1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Grappig, want je herhaalt nu precies waar de meeste kritiek in veel reviews over gaat. Die zitten er dus toch niet zo naast. Het is zeker mooi, het vliegen is leuk en de game heeft potentie. Maar wat is potentieel?

    ==========
    Zelfstandig naamwoord
    potentieel:
    1) Mogelijkheid:

    1. een aanwezig vermogen dat nog op ontwikkeling wacht
    ==========

    Dat is mooi, maar die ontwikkeling kan twee kanten op gaan. Daarnaast: koop ik deze game omdat het nu al een steengoede titel is, of omdat het ooit, misschien, in de toekomst, het potentieel heeft om (nog) beter te worden? Dan wacht ik liever af, want er zijn nu genoeg toptitels om te kopen. En in maart komt er ook veel moois uit. En die titels zijn wellicht niet potentieel goed, maar direct al steengoed op releasedatum.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2019
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Mia ik vindt dat zon nieuwe ip wel wat meer credits verdiend, ze proberen het tenminste terwijl de meeste games gewoon vervolgen zijn of remakes of weer een nieuwe Battle royale.
    Vindt het gewoon heel lekker spelen en er nog is heel goed uitzien! ik heb toch niet zoveel tijd meer om te gamen als vroeger dus ook al is er weinig content het houdt mij wel even bezig komende tijd:)

    @Zifnap
    Klopt ja maar die ik vindt dat de dingen die ze wel goed doen te weinig belicht worden en de dingen die ze fout doen overbelicht en daar heeft de label van EA erop wel wat mee te maken denk ik zo.
    En ik vindt de game nu vooral gewoon heel leuk om te spelen en daar gaat het toch om, games speel je voor je plezier en niet of het nou echt de perfecte game is van alle review sites, red dead redenption bijv krijgt overal 10en maar die game voelt meer als werken aan dan echt plezier beleven imo.. smaken verschillen natuurlijk ook maar ik vindt het wel heel makkelijk hoe iedereen deze game basht
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Mee eens, behalve over het "bashen" . Jij vindt het leuk, anderen zien vooral de nadelen omdat ze nog niet verkocht zijn. Dat mag natuurlijk ook. En van een game dat een miljoenen budget had, zes jaar in de maak, Bioware predigree (wellicht gehinderd door het gekozen genre maar toch), tja dan verwacht je toch iets meer. De game staat nu gemiddeld op een 60% score op gamerankings en dat komt echt niet door één lage score. En die mensen zijn echt niet allemaal gek. Misschien is het teleurstelling in combinatie met een onrealistische verwachting, maar ik vind dat de lat best hoog mag liggen. Kijk maar naar de concurrentie, binnen en buiten het looter & shooter genre. Dit jaar heeft al veel moois opgeleverd (ook buiten Battle Royale games) en er komt nog veel moois aan.

    Maar of het een leuke game is om te spelen, zeker wanneer je ook niet zoveel tijd hebt om te gamen? Dat geloof ik absoluut. Begrijp me niet verkeerd. Dit is geen Fallout 76. Dat is een wrak, maar hier valt nog iets moois van te maken. Ik ben alleen niet zo van dat "wachten tot het beter wordt".
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    @Syzigy

    De besturing en graphics waren volgens de reviewers ook niet het probleem ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    PS4pro 1080P Mode FTW.... nee wacht even, elke game moest toch vanaf 2017/2018 op 4K kunnen draaien toch? Wat is er eigenlijk met die ambitie gebeurd op de top consoles?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Destiny streamer voorheen. Een van de weinigen die ik gezien heb die lovend over Anthem was en het zoveel mogelijk aan het promoten was. Nu gebanned, omdat hij de "economy exploitte" :lol: how to kill your own game in 3 simple steps
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nja tis vals spelen toch die gast moet niet huilen en de game dan gewoon op de normale manier spelen, je hebt toch wel hersenen en weet dat je voor dat soort exploits gebanned kan worden..
    Gewoon het risico wat je neemt dan.

