussen de VIP demo en degene van afgelopen week (wellicht placebo effect).
    Maar er moet nog 'n hoop gedaan worden en vraag me serieus af wie er nu een demo wou uitbrengen? BioWare of EA? Ik gok de laatste ...

    Qua gameplay en opzet is het een erg vette game ... maar je word constant uit je game gehaald door een laadscherm, bugs, despawning enemies en ga zo maar verder.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dat laden was ik al vergeten. Duurt idd relatief lang en het breekt de wereld op. Het laden van caves wordt niet gestreamed...

    Volgens mij kun je wel rennen hoor. Of is het eerder een korte sprint trekken? De storm kan zelfs zwevend over de grond boosten.
     
  4. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Easy pass, deze.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Wat, je gaat sowieso voor de season pass? Had ik niet van jou verwacht, TreV.
     
    TreV en Jorrie vinden dit leuk.
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Sowieso, welke versie moet ik precies hebben dan?

    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416

    Er zijn er zelfs nog meer, in Amerika althans. Per shop verschillende bonussen ofzo. :+
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Had het over in de 'Toren'...daar kun je niet rennen. En is echt gewoon kut.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    En het klinkt ook niet. Hoe die gast "stampt".
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416


    "Definitieve" demo analyse van de demo. Conclusie: de Anthem demo loopt niet lekker op de Xbox consoles, zelfs niet op de X. Daarnaast is het niet mogelijk om grootschalig grafische opties te wijzigen in de demo. Op de PS4 lijn is de performance marginaal beter, maar nog steeds onder de maat. Hier wel de mogelijkheid om via de dashboard 1080P output te forceren (pro), wat helpt in de performance. Echter: de framerate is unlocked en zwalkt in die situatie ergens rond de 40+ fps. Nog steeds niet optimaal. De 30 FPS cap op Microsoft lijn is niet in gebruik op de PS4 lijn. Algemene conclusie: de demo is niet goed geoptimaliseerd voor de consoles.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik blijf duimpjes draaien dat die performance in de uiteindelijk game gewoon stabiel 30FPS draait ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Heb je nog effe? ;)

    Ik hoop nog steeds dat het een leuke instap gaat worden voor een nieuwe serie. Niet een nieuwe deceptie.

    /gaat ook duimendraaien
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een game als Anthem gaat nooit zoveel content hebben als Destiny (bijvoorbeeld) nu. Als het maar voldoende is voor de start ... maargoed, deze game gaat het moeilijk krijgen dankzij Apex, Division 2 ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Anthem LIVE stream release versie!

     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bij een maatje 3 uur Anthem gezien op de X.

    Wat een verschil met de demo. Tering.
    Performance is stabiel. Game lijkt ook hier en daar visueel te zijn gepoetst. Draaide prima.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    De demo was sowieso een oudere build. Maar op een platform met voldoende horsepower (zoals o.a. een X of een flink opgevoerde PC) ziet het spel er ook nog eens behoorlijk goed uit. Een soepele framerate maakt het vliegen en vechten ook een stuk leuker.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Heeft Anthem nou een boeiende campaign?

    Goede story? Lang?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Daar ben ik ook benieuwd naar. Release date 22 feb, dus nog een kleine week wachten.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Mensen die de game gegrind hebben en wat kunnen vertellen over de endgame? En hoe zit het met de performance? Nog steeds gemiddeld 20fps?
     

Deel Deze Pagina