1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Trials Rising

Discussie in 'Games' gestart door Reson, 27 aug 2018.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Er komt een opvolger van Trials HD en Trials Fusion. Ik ben te lui om een starttopic te maken, sorry daarvoor.

    Ikzelf heb toegang tot de alpha voor de Xone die vandaag is gestart en ik ben benieuwd of er nog meer XBW-ERS toegang hebben?
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wel weer zin in een nieuwe Trials, met de 2 voorgangers op de Xbox me kostelijk vermaakt namelijk. Hoe krijg ik toegang tot de alpha / beta?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ook toegang, bevalt wel beter dan Fusion, ga morgen nog even wat verder spelen.

    Toegang kon je tijdens/na de E3 aanvragen. Zelf geen toegang gekregen maar via accountsharing toch mee kunnen doen :+
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Trials blijft voor mij toch de beste game aller tijden, oneindig uitdaging en speelplezier :D
    Laat maar komen dat nieuwe deel!
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    4 codes voor de beta:

    2MJHLL2NEERQ
    87J9WMNQFAWC
    UY94ZU9DGM2F
    CPELJDQMEAGJ

    Veel plezier ervan!
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Zie hierboven
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zijn deze code's voor de PS4? Zijn namelijk te kort voor op de X1.
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Begint nu aardig dichtbij te komen deze game, zo'n zin in! :D
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Fusion viel me erg tegen, dus bij Rising zal ik gewoon weer op een flinke prijsdaling wachten.

    Als ik dan even behoefte heb aan Trials, start ik een van de oudere games wel weer even op, want daar heb ik nog niet alle DLC van gespeeld...
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel Fusion nog wekelijks op de PC, zoveel mooie user-created-content die voor eindeloze uitdaging zorgt.
    Vind alleen de stijlkeuze voor Fusion echt minder, dat ziet er voor Rising in ieder geval weer een stuk beter uit. Weg met die futuristische looks.

    Trials Evolution blijft wel de beste tot nu toe, kan maar geen genoeg krijgen van de gameplay die deze serie bied. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2019
    Olijke Poffer, Raafie en Yi-Long vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik vond de vorige delen wat beter qua prijs, maar ook qua interface (was makkelijker om gewoon goede nieuwe content te vinden), en vond de menu's in Fusion ook vol staan met teveel reclame/meuk voor de DLC. Ook de outfits waren kut in Fusion.

    Het meest belangrijke, de tracks, vielen in de base-game ook erg tegen; ERG kort, en de balans was een beetje weg. Eerst heel veel tracks die eigenlijk te makkelijk waren, daarna een handjevol levels die perfect waren, en vervolgens kwam je opeens in idioot moeilijke tracks terecht.

    Ik heb het liefst langere uitdagende tracks waar wel een goede 'flow' in zit, en dus niet steeds van die bandje-hop levels, waar ik helemaal niks mee heb.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Klopt ja, in HD waren de allermoeilijkste banen nog te doen, in Evo lastiger en Fusion gewoon onmogelijk, echt geen reet aan. Hopelijk is Rising beter.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De moeilijkheid vind ik nog steeds prima te doen, van zowel de basisgame als de uitbreidingen.
    Heb in Fusion op enkele tracks na alles platinum. Vind alleen jammer dat het stunten, FMX, een soort van verplichte kost is binnen de careermode.

    Zou ook graag een optie zien waarmee je die stunts volledig kunt uitschakelen, nu wel eens vaker gecrasht omdat ik per ongeluk een stunt uitvoerde.

    "Awesome Level MAX" had voor mij ook niet gehoeven. Deze DLC wel gekocht, maar puur vanwege de editor extra's.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Krijg toegang tot de open bèta van Trials: Rising. Deze vindt aankomend weekend plaats voor PC, PS4 en Xbox One.

    Bijzonderheden:
    • Registreer je via de site.
    • Open Bèta weekend loopt van 21 tot 25 februari.
    • Open Bèta met veel content, o.a. 18 circuits en 5 voertuigen.
    https://www.ubisoft.com/en-us/game/trials-rising/
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had eerst de gold editie staan, maar ik heb nu via de store de gewone editie voor € 25,00 gekocht. Dat zijn genoeg banen voor mij, bij Trial Fusion had ik wel de full package aangeschaft maar had ik toch geen zin meer om al die banen te masteren.

    Ik denk dat ik hier voldoende aan heb.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf.. Blijft een super leuke game.. Ik hoop deze opvolger ook.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het lijkt erop dat het een goede game gaat worden. Ik was absoluut gek van Fusion, dus deze ga ik zeker veel spelen. Maar ik heb de neiging om bepaalde banen waar ik wel wat mee heb tot in den treuren te spelen. Ik kan dan zo een hele avond dezelfde baan blijven doen tot ik in de top 100 van de wereld kom ofzo. Daarom besloten niet voor de Gold editie te gaan. De gewone editie lijkt me afdoende en anders kan ik altijd nog de extra DLC aanschaffen lijkt me?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Fusion vond ik toch minder. De beste blijft nog altijd HD, misschien ook omdat het nieuw was.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Evolution is de beste en meest complete tot nu toe vind ik.
    Fusion is uiteindelijk voor mij toch ook nog goed gekomen dankzij alle aangeleverde content door de community. :D (alleen die laatste DLC :confused:)
     

Deel Deze Pagina