1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mooi man!
    Net bezig geweest met de History challenges en in Spanje net op asfalt gereden. Helaas valt dat wel erg tegen qua gevoel,.... met name als je in een slip raakt, dan krijg je de auto niet recht, althans zoals het zou moeten. De suspension aanpassen helpt daarbij ook niet veel, scheelt wel een hoop qua wegligging.

    Ook nog even in de garage allerlei auto's getest. De R5 auto's zijn erg lekker en met name de Peugeot is echt heel makkelijk, maar ben toch iets sneller met de Ford. Verder zal het flink oefenen om met de GT categorie mooie tijden te rijden,... pfffff, erg lastig om flink mee door te rijden. Je staat snel de andere kant op te kijken. :)

    Wellicht morgen nog even verder met de carrière.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Die daily en weekly challenges ff 1 weekly en 5 dailys gedaan, maar damn sommige zijn echt snel zeg. Hoogste dat ik kwam in leaderboard was 87ste van de 151 spelers van die daily.

    Denk wel dat ik beter rij met stuur. Vandaag alleen met controller gespeeld. Vanavond ook weer even 2 uurtjes, maar het doseren met gas en remmen blijft lastig voor mij met een controller.

    Eerste deel had ik 12 uurtjes gespeeld en deze toch eerste dag meteen 5 uren. Dus dat zit wel snor.

    Heb wel het gevoel dat deze game qua handeling van de wagens iets beter/makkelijker is gemaakt voor mijn idee. Ik hou de wagens toch makkelijker op de baan dan het eerste deel.
     
    Zifnap en Bidle vinden dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Niks gemakkelijker, pure ervaring moet je dan zeggen. ;)
     
    Bidle en ageQned vinden dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha zou dat het wezen?

    Vandaag alle daily challenges weer gedaan en nog een weekly challenge. Ging me vandaag aardig goed af. Kreeg van de weekly ai challenge bijna 300.000 dus kon even een leuke rally wagen kopen.
     
    Zifnap en Bidle vinden dit leuk.
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Netjes!
    Helaas er niet meer aan toe gekomen, zal pas dit weekend weer zijn. Wist niet eems dat je via de challenges ook Cr kan krijgen. Goed om te weten.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja je krijgt bij elke challenge wat geld en later als de challenges afgelopen zijn dus daily na 24 uur en weekly na een week krijg je ook CR na jou prestaties via het online leaderboard zeg maar van de spelers die hebben meegedaan aan die challenge.

    En de ia challenges krijg je meteen na afloop credits.
     
    Bidle en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Eitje. Volgende week al de beste rally kar bij elkaar gespaard... ;)
     
    Bidle en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Beter!

    Al een beetje een overzicht met de beste auto's voor elke klasse?
    Zelf nog niet heel veel geprobeerd, maar vind bij de R5 de Peugeot erg stabiel en fijn, maar ben voor iets sneller met de Ford.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik doelde op ageqned en zijn challenges spree. Ik heb nog niet eens deze game. Nog niet althans. :+
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb zelf ook nog niet heel veel verschillende wagens geprobeerd. Stuk of 5 maar en er zijn er 50 geloof ik?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Aaah, nu lees ik het ook zo! Zit nog niet zo lang op begrijpend lezen. ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Career begint nu echt pittig te worden zeg. Ik moet nu echt minder voorzichtig gaan rijden anders win ik geen enkele race meer.

    Rally Cross vind ik overigens ook altijd wel leuk om te doen en is een stuk makkelijker dan de normale rally btw.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb hier hetzelfde, maar eigenlijk nog wel een tandje erger. Net een paar challenges gedaan en van frustratie enkele maar gestopt...... Gewoon totaal niet bekend met een auto en dan volle bak willen rijden op een onbekend parcours. Helaas niet aan mij besteed. ;)
    Moet wel zeggen dat ik een week challenge heb gedaan en als je gewoon rustig aan doet. Je toch iig makkelijk onder de 100 kan eindigen. Enkel, gas geven is gewoon te leuk en verleidelijk.

    Nog niet verder gegaan met de carrière, waar zit jij nu ongeveer. Ik heb enkel één land gedaan en moet nu richting Australië. Zit er toch aan te denken om even een paar stages te rijden daar om de baan te verkennen.
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Met rally zit ik in het derde land als je dat zo moet zeggen of 3e cup. Ook met Rally Cross ben ik bij de derde cup.

    Ik rij veel te veel save ook met de challenges hoor, maar tenminste dan wat extra cash binnen.

    Moet me ook nog wat meer gaan verdiepen per class welke wagen het beste bij mij past, maar dat komt nog wel.

    Ik vind het echt een top game alleen jammer dat ze niet wat meer landen erin hebben gegooid voor de afwisseling. Nee maar dat moesten ze helaas weer doen met DLC. Ach ja helaas de ontwikkeling van tegenwoordig. Want eigenlijk was er bij de pass zit en komt had gewoon meteen al bij de game moeten zitten.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens m.b.t. het toevoegen van landen.
    Wat ik overigens toch ook maar vreemd vind is de lampen, snap dat ze kapot kunnen. Echter om te starten zonder lampen is gewoon niet te doen. Net een stage in het bos zonder licht begonnen en soms zie je echt niks, mede dankzij oled waarschijnlijk. Die gasten kunnen van te voren provisorisch toch wel iets in elkaar flansen.

    Edit
    Yeaaaah, mijn eerste terminal damage, ging ook gelijk goed hard ook! Grrrr, stond bij alle andere staged 1ste...... (weekly AI) mag wel doorgaan, mar blijf laatste natuurlijk. Benieuwd of ik wel Cr straks krijg.:)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2019
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat met die lichten is klote dat is dan gewoon niet meer te doen.

    Heb ook al 2x terminal damage gehad maar nog niet in een weekly AI.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Net toch even verder gegaan,.... wat een gaaf spel. Gaat ook een stuk beter nu. Zit nu al in New England en inmiddels ook een Rally Cross gedaan, die zijn een stuk makkelijker idd. Enkel heb wel echt Cr. nodig. Want een week challenge is er voor de R5 en die heb ik nog niet. Had al mijn geld verbruikt,..... niet goed over nagedacht. Zo stom zelfs dat ik geen Cr had om mijn auto te repareren. Dus noodgedwongen weer een auto verkocht. Dat is niet slim natuurlijk, ach ja, ben ik voorlopig even bezig. :)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wil vandaag niet zo lukken met de challenges kom niet eens in de top 200. En een challenge terminal. Damage vlak voor de finish lol.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb ze net ook gedaan en allemaal (behalve de R5) in de top100, maar heb juist rustig gereden. Hoop altijd op mensen die te snel willen gaan. ;)
    Enkel, snap ik nu pas dat je de Cr morgen pas krijgt. Dat is jammer, want vandaag is er ook een R5 challenge en die auto heb ik dus niet. Mis ook te veel Cr om hem even te verdienen.
    Ga nu weer door met carrière, net USA afgerond nu Argentinie.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt de CR krijg je de volgende dag pas. Ik kan ook nog niet meedoen met de R5 wagen. Challenges. Die wagens kosten 640.000+ heb maar 264.000 dus lange weg nog te gaan.

    Ja ik dacht neem vandaag wat meer risico in de challenges, maar pakte helaas wat verkeerd uit. Gaat bij mij meestal fout bij die hair pin bochten, dan rem ik of te laat en schiet ik door of te vroeg wat me ook teveel seconden kost.

    Die challenge vandaag met die Lancia wou gewoon niet. Kon die wagen niet lekker onder controle houden.
     
    Bidle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina