1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Trials Rising

Discussie in 'Games' gestart door Reson, 27 aug 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zou best kunnen hoor.
    Dacht overigens dat de game de 28ste zou komen. Is de release met een paar dagen vervroegd ofzo?
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Volgens mij is het altijd de 26e geweest, al had ikzelf de 25e in mijn hoofd...

    Steam is de game nu aan het updaten, en dan kan ik een uurtje los. Daarna weer aan het werk.

    [EDIT] Oef, wat een genot de volledige game. Toch net een stukje strakker allemaal dan de beta. Volgens mij ook paar options bijgekomen voor de graphics. Oogt in ieder geval erg mooi de eerste tracks en wat een chille overall vibe/sfeer heeft de game. Voel mij direct helemaal in mijn element met deze game! :cool:

    Ook veel en goede tutorials aanwezig, prima gedaan voor de beginners of mensen die gewoon hun techniek/tijden willen aanscherpen. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2019
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dus toch best ok op de pc?
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Inderdaad extra graphics opties op pc, ziet er iets beter uit dan beta
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dan ga ik hem toch ook maar op de pc halen.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Weer een lekkere verslavende game. Enigste die online ghosts hadden er van mij niet in gehoeven.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die ghosts had ik al gelijk bij de bèta uitgezet. Even bij game-options de twee sliders t.b.v. de zichtbaarheid op 0 zetten, en weg zijn de spoken. :D
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die leiden inderdaad af. Ik vind de game er mooier uit zijn dan de beta, meer kleur en scherper. Wel heb ik toch een paar kleine hickups gehad tijdens het spelen (ik speel op een PS4 Pro) en dat heb ik bij Fusion nog nooit gezien. Ze zullen het wel fixen denk ik.
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gisteravond een uurtje gespeeld. Speelt weer als vanouds!
    Vind alleen de menu structuur wat rommelig. Houd ik niet zo van. Maar hier ga ik wel wat uurtjes zoet mee zijn.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook maar gekogggg.. duurt wel uren om een game van steam te downen en installen. Snap niet dat dit altijd zo lang moet duren.. Ik hoop wel dat het geluid gefixt is. Met de beta kreeg ik alleen geluid via de Rift set. Niet via een koptelefoon aangesloten op mijn dualshock4..
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Eindelijk zit niet meer op de easy banen, maar op de normal en dat bevalt me alweer een stuk meer. Was even vergeten hoe verslavend Trials kon wezen. Gister avond ook nog 1 keer proberen, nou goed nog een keer. Ok nog 1 keer en oplaatst damn is het al zo laat lol.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Pc versie refund aangevraagd en toch maar voor de PS4 gekocht. Nog steeds problemen met het geluid via de DS4. Geen zin in dus nu op de PS4. Speelt prima al merk ik wel dat de laad tijden aanzienlijk langer zijn in vergelijking met de pc versie..
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Echt genieten deze game!
    Zitten hele gave tracks tussen die qua thema en sfeer echt top uitgewerkt zijn en nog leuk zijn om te rijden ook. (die track langs de Chinese Muur oogt heel vet!)
    ..heb zojuist de Normal tracks vrijgespeeld. :) (de map om je tracks te selecteren bevalt mij ook boven verwachting goed)

    Het customizen van je avater en bike is ook best leuk gedaan. Heb normaal niet zoveel met dit soort dingen maar men heeft nu genoeg opties en voor ieder wat wils.

    Performance van de game is opzich prima. Heb alleen op sommige tracks zo heel af en toe een paar framedrops.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Performance op PS4 Pro is niet je van het hoor. Ik heb nu al 3x gehad (ik rijd met ghosts) dat de game gewoon echt een seconde bevriest. Heel irritant en ik weiger om de ghosts uit te zetten. In Fusion heb ik nog nooit een freeze gehad.

    Verder is de game behoorlijk vet en verslavend. Ziet er ook echt wel een stuk mooier uit dan de beta en spijt dat ik niet de Gold editie heb gekocht. De gold editie heeft nog twee DLC's toch? Kun je die al los kopen?
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt die heeft 2 dlc niet los te koop nog alleen de season pass staat er.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Neem toch aan dat tegen de tijd dat de eerste DLC uitkomt deze ook wel los te kopen is?
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat me wel een beetje zorgen maakt is de XP progressie die je nu hebt ipv de medailles. Ik kan nu niet verder omdat ik geen hoog genoeg level ben. Ben lvl 36 en moet 38 wezen. Heb alle banen gespeeld en overal een medaille. Nu is het zo je wilt altijd betere medailles dus je moet toch een baan vaak opnieuw doen. Alleen per replay baan krijg je 100xp en als je dan bijvoorbeeld 10.000xp per level nodig hebt. Dan moet je wel heel vaak banen opnieuw spelen voordat je een level omhoog bent.

    Nu hoef ik gelukkig maar 2 levels omhoog voor ik verder kan, maar hoop niet dat het zometeen is dat je wel 10 levels hoger moet wezen dan je nu bent om verder te kunnen.

    En hoe zit dat met die parcours finales?

    Eerste keer dat ik hem speelde haalde ik meteen zilver. Wou nu voor goud gaan en moet je eerste worden. Echter zijn dit tegen ghosts van echte spelers ofzo? Mijn tijden zijn beter dan toen ik zilver haalde, maar wordt nu elke keer laatste.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat viel me ook op, dat grinden heb ik echt geen zin in. Ze moeten echt een betere balans invoeren om te kunnen levelen. Als je overal goud hebt, dan moet je toch gewoon verder kunnen?

    In Fusion heb ik nooit het gevoel gehad dat ik moest grinden om verder te kunnen. Er zijn genoeg mensen die niet zo competitief zijn om overal in de top 100 qua tijden te staan maar gewoon lekker op hun niveau Trials willen spelen. Ik verwacht dat ze dit wel gaan aanpassen, want anders is het zonde van zo'n fantastische game.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Precies dat moeten grinden om verder te mogen hoeft van mij ook niet zo. En vooral niet als het hun keuze is geweest om spelers langer bezig te houden. Net even paar reviews maar gelezen en sommige reviewers zeggen dat het grinden voor xp vooral verder in de game wel heel erg is. Las zelfs iemand dat hij 9 uren moest grinden om eindelijk weer is verder te kunnen om daarna 6 banen weer te kunnen doen en het toen duidelijk werd dat het weer een hele lange grind ging worden om weer verder te mogen.

    Dat zijn geen dingen waar ik heel vrolijk van word. Banen replayen vind ik niet erg, maar dan omdat ik het zelf wil en niet moet worden gedwongen van je gaat maar lekker tig keer banen replayen om verder te mogen.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Helemaal mee eens. Dat gaat echt nergens over, ik heb echt een spuughekel aan veel grinden in opdracht van de developers. Dat betekend imo dat een game niet goed in balans is. Ik heb de neiging om bij iedere baan in Trial gold te halen. Ik speel een baan door totdat ik goud heb. Dat zou voldoende moeten zijn om door te kunnen naar de volgende banen.

    Gelukkig is dit redelijk makkelijk te patchen dus zullen ze dat ook wel doen.
     

Deel Deze Pagina