Ik heb heel erg het idee dat je telkens hetzelfde moet doen in deze game. Zelfde vijanden ook, weinig diversiteit. Om die reden maar even de reviews afwachten..
Misschien een korte toelichting daarop, Smith? Weet eerlijk gezegd niet goed wat ik van deze game moet denken en ben benieuwd naar je ervaring.
Cool! Ben benieuwd naar de previews komende week. Had absoluut geen interesse in de game maar de laatste trailers zagen er goed uit.
Ze hadden de demo’s zo geprogrammeerd dat ook de pers absoluut geen spoilers mee kreeg of plotwendingen.
The team behind Days Gone has revealed to a number of journalists a number of European shows of the game, which have later revealed to Gamereactor that the main story itself will take about 30 hours to complete. In addition, the game offers a full six hours of "cinematics", that is, arranged intermediate scenes. The length of the aforementioned 30 hours has previously been mentioned in an interview with Game Informer, but apparently the six-hour intermediate scenes are completely new information. Although Sony Bend would not talk specifically about the size of the world, they said it was "huge" with lots of page activity, so something suggests that Bend spent the time just adding extra content and polishing the entire package.
Jaaa klinkt goed. Volgens Jason Schreier is het AAA- The Videogame maar hij kon de game na het spelen niet uit zijn hoofd krijgen.
En de trophys bekend https://www.psx-sense.nl/352351/de-trophies-van-days-gone-zijn-inmiddels-bekend/ Ziet er uit als een redelijk easy platinum.
Telkens als ik deze game zie heb ik echt een 'mwah' gevoel. Even de reviews afwachten maar ik denk dat het een gevalletje budgetbak-titel gaat worden.