Bohemian Rhapsody is sowieso zwaar overrated. Heb me samen met de vrouw echt door het laatste stuk heen moeten bijten. En dat terwijl mijn vrouw toch echt Queen fan is. Komt misschien ook omdat ik me kapot zat te ergeren aan die overdreven overbeet. Green Book is wel een terechte winnaar. Toevallig gisteren gekeken en ontzettend van genoten.
Dit is gewoon net een live interview waarbij er overenthousiast wordt geschakeld tussen camera 1,2 en 3.
Overlord Gisteravond gecheckt. Hoopte eigenlijk wel op wat meer actie. Plotholes overal, matig dialoog en een partij willekeurigheid met beslissingen. Tel daarbij op dat de makers dingen zoals hakenkruizen weghaalde en een progressieve zwarte hoofdrolspeler moet hebben in een tweede wereldoorlog film en dan bleef er alleen nog de goede special effect en de leuke twist over. Zonde vooral. 5/10
Dit gaat Oscars winnen! Maar even serieus: Dit gaat enorm veel geld opleveren. Ziet eruit daadwerkelijk uit als een leuke film.
I dunno, Jennifer Lawrence en nu Sophie Turner hebben de X-Men films echt een beetje verpest voor mij. Kan echt niet tegen beide actrices, so ordinary.
Ik neem aan dat Disney sowieso met een volledige re-imagining van X-Men in het huidige Marvel universum komt zodra de Fox deal klaar is. Misschien doen ze daarom hun best niet meer.
Dat komt niet door Fox. Jennifer Lawrence eist dat ze niet zo blauw meer is. En ook meer haar eigen face.