1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]

    DiRT Rally 2.0 | PS4, XONE, PC | 26 februari 2019

    DiRT Rally 2.0 dares you to carve your way through a selection of iconic rally locations from across the globe, in the most powerful off-road vehicles ever made, knowing that the smallest mistake could end your stage.

    You will need to rely on your instincts with the most immersive and truly focused off-road experience yet, including a new authentic handling model, tyre choice and surface deformation.

    Power your rally car through real-life off-road environments in New Zealand, Argentina, Spain, Poland, Australia and the USA, with only your co-driver and instincts to guide you. Race on eight official circuits from the FIA World Rallycross championship, complete with licensed Supercars and support series.

    Develop your team and cars around race strategies, and progress through a varied selection of Events and Championships in both a single player Career Campaign and a competitive online environment.



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Bidle vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    DIRT 1 is mijn minst gespeelde beste spel.

    Echt een onwijs coole game. Handling, graphics en het geluid waren allen top. Maar ik heb (ik denk door het ontbreken van een competitief online systeem) de game na een keer of 3 nooit meer aangeraakt. Echt wel zonde eigenlijk.
     
    Beltoni en WorkingTitle vinden dit leuk.
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Die zag ik echt niet aankomen. Geweldig nieuws!
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dirt Rally is een pareltje. Hoofdreden dat stuurtje en playseat er kwamen. Ik ben alleen iemand die games echt wil uitspelen (zoals bij Driveclub kan) en dan ben ik er klaar mee en dat miste ik een beetje bij Dirt Rally.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mooi, dus toch een topic en zelfs al enkele reacties. Heb hier echt veel zin, zit er zelfs over te denken om er speciaal een nieuw stuurtje voor aan te schaffen. :)


    Enkele filmpjes:

    Gameplay preview met de Porsche RGT:


    Gameplay preview:
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2019
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nice.. ik denk dat ik het gewoon houd bij mijn Fanatac CSW2 en mijn CSL Elite pedals. Maar ik kijk er ook naar uit. Blijft erg gaaf dat really. Zeker met een deftig stuurtje.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Heb nu een 6mnd ook Fanatec en erg tevreden over. :)
    Denk enkel aan een nieuwe/extra stuur/rim van Fanatec. Heb al een ‘hub’, dus enkel het stuurtje nodig. Eindelijk een goed excuus. ;-)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2019
    Smok3y en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf man...
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Heb hem de afgelopen paar dagen kunnen spelen, voor de geïnteresseerden heb ik ook een stream aangezet.

    https://mixer.com/Racerblade01

    Als iemand vragen heeft over de game hoor ik het wel. :)
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    DiRT rally kost nu echt een paar euro in de PS store trouwens. Ik heb vroeger wel Dirt gespeeld maar sinds de PS4 niet meer. Ik schaf eerst wel even DiRT rally 1 aan dan
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Wat vind je er zelf van? En denk je dat online rallycross een lang leven kan leiden?
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb het nog lang niet genoeg gespeeld om er echt een oordeel over te geven, maar ik ben nog niet enorm onder de indruk. Komt misschien ook omdat ik in career ben begonnen en alleen nog maar met relatief saaie auto's heb gereden (Lancia Fulvia voor rally, S1600 voor RX) en in het begin ben je nog steeds verplicht op een lage AI moeilijkheidsgraad te rijden. Van Dirt Rally 1 weet ik nog wel dat zelfs in een Cooper S door Wales knallen erg uitdagend kon zijn, in 2.0 mis ik nog erg het gevoel dat iedere bocht je stage kan verkloten. Maar wederom heb ik nog niet genoeg gereden, alleen vooral in Polen, en Duitsland was ook niet erg uitdagend in deel 1, dus ik hoop dat het een uitzondering is.

    Wat betreft RX vind ik het erg vreemd dat ik de alternatieve layouts van circuits nergens kan vinden. Er zijn wel meer klasses en meer verschillende locaties, dus dat moet de levensduur wel ten goede komen. Ik heb nog geen online potje kunnen vinden, dus ik kan je niet vertellen of het racen goed is en de netcode in orde is.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hoe voelt het qua realisme? Als ik op youtube wat gameplay video's bekijk heb ik het idee dat de auto's een tikkeltje teveel grip hebben.
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je slaat de spijker op zijn kop. Vond het een super gaaf spel. Race gevoel was echt genieten, voelde heerlijk met stuurtje. Niets negatiefs over te zeggen eigenlijk.

    Time played: 5hr
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Grip levels lijken me oké, ik verbaasde me zelfs hoe weinig grip je had in hevige regen op modder. Maar ik heb wel het idee dat de rally stages wat vergevingsgezinder zijn dan in deel 1. Als je op de berm terecht komt kan je dat meestal nog wel herstellen, dat gevoel had ik in deel 1 niet. Maar wederom, kan aan de locatie liggen.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Game ziet er grafisch prachtig uit in de footage die ik gezien heb (kleurrijker), maar aangezien ze Season Pass doen waar je dus weer extra moet dokken voor nieuwe lokaties, terwijl het al karig is, laat ik de game lekker links liggen ...

    Geen idee of ze nou echt veel verdienen met die Season Passes; ik begrijp dat de echte hardcore fans dat allemaal dag 1 full price zullen kopen, maar volgens mij is er er een vrije grote groep daar vlak onder wat betreft 'fans' die juist door dit soort DLC praktijken de game gewoon laten liggen tot het goedkoper wordt...
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    * oude locaties, season 1 bestaat namelijk uit 3 locaties van DiRT Rally 1, voorzien van de nieuwe road degradation functie.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    ageQned en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nog erger: opgewarmde oude soep.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Moeders opgewarmde oude soep is anders best lekker.
     

Deel Deze Pagina