Ik heb een tijd geleden de normale editie besteld bij CDkeys voor 45 euro,zijn ze zo aardig geweest mij de LOTD the sturen Verstuurd via Tapatalk
Ik mis nog de review van IGN, schrik van de gaming community. Laatste reviews inmiddels inclusief de day 1 patch.
One X performance is redelijk tot goed. Performance One S is... op het randje, maar is wel verbeterd met de day 1 patch. Maar die laadtijden, zelfs op de X. Dat is echt wel een ding.
Omdat het over het algemeen wel een leuke game was, maar als ME game werd er toch veel meer verwacht.
Ja idd de game heeft ook zeker potentie, over een half jaar tot een jaar kunnen ze hiervan echt een topgame maken maar het probleem is dat ea wss door de slechte reviews en daardoor slechte verkopen de game die kans niet zal geven en de stekkers eruit gaat trekken.
Precies EA is daarin best hard. Verkoopt niet na verwachting dan kappen we ermee. En de verwachtingen qua verkoop is al zo heel hoog van EA altijd en vooral bij deze game.
Dat valt wel mee, Star Wars krijgt ook nog steeds updates, de ontwikkelaars zitten er bovenop (zie Reddit etc) dus als ze de tijd nemen, dan moet het wel goedkomen. De gameplay is gewoon goed, nu nog wat QoL fixes en tsja alle bugs ja.
Een gaming maat zei in ieder geval: "wat een onzin zijn die reviews allemaal zeg. Ik ben nog geen bug tegengekomen en repetitie heb je in elke game. In co-op is Anthem super leuk om te spelen." Dus dat ook. Ik wacht nog steeds The Div2 af. Als ik toch één spel uit dit genre op de korte termijn ga spelen, laat het dan de beste zijn.
ja het lijkt ook wel een beetje een hype te zijn geworden om deze game te bashen terwijl de actie en de wereld er wel gewoon heel vet uitzien.
Destiny kreeg toch ook een 6/6.5 op release? Hoezo bashen? Misschien had Bioware de ge iets meer tijd moeten geven, want inmiddels zijn Division en Destiny al met hun 2e deel bezig en hebben dus meer ervaring op dit gebied. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
is dat zo ja? had het idee dat die toch wel iets hoger scoorde ook al kreeg het nogal wat kritiek beide idd Nee dat is helemaal niet waar trouwens kijk maar op metacritic Destiny 1 stond op 7.6 en the division op 8.0 en dat is van alle reviews rond de release date van de games..
Ik denk dat er wat ge-update is dan hoor (misschien na latere DLC), want op het begin was de score iets van 6.5/6.6 weet ik nog. Er staan nu ook maar 11 reviews. Destiny was echt gigantisch gereviewed omdat het "the next big thing" van Bungie was. Weet niet waar de rest van de reviews zijn.
er staan dates bij van die reviews die hebben ze zo te zien niet ge update hoor, er er staan 96 reviews van destiny op
Ik zocht het op via Google en kwam toen op een 11 critici review pagina. Weliswaar dezelfde score though. Denk dat mijn geheugen mij in de steek gelaten heeft dan (of ik kijk zelf negatiever terug op de Destiny ervaring ) Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Ik weet ook vrij zeker dat Destiny 1 op het begin rond de 6 had op metacritic hoor. Denk dat hier ook Taken King en Rise of Iron scores bijzitten ofzo?