1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Destiny maakt gebruik van andere "laadschermen". Daar hang je gewoon een paar minuten (soms) in je vliegtuig ... maar daar lijkt het alsof je "onderweg" bent. Anthem klapt van laadscherm naar laadscherm en die duren soms minuten, ook al loop je daarna in hetzelfde stuk rond.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan kun je nog wel ff je gear / stats etc checken, in Anthem zit je gewoon vast. Zijn voornamelijk dit soort QoL fixes die erg welkom zijn.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Daarnaast heb je bij destiny eigenlijk geen laadschermen meer zodra je op een planeet bent..

    Puur het invliegen naar de betreffende planeet geeft een loading screen, waar je nog wel in je menu kan om je gear aan te passen etc.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Uitgebreide review van SkillUp, en dit is deel 1. De game wordt hard onderuit gehaald… pijnlijk zeg!




    More reviews to follow...
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2019
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Jammer.. RIP Bioware.

    Vind wel dat bovenstaande reviewer wel heel negatief is.
    Net alsof die voor het opnemen van de review dacht van ik wil alleen maar slechte dingen zeggen en helemaal niks positiefs.

    Maar heb zojuist The Division 2 gepreordered :+. Dat is meer van hetzelfde maar dan net iets beter, en dat is precies wat ik wil.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2019
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tja, hij was positiever na de eerste demo, ook over o.a. het vliegen. Maar er is dus blijkbaar veel veranderd na meer speeltijd met de release versie. Het klinkt vooral allemaal heel teleurstellend. Zes jaar is er aan deze game gewerkt met een (ongetwijfeld) miljoenen budget. En toch weinig geleerd. Dus ik begrijp die teleurstelling wel. Enfin, hij zegt ook dat iedereen zelf lekker moet genieten van deze game. Maar aan zijn Bioware / looter&shooter standaard voldoet het bij lange na niet.

    Het is ook maar de mening van één individu, vandaar de "more to follow" uitspraak.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lol, 6 jaar. Ze hadden beter alle resources in een nieuw mass effect deel kunnen stoppen :p. Heel jammer dit. Had gehoopt op een waardig destiny concurrent maar helaas.

    Gelukkig Division 2 bijna :D
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    AH ik weet dat hier het forum vol zit met Gamekings fans... ;)

     
    X-Junk vindt dit leuk.
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zowaar een prima inhoudelijke en goed onderbouwde review in progess van Gamekings.

    Dat Bioware zich maar snel mag gaan focussen op Dragon Age 4.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb liever een nieuwe ME :+
     
    MAD 1976 en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar dan wel meer in de stijl van de oude trilogie, of in ieder geval met (kleinere) hub gebieden. Die open world invloed heeft Andromeda geen goed gedaan. Het is gewoon heel moeilijk een hoogwaardige verhalende game te maken (iets waar Bioware in het verleden goed in was) en dit tegelijk te combineren met open wereld elementen.
     
    MAD 1976 en Jorrie vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik blijf het zeggen: ME: Andromeda is een meer dan prima game, 1 vd weinige games waar ik het meeste plezier heb gehad deze gen.

    Anthem is gewoon een drama die de trent volgt van online only lootgrindgames, een trent die wat mij betreft snel verleden tijd mag zijn.

    Ondertussen popt Nintendo weer ff een Zelda remake waar ik weer instant verliefd op ben geworden.

    Man ik koop een Switch.

    Yellow post out
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    MEA was gewoon een prima game geweest als het geen ME was geweest.
     
  14. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet hoe het met de content van Anthem zit, ik bedoel dit algemeen. Er zijn bepaalde trends die de game industrie gewoon niet goed doen en een daarvan is een redelijk kale game waarbij later allerlei dingen bijgesleuteld moet worden.

    Voorbeeld voor mij is de destiny 1, vond de game wel leuk maar nadat ik alles gedaan had en het puur grinden werd zonder echte beloning ben ik gestopt. Daarna kwam de extra content maar de vieze smaak heeft me laten besluiten om de game niet meer op te starten. Dit is slechts een voorbeeld en dit is niet enkel bij loot genres. Dammn wat heb ik zin om witcher op te starten na dit te typen. :p
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Want?
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor €60. Nintendo komt ook met te veel weg...

    Wat een drama is deze game. Spelen mensen dit
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb de game nieteens, maar hier irriteerde ik me nu al aan:

    [​IMG]
     
  19. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Zonde dat het zo met Bioware gelopen is, was ooit toch één van m'n favoriete developers. Wie wordt het volgende slachtoffer van EA?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Anthem's big day one patch live now

    https://www.eurogamer.net/articles/2019-02-21-anthems-big-day-one-patch-live-now

    "Here are those day one patch notes in full:

    High level fixes

    • Improved loading times
    • Fixed many infinite loading screens
    • Fixed multiple challenges not tracking properly
    • A number of issues have been fixed that were causing players to disconnect or crash
    • Weapons and gear now have numbers present for modifiers
    General Fixes and Improvements

