Ja maar die zijn niet allemaal officieel nog aangekondigd. Het zou wel kunnen kloppen natuurlijk. Maar dan weet ik iig hoe je al op 21 komt.
Alle characters nu toch gelekt? Massive leak bij NetherRealm, volledige roster van Mortal Kombat 11 is mogelijk gelekt met screenshots! De 28 speelbare personages volgens de leaker zijn: 1. Scorpion 2. Sub-Zero 3. Raiden 4. Sonya 5. Baraka 6. Skarlet 7. Geras 8. Kabal 9. Kano 10. D’Vorah 11. Jade 12. Liu Kang 13. Kung Lao 14. Frost 15. Cassie 16. Jacqui 17. Erron Black 18. Kotal Kahn 19. Kollector 20. Cetrion 21. Kitana 22. Johnny 23. Noob 24. Jax 25. Shinnok (unlockable) 26. Mileena (unlockable) 27. Shang Tsung (unlockable) 28. Pre-Order: Shao Kahn
Zou natuurlijk kunnen, maar lijkt me sterk want mis dan bijvoorbeeld Reptile. Daar was twee keer al iets over gelekt.
Ja dat is ook diegene die ik mis, maar er schijnen screenshots van de lek te wezen. Wou ze plaatsten, maar toen waren zo ook alweer verwijderd van die site. Voordat ik de kans had ze op mijn mobiel te zetten.
Kom enkel dit filmpje tegen, zouden mogelijk dus 36 karakters in zitten, dus Reptile zal nog wel van de partij zijn. Staan nu al diverse filmpjes op Youtube.
Het is me nog steeds niet duidelijk of Shao Kahn pre-order only is. Bij Darkseid en Goro was het al wel duidelijk ver voor de release. Aangezien Kahn een deel van het verhaal is lijkt me zo dat je hem unlocked na het uitspelen van het verhaal. Zoals Brainiac.
Ed Boon zegt dat de Switch versie 60fps is. Ik las ook van mensen die de Switch versie hebben gespeeld dat het echt smooth speelt en er fantastisch uitziet. Ik vind het op zijn minst zeer vreemd dat er nog geen beelden te zien zijn van de Switch versie. ik denk dan ook dat het allemaal niet zo fantastisch is als men ons wil doen geloven. Ik kan geen reden bedenken waarom er nog niets te zien is, behalve dan dat ze de PS4/One release is willen hebben gehad om vergelijkingen tegen te gaan. Of dat er binnenkort (zeer binnenkort) een nieuwe Switch variant wordt aangekondigd waarop MK 11 te zien is