    Denk niet dat ze de game killen door zo iemand te bannen, is juist goed... heb ook nog nooit van hem gehoord of gezien en heb aardig wat anthem streams gekeken.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jouw reactie en die van mensen onder het filmpje zeggen ook wel genoeg :lol:

    Gebanned worden in een pve game voor exploits. Goede EA move ja :whistle:
    Helemaal gestoord als je dit gerechtvaardigd vind. Elke loot game worden exploits gebruikt voor efficiëntie of voor shits en giggles en niemand wordt daarvoor gebanned.

    "Heb ook nooit van hem gehoord" dus bannen is dan oke :lol: Wat heb jij op joh? Overigens een streamer die gemiddeld tussen de 3 en 10k viewers heeft, maar inderdaad een nobody en volledig terecht dat ze hem bannen ja. Maakt de game alleen maar beter :rolleyes:
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2019
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Precies dit. Dat je een game zo wilt spelen is al triest. Moet je daarna ook niet janken. Prima actie van BioWare. Volgens mij doet Anthem het gewoon redelijk in de verkoop. Staat gewoon bovenaan in de charts. Inmiddels heb ik level 10 weten te bereiken, maar ik blijf het een heerlijke game vinden. Soms kan ik de Xbox maar moeilijk uitzetten, dat is in ieder geval een goed teken :)
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
     
    Reckuuza, Xandorra en Nol vinden dit leuk.
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Hahahaha. Zijn zat games te noemen waar men een ban krijgt voor exploits. Dat heel veel gamers het doen rechtvaardigt het natuurlijk niet. Ik zou echt niet weten waarom je op deze manier een game wilt spelen, geeft toch weinig voldoening ?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Je weet wel wat exploits zijn toch?

    Met woorden als triest, voldoening en rechtvaardigheid :lol: Het is zeker ook vals spelen en compleet belachelijk om Bullet King te killen in Division 1! Of wat dacht je van Omnigul killen voordat je in de laatste kamer bent zodat je door kan gaan met farmen! BELACHELIJK!!!!!!111 Al die valsspelende kutgamers moeten direct gehardware banned worden. Permanent! Die wil je toch niet in jouw pve wereldje hebben. Moet er niet aan denken dat iemand die 200 uur meer heeft en exploits gebruikt meer gear dan mij heeft. Brrrr

    Zie je nu misschien hoe achterlijk die gedachtekronkel is? Of misschien is die zwart wit wereld van jullie wel heerlijk. De term "Ignorance is Bliss" zal niet voor niets bestaan.
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Bij exploits denk ik aan dit soort acties:

    Legendary contract doen met een groepje en zodra die complete is alt f4 drukken met ze 4e .. dan kan jje de game weer opstarten en hoef je alleen de laatste objective weer te doen. En elke keer als je de legendary contract complete krijg je namelijk een gegarandeerde masterwork.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gast, je mag ook wel even wat normaler reageren. Zo neerbuigend hoeft dat allemaal niet.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ben je een groupie van hem ofzo? het is weliswaar een pve game maar wel een online game dus mensen willen met de beste gear rondlopen en dat ook showen etc dus hoezo zouden exploits dan wel moeten worden toegestaan die een oneerlijk voordeel geven? en waar zeg ik in godsnaam dat ik bannen okay vindt omdat ik nooit van hem heb gehoord? Maar waarom zouden ze streamers niet mogen bannen omdat ze veel kijkers hebben? even goed lezen misschien en nadenken voordat je reageerd maar deze gast is duidelijk aan het cheaten dus IMO prima reden om hem te bannen. Dat andere developers dit niet durven te doen omdat het streamers zijn is alleen maar een slecht iets..
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en? Dat is inderdaad een exploit. Net zoals je jezelf kan killen in een Destiny strike om weer bij de baas te spawnen. Er zou geen playerbase meer bestaan als mensen daarvoor gebanned zouden worden.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Exploits zijn cheaten. Hahahaha

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    "Exploits have been classified as a form of cheating; however, the precise determination of what is or is not considered an exploit can be controversial."

    kan je wel beetje dom dingen roepen zonder enige onderbouwring en lachen maar nadenken kan je zelf niet echt he, wat is cheaten? een spel spelen op een manier hoe het niet bedoeld is om er zelf voordeel van te krijgen lijkt me toch echt cheaten, als je bepaalde exploits in je voordeel gebruikt tegenover andere die het wel gewoon op een eerlijke manier spelen is dat gewoon cheaten.
     

Deel Deze Pagina