1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Teveel games.. Ik heb iets geks gedaan. Ik heb gewoon Monster Energy Supercross 2 gekocht. Ja man... Ik heb nog nooit een motorcross game gespeeld(afgezien van Trials dan) en ondanks de enorme leercurve van deze game is het genieten geblazen. Wat is die game fucking lastig man, maar wel een vette vibe en ziet er strak uit.

    Ik zat te twijfelen tussen deze en Monster Energy en ik heb al veel Dirt games gespeeld dus ik wilde eens wat anders. Vette shit ouwe.
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dirt Rally =/= Colin McRae Dirt
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Excuus, ik heb al redelijk veel rallygames gespeeld :)
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Racist.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt gelijk. Zit er ook sneeuw in Dirt 2.0?
     
    Kimi NL en Jimmy J. vinden dit leuk.
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    In de base game niet, season 1 brengt Zweden van de eerste DiRT Rally.

    Onderstaande afbeelding is allemaal season 1. Van wat daar staat zijn alleen de Skoda Fabia WRC, BMW M1 en Subaru Impreza WRC (2008 spec) nieuw ten opzichte van de eerste DiRT Rally en DiRT 4. De rest komt allemaal uit een of beide titels, maar opgepoetst.

    [​IMG]
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Ik speel dit soort spellen niet zo vaak, maar dit ziet er zeker puik uit. Lekker crossen door de modder. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2019
    Bidle vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zeker weten, maar het is dus een always online game? In sommige reviews lees ik toch dat als racenet het niet doet of je niet verbonden bent online dat je problemen hebt met een offline career?
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dank voor het delen, klinkt allemaal toch wel erg goed. Heb de deluxe versie dus het sneeuw gebeuren komt wel goed.
    Ben er iig helemaal klaar voor, ben wel benieuwd of de handrem ook analoog is/kan?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Misschien heb ik het mis, maar volgens mij MOET je online connected zijn voor de SP campaign. Anders werkt het niet. Misschien kan iemand dit bevestigen?
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik vermoed van wel omdat het ook zo vermeld is qua mogelijkheden op de XboX website. Anders staat er altijd iets van lokaal bij ed. Nu staat er enkel 'online' bij.


    Link naar DR2:
    https://www.microsoft.com/nl-nl/p/d...tion/BSQ535HH5HBN?activetab=pivot:overviewtab

    Hier een ander voorbeeld met wel die mogelijkheid:
    https://www.microsoft.com/nl-nl/p/creepy-road/9P9JH5L65R5S?activetab=pivot:overviewtab
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je moet inderdaad online zijn voor het career gedeelte. Je kan wel je eigen kampioenschappen, time trial, en het WRX-kampioenschap offline doen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Iemand een idee waar je de moeilijkheidsgraad voor je carriere kan aanpassen?
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Kan niet. Als je een kampioenschap wint 'promoveer' je naar een hogere moeilijkheidsgraad. Als je bij de laatste 3 (ofzo) eindigt ga je weer een niveau lager.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Thanks, nu je het aangeeft, denk.... stom van me, zoiets was bij de vorige Dirt ook. Enfin, moet nog flink oefenen,..... eerste stage net 6de geworden. Denk dat ik toch maar eerst even in Free play een stage verken.

    Nog een paar vragen:
    1. Wat is, heb je aan die Shakedown (10x)?
    2. Bij settings kom ik bij Assists de volgende tegen: "Time Control Braking 1-5" Iemand die me kan uitleggen wat het betekent?
    3. Kan mijn knoppen niet toewijzen aan mijn button-box, zoals dit bij PC2 wel kan. Klopt het dat het niet kan of is er toch een mogelijkheid?
    4. Iemand al goede settings de Fanatec v2.5?


    Alvast bedankt voor de antwoorden en je tijd!


    Oh en voor degene die twijfelen om hem aan te schaffen; ik vind het nu al echt een top game, moet wel erg wennen. Degradatie van de weg is idd goed merkbaar, maar de plassen op een wet-track zijn niet echt merkbaar. Verwacht zeg maar geen PC2 plassen. ;-)
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wacht nog even met kopen tot de zomer als VR ondersteund wordt (Oculus).. heb er zeker zin in..
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Krijg de game vandaag binnen. Vorige game amper een race kunnen winnen, dus zal wel weer zo nu en dan frustrerend moeilijk voor me wezen. Maar oefening baart kunst.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    @Kimi NL en @Racerblade01 allebei bedankt voor de antwoorden!

    Gewoon volhouden en met name veel controleren met je gaspedaal. Ook wel handig als je hoort dat je weer een stukje krijgt met veel ruimte (bijvoorbeeld 3r into 6l 100), zorgen dat je goed de bocht uit komt, dan maak je echt een hele hoop goed tov de AI.

    Net in de career-mode de eerste event afgerond. Eerste drie stages gewonnen en laatste helemaal verpruts,.. eerst over kop, daarna moest ik rechts enkel ging ik te vroeg,... pfff, 28sec achterstand en gelukkig toch nog op 1,4 sec gewonnen. O-)
    Enfin, lekker rijden en vooral beheerst en niet te graag willen zoals ik in mijn laatste stage. ;)


    Vind het echt beter dan zijn voorganger en ga deze iig wel met regelmaat spelen. Op naar Australiƫ!
     
    ageQned vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heerlijke game hoor en zelfs met controller is deze game goed te doen. Vandaag 3 uurtjes gespeeld en 2 stages gewonnen en de rest lol dik laatste door foutjes.
     
    Bidle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina