Zeker nog steeds niet begonnen? Gisteren weer even begonnen en knight Artorias ook verslagen zonder damage. Nog 3 bosses te gaan
De gasten van Prepare to Try hebben een nieuw kanaal (Retry) waar ze vanaf morgen eindelijk beginnen aan Dark Souls 2. Enige let's play die ik kijk en altijd met erg veel plezier Rory zien spelen met de Lore van Kruppa en de banter van Gav Hebben ook playthroughs van DS, DS3 en Bloodborne onder andere.
Ik keek zelf ook vaak Prepare To Try. Tnx voor de tip. En inderdaad nog niet begonnen aan Dark Souls Remastered Kreeg een tip van een neef van mij dat Prey wel iets voor mij zou zijn. Ja, schande nog nooit gespeeld, dus nu in de aanbieding gekocht in de PS Store. Gisteren ingedoken en het heeft me gegrepen. De volgende game is dan eindelijk Dark Souls
Zal eens een keer tijd worden ja Nu ook Black Dragon Kalameet en Manus verslagen.. Nu klaar met de DLC en moet alleen nog de eindbaas
Haha ik had het over no damage en met parry kan bijna iedereen het. We doen het natuurlijk op normale manier en zonder schild.. Precies haha .. Jij snapt het
Yes.. Het is vanmiddag gelukt.. Alle bosses down zonder damage. Ben al weer begonnen aan New Game + Meteen stuk pittiger maar heb de eerste bel al laten luiden - All Boss Fights with No Damage https://www.youtube.com/playlist?list=PLKW78OpARnX3nkTxNITNogsJs97UXUkgE
Ja, echt niet normaal he. Ik dacht, hij gaat wel Resi2 remake spelen. Niks hoor, gewoon weer Dark Souls.
Ja idd. Het is wel aanstekelijk tho want ik heb nu ook zin in Dark Souls. Misscien deel 2 nog maar eens een kans geven