    • Loot Reveal and Expedition Summary now correctly play during the end of expedition screen.
    • The gather party mechanic has been made more lenient in a number of situations
    • At the end of expedition screen players will no longer get stuck on "Recording Victories" or "Skipping All".
    • Game no longer hangs in Javelin menu when unlocking the second, third or fourth javelin
    • During the mission "What Freelancers Do" dying after killing Junkmaw & freeing Arcanists leaves you unable to progress, this has been fixed
    • Challenges now unlock for players at the correct levels
    • Fixed some camera issues during cutscenes
    • Legendary Contracts can now be accepted from the Social Hub contract board
    • Some enemies have had their shield values decreased
    • Loot now properly drops for players who are downed
    • The texture quality on the NPC Prospero has been improved
    • Final boss of strongholds now drop loot instead of only being shown on the end of expedition screen
    • Fixed the time outs on echoes and relics to prevent griefing and to handle disconnections properly
    • Players can no longer fall through the floor during the 3rd trial in the Fortress of Dawn
    • Completing the tutorial expedition will now show the correct Ranger appearance
    • After disconnecting, rejoining an expedition will now place you back into a squad if you were in one previously
    • Corrected an issue where players could not interact with each other in the launch bay in certain circumstances
    • Corrected an issue during the Mission "Bad Deal" where outlaws won't spawn, blocking progress
    • The start of expedition screen has been improved
    • Addressed a variety of situations where killing enemies does not properly progress world events
    • Opening a chest now increments Tomb of the Legionnaire progress for all squad members present
    • Scar snipers can no longer shoot through Storm Shield
    • Corrected an issue where players would get stuck on the end of expedition screen in some situations
    • Players will no longer get disconnected if joining the "Finding Old Friends" mission while the cinematic is playing
    • Addressed a number of situations where players can get stuck on the environment in the launch bay
    • Increased the damage of the electric status effect
    • Corrected an issue where the Shield of Dawn could be crafted with less materials then intended in some situations
    • The Platinum Mission feat now grants completion as intended
    • Status effects can more reliably be applied to Titans
    Strongholds

    • Fixed an issue that would cause a Stronghold server crash after defeating the last boss
    • Temple of Scar - Players can no longer get stuck in the mined tunnel in the explosives room
    • Temple of Scar - Players can no longer be blocked from entering the explosives room due to fog wall
    • Fixed Tyrant Mine so people that join the stronghold in-progress do not end up locked away from their team
    • Adjusted lighting in Tyrant Mine underwater section to make it easier to navigate to the exit
    • The Swarm Tyrant will no longer get stuck in the side cave entrances in some situations
    • Corrected an issue where players would spawn into different areas of the Tyrant Mine in certain situations
    Gear and Weapons

    • After having 1st pilot unlock suit after tutorials, creating a new pilot and going to forge no longer causes load screen hang
    • Ice damage bonuses are now correctly applied on ice gear
    • Suit-wide bonuses from inscription are now functioning properly
    • Players can no longer salvage equipped items
    • Javelin specific gear and/or weapons are no longer able to be used on javelins they aren't intended for
    • Corrected an issue where in some circumstances Masterwork Components do not have any inscriptions
    • The Endless Siege Masterwork Autocannon no longer displays a damage increase of 0% in its tooltip
    Javelins

    • The Colossus javelin is now able to activate its shield more quickly after using an ability or firing a weapon
    • The Storm javelin now reacts to getting hit when its shields are up
    • Fixed an exploit that allowed the Storm's ultimate attack to be used more times than intended
    • The Colossus javelin can now shield and revive at the same time
    • Interceptor Combo Aura has been increased in power and now has a damage over time component
    Crafting

    • Non-Masterwork materials purchased from the crafting store now show as their proper rarity instead of incorrectly showing as Masterwork
    Controls

    • Additional Mouse and Keyboard control improvements have been made
    UI

    • Some conversations were not popping up the reputation points post conversation completion, this has been fixed
    • The squad screen now displays the correct information for each player
    • Fixed a number of issues where subtitles will no longer get stuck on the screen after dialogue has finished as often
    • Settings should no longer reset upon exiting and restarting the game on Xbox One
    • Motion blur can now correctly be turned off
    • The Electric Status Effect now shows scaled damage properly
    • An option has been added to hide the Squad Member HUD
    • The edge of the compass will now pulse to indicate enemy locations
    • A notification has been added in Fort Tarsis if a player's vault is at the cap of 250 items
    • On the "Repair the Strider" step of "A Cry for Help" the search radar has been adjusted to correctly lead the player to all 4 tools
    • Primer and Detonator icons have been added to all Interceptor gear
    • Corrected a user interface issue where a player's ultimate would show as available when it isn't
    "

    EA voelde het water gestaag naar het hoofd stijgen (veel kritiek in reviews) en heeft daarom waarschijnlijk de day 1 patch één dag eerder vrijgegeven. Ben benieuwd in hoeverre deze verbeteringen de criticasters gaan sussen. Het is in ieder geval een begin.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2019

Deel Deze Pagina