1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat een kracht zit er achter dat direct drive.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waar wordt op XBW nu nog het meest in geraced? PCARS2? FM7? AC?
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    PCars2 heeft op dit moment als enige een competitie hier. FM7 was na de demo door velen niet oke bevonden, Assetto op de Xbox is niet geschikt voor cupracen (je kunt niet eens de kleur van een auto kiezen, for instance)

    Los van de competitie spelen velen nog Forza Horizon 4, en zeer binnenkort zullen een hoop Dirt 2 gaan aanschaffen gok ik.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik voornamelijk PC2 en straks Dirt2. Helaas is hier weinig activiteit. Dus race nu standaard met wat andere mensen.
    Ook op het PC2 forum zijn er nog diverse actieve spelers die je kunnen voorzien van antwoorden ed.
    PC2 vind ik een stuk leuker dan FM7, ook een stuk lastiger om hier top100 tijden te rijden. Single player is matig en sommige dingen haast niet te doen. Net en Porsche opdracht in de regen moeten doen en AI moeten terug zetten naar 55%, anders kreeg ik het niet voor elkaar.
    Enfin, uitdaging genoeg! :)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2019
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Een week geleden hadden we nog 14 aanmeldingen voor de '12 uur' van Bathurst :thumbs:
     
    Bidle en Beltoni vinden dit leuk.
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Blijkbaar gemist, klinkt goed.
    Verder is er weinig activiteit mbt reacties ed.
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Sinds zaterdag alleen al twee pagina's in dit topic plus nog de competitie in f355 topic en het wec kampioenschap topic.
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Okay sorry, dan ligt het waarschijnlijk aan mijn posts/vraagstelling/etc. Ik ervaar het iig op deze manier. :thumbs:
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kom deze net tegen, pfffff,......



    ps. Had hem hier nog niet voorbij zien komen.
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    In het Endurance topic wel al volgens mij.

    Vind die ronde overigens iets minder spectaculair dan die van Charlotte in z'n F3.

    Ennuh... die 1ste bocht zou in PCars2 een leuke piep met 'slow down' geven :+
     
  12. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    De F1 klas 2019:

    Mclaren
    [​IMG]

    Red Bull
    [​IMG]

    Racing Point
    [​IMG]

    Ferrari
    [​IMG]

    Williams
    [​IMG]

    Alfa Romeo
    [​IMG]

    Haas
    [​IMG]

    Renault
    [​IMG]

    Torro Rosso
    [​IMG]

    Mercedes
    [​IMG]

    Op wie zetten jullie je geld in in 2019? ;)
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gezien de smile van Max na de filmdag hoop ik dat we vanaf het begin een spannende strijd hebben in de top drie. Denk dat de rest nog wel op grote achterstand zal staan gezien de evolutie van de meeste ontwerpen. Alleen TR en Racing point zullen misschien verder aanklampen bij de strijd om de 4e plek. Australiƫ is een echte kwalificatie baan dus echt racen zullen we pas in China zien vrees ik. Kijk wel uit naar de testweek maar dat is puur qua betrouwbaarheid en wennen aan de teams en liverys, echte pace zie je daar toch niet alleen echte problemen die aan het licht komen.
     
  14. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik zie Alfa Romeo een reuze stap zetten richting de strijd voor de 4de plaats! Ik supporter voor Ferrari dus hoop dat we eindelijk eens een goede 2de seizoenshelft gaan krijgen van de Scuderia. ;):thumbs:
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ook.
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Waarom? Ik heb nog geen analyse gezien van de wagen van alfa Romeo en wel van bijna alle anderen o.a. door Marc priestley en een YouTube kanaal aarava (zeg ik zo uit mijn hoofd).
     
  17. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Omdat er een nauwe samenwerking is met Ferrari wat betekent dat ze ongeveer hetzelfde aeropakket gaan hebben als hen en niet te vergeten Kimi ;). Auto is ook nog niet officieel voorgesteld. Wel in het geniep gefilmd en foto's gemaakt op hun filmdag op Fiorano. Auto wordt maandag voor de testen officieel voorgesteld dacht ik.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dacht dat die morgen werd voorgesteld. Ben echt benieuwd naar de uiteindelijke livery. Vond het in 2018 misschien wel de mooiste. Ik hoop iig dat ze een goede auto hebben en Kimi zelfs een keer een race kan winnen. Zou het hem erg gunnen.
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Kimi NL en hillss vinden dit leuk.
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Afgelopen weekend meegedaan met de opwarmrace voor de 12H van Sebring op rFactor 2. Was een race van drie uur met verplichte rijderswissel. We kregen toegang maar aangezien we het op moesten gaan nemen tegen allerlei wereltoppers (mensen die je ook mee zag doen in die video's van Max Verstappen etc) waren we natuurlijk compleet een underdoggy. Tot onze grootste verbazing plaatsten we in de kwalificatie onze auto op P5 en voerden we gevechten met een paar dikke namen. We hadden een heerlijke auto ontwikkeld die redelijk wat snelheid had en nog belangrijker erg betrouwbaar en consistent was. Ik bracht de auto op P3 naar binnen voor de driverswap waarna mijn teamgenoot P2 pakte. Helaas moesten wij nog een splash doen en zij niet dus dat ging een P3 worden. Uiteindelijk werden we op de baan 5e door een onterechte drive trough. Bij een virtual safety car werden we genoteerd voor speeding, maar we reden heel netjes langzaam volgens reglement. Daar gaan we nog wel 15 seconde voor terugkrijgen in het eindresultaat denk ik.

    De blauw-oranje auto met "Scuderia Leone" op de vleugel zijn wij. :D Race begint op 45:30. Op 1:06:00 openen we de aanval op P3 in de race.

     
    B Tender, Jimmy J. en Bidle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina