1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat lijkt wel goed te zitten, als dat zo is gebleven.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Performance is een stuk beter. Alleen er zit geen content in voor 3 jaar... dat moeten mensen niet vergeten. Laadtijden zijn wel vreselijk..
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    10 Jaren plan, mister! :+
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Bij CDkeys is EA Access 2.29 ,kun je alvast 10 uur spelen voor de release datum van de 22ste

    Verstuurd via Tapatalk
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    In die 10 uur heb je hem waarschijnlijk dan ook al uitgespeeld :lol:
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij moet je dan behoorlijk doorhalen om binnen 10 uur level 30 aan te kunnen tikken.

    Ben benieuwd naar de end-game content, het schijnt vergelijkbaar met Diablo 3 RoS te zijn.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Genoeg die de campaign hebben uitgespeeld inderdaad. Daarna mag je lekker 3 strongholds, public events en contracts gaan doen tot je level 30 bent en alles opnieuw weer op een hoger moeilijkheidsgraad|:-

    Lees weinig goeds over de game. Het grote aantal loadingscreens, performance die slechter wordt naarmate je verder komt in het spel, shit story (niet bioware waardig), bugs, gare endgame. In ieder geval de dingen die ervoor zorgen dat ik game skip. Jammer, maar gelukkig komt Division 2 snel uit.
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik skip ook. Mijn geld gaat naar Sekiro en Division 2
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De day 1 patch is niet uit (dus ... vul maar in)
    Game heeft qua content hetzelfde als Destiny. Lees; grinden voor je zooi.
    Mensen klagen over het feit dat ze tijd in een game moeten steken? Really?

    Opmerkelijke reviews allemaal.

    Gelukkig kan merendeel van de spelers er wel van genieten.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Day 1 patch moet veel goeds brengen willen ze spelers behouden of nieuwe spelers aantrekken. Het gaat niet om de grind, daar draait het spel juist om. Het gebrek aan content is het probleem. En zelfs qua content bood D1 veel meer. Rare vergelijking

    Begrijp me niet verkeerd. Ik wil dat deze game slaagt maar het enige wat mij echt weerhoudt om de game te halen is performance. Dat moet volgende week echt goed zitten. Wat betreft content komt dat wel. Je zou denken dat ze kijken naar de concurrentie en het juist beter doen, maar helaas werkt het niet zo
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2019
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Performance is al verbeterd... dat heb ik zelf gezien. Maar je houd jezelf voor de gek als je vind dat Destiny 1 meer content had. 1 Raid. 5 Strikes die niets deden na level 29. En enkel de Raid gaf je de endgame loot. Destiny 1 en 2 werden al HEEL snel erg saai... om over de grind in Destiny 1 maar te zwijgen. Planetary Materials... bah.

    Anthem zal genoeg spelers gaan krijgen. Tot dusver genieten grote streamers van de game dus dat is prima. Het is nu aan EA en BioWare om de boel te verbeteren en uit te breiden. We zullen zien

    Ik wacht na release nog steeds een week. Even aanzien.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Of een half jaar... eerst aanzien. ;)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De "Quality of Life" patch (22 februari) word een maak/breek punt voor Anthem.
    Als deze patch niet goed ontvangen word en de zut aan kritiek grotendeels de kop in drukt zie ik de franchise "Anthem" het niet lang volhouden.

    Genoeg streamers die "genieten" van het spel ... maar tegelijk ook aangeven dat het echt wel een cluster-fuck aan bugs en glitches bevat. Erg jammer ... want hoopte dat na die walgelijke demo de boel een beetje wakker geschud zou worden. Vrees dat EA weer een franchise het diepe ingooit waar deze zich niet meer van weet te herstellen.

    *kuch Titanfall* .... *kuch Anthem* ...
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jep. Bovenstaande geeft precies aan wat er mis mee is.

    22 februari komen ze met wat QoL updates; lees ... niemand weet wat daarin komt.
    N.a.v. de demo hebben ze genoeg dingen aangepakt en opgelost ... maar nu, met de Early Access ... is het NOG meer onzin/broken shit.

    En dat komt niet in de day-one patch.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zonde zonde zonde. Geen enkel product is perfect, maar zoals verwacht/voorspelt is deze sluwe vos zijn streken nog lang niet verleerd. Het is jammer dat EA zijn eigen reputatie blijft bevestigen. Nu maar hopen dat het tegen release weer allemaal meevalt, maar de voortekenenen zeggen eigenlijk weer voldoende...
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    EA :')
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    https://www.eurogamer.net/articles/2019-02-18-anthem-early-review-flawed

    Interessant verslag over de eerste tien speluren in Anthem. Geen ramp, maar ook niet echt overtuigend. Wapens en missies zijn wat vlakjes en Bioware's verhaal elementen schijnen ook nog niet sterk door. Opvallend: de game voelt als een "Destiny killer anno 2015" aan... terwijl anno 2019 battle totale games the hype zijn.

    Zwanenzang, of eerder vergane glorie?

    (En dan moet de officiële release nog volgen.)
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bagger demo
    Early Acces met de demo ellende maar betere performance.

    Anthem riekt serieus naar een game die in oktober pas hoort te verschijnen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Harde woorden. Ik wist niet dat de full game al uit was, maar dat is natuurlijk de pre-order versie. Dan gaat idd het excuus "dit is niet de nieuwste build" bij elk probleem niet meer op. En mee eens m.b.t. die belabberde day 1 patch mentaliteit.
     

Deel Deze Pagina