Goedgekeurd. Een Metro game in een semi-open world game (hubs), het werkt blijkbaar. En het werkt blijkbaar ook gewoon om een SP story based game uit te brengen en er een goede game van te maken.
Game zojuist binnen voor de ps4! Benieuwd vanavond op de pro ook wat betreft grafische gedeelte. Twijfel alleen over normal of hardcore. Iemand die het op hardcore speelt? Is het te doen? En kan je eventueel midgame terug schakelen naar normal?
Nee, helaas lukt dat nog niet, zonder significante grafische offers althans. Deze game pushed duidelijk de huidige hardware to the max and beyond. Maar wel iets om naar uit te kijken in de toekomst. Auf wiedersehen!
Na veel gezeur met de Amerikaanse code, eindelijk een Europese code. Wel de game voor slechts 35 euro.
Volgens mij staat hij al online, alleen niet van mij. Er komen nog wel twee reviews van mij. Ik heb de code moeten kopen.
Vandaag even gespeeld en ben nu in de eerste open-map. Speelt goed so far. Heb de vocals naar Russisch gezet want ik kan absoluut niet tegen die Russische accenten in de Engelse soundtrack. Helaas niet heel veel beter, voice acting is super stiff voor mijn gevoel. Zin om er meer uurtjes in te knallen
Pff die accenten zijn echt te slecht. . Foekinn bietsjj! Verschrikkelijk... Gelukkig verder wel een hele toffe game. Lekker op hardcore. Heerlijke rustige pace heeft de game. Alles gaat net wat trager dan wat je tegenwoordig gewend bent maar i love it! Immersie is top in deze game. Lekker beetje ammo bij elkaar sprokkelen en looten. En je wapen cleanen ivm vastlopers. Ook vind ik het stealth gedeelte heerlijk. Nu net in de 2e open map. Draw distance en graphics op mn ps4 pro icm HDR is goed. Dus ja afgezien van het matige verhaal en mehh accenten vind ik em erg tof!
Dat loopgeluid is wel echt tergend zeg. Voor de rest weer lekker sfeertje. Laadtijden als je dood gaat zijn ook wel erg lang imo
Na begin maart een start te hebben gemaakt nu weer even opgepakt. Sfeer blijft subliem, wel her en der wat framedrops. Net de 2e openwereld in, laadtijden blijven wel erg lang trouwens. Verder wel een hele toffe game.