1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toch leuk dat we het opnemen voor een gozer die een game speelde die wij niet spelen omdat het gewoon een dampende drol is...

    Lekker boeiend. Komt vast wel weer goed. Blijft een rare actie.

    Had wat geweest als Bungie mensen gingen bannen vanwege de Loot-cave overigens.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niemand heeft er last van gap, dus je kan nooit van cheaten spreken. Speedrunners moeten in jouw ogen ook zeker de prullenbak in? Die gebruiken namelijk in 99% van de gevallen exploits om snellere records te zetten.

    Voor mij is dit vooral bevestiging dat het een geweldige beslissing is om dit spel niet te halen. Veel plezier in jouw eerlijke pve game Syzigy. En kijk niet gek op als deze ban teruggedraaid wordt omdat ze doorhebben dat zij zich hiermee in de voet schieten ;)



    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ieder zijn ding hoor, maar op deze manier een game spelen vind ik helemaal niets. Nou hoeft niet alles zinvol te zijn, maar hier zou ik geen plezier in kunnen vinden. Geweldige beslissing van BioWare om dit soort gamers buiten de deur te houden en gewoon verder bouwen met de echte game liefhebber.
     
    Tim vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat mag. Zoals je zegt ieder zijn ding en helemaal in een PVE ONLY looter shooter. Wat heb ik er last van als iemand dark souls 3 in een paar uur uitspeelt door gebruik te maken van exploits? Net zoals dat ik nergens last van heb als iemand een efficiënte exploit gebruikt om sneller lootdrops te krijgen.

    Ik vind dit een bizarre actie van Bioware/EA. Enige dat je hiermee doet, is ervoor zorgen dat mensen niet meer jouw game willen spelen.

     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    mja het is ter discussie, ik weet nog wel dat dit soort dingen in WoW ook bestraft werden maar daar was ook wel echt een competitive scene voor world firsts, je hebt er niet zozeer last van maar mensen die bijv als eerste GM 3 willen halen kunnen dat dus door dit soort dingen sneller doen en dan kan je bijv world firsts halen terwijl je dan een voordeel hebt op mensen die dat niet gebruiken omdat ze minder goede gear hebben. Dat jij of ik daar persoonlijk niet veel om geef wil niet zeggen dat dit voor andere mensen ook geld die dit spel competitief willen spelen(pij pve games wordt dit ook gedaan)

    Het gaat er ook niet om dat ik hier zelf nadeel van heb, ik speel nogal casual maar ik snap dat andere mensen dit wel vervelend kunnen vinden en logisch dat het bestraft wordt.

    Maar nu dit op social media zo'n ding aan het worden is zullen ze de ban wel gaan intrekken trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2019
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het heel zielig als mensen een vervelend gevoel krijgen om wat een ander doet in een pve game en nog triester dat de devs een permaban geven hiervoor. Competitieve mensen zijn overigens juist de mensen die zoveel mogelijk exploiten. Wees blij dat hij het aan het licht brengt. Des te sneller patchen de devs de bugs. In andere games worden er geinige referenties naar gemaakt. In Anthem wordt deze gozer gebruikt als zondebok zonder enige vorm van waarschuwing vooraf.

    Zelfs in multiplayer games ben ik blij dat content creators exploits aan het grote publiek laten zien. Dan weet ik tenminste dat niet een paar het misbruiken en dat de devs actie moeten ondernemen in relatief korte tijd. Als er vervolgens gecommuniceerd wordt "Wij werken aan een fix voor deze bug. Dit geeft zo'n groot voordeel, dus hierbij waarschuwen wij de spelers dat iedereen die het nu nog gebruikt geband gaat worden" heb je een heel ander verhaal.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Voor alle duidelijkheid ivm de ban van Gladd, het lijkt erop dat hij die ban heeft gekregen omdat hij op grandmaster 1, freeroam, world chests aan het farmen was.
    Ronduit idioot als hij hiervoor gebanned is.

    1. Het is bioware zelf die bepaald wat de droprate is bij de world chests en waarom zou je drie strongholds eindeloos farmen als je ook op deze manier loot kan krijgen.
    2. Twee van die Strongholds kun je net zo goed niet doen omdat ze moeilijker zijn, meer tijd kosten en geen hogere kans hebben op masterworks/legendaries dan Tyrant Mine.
    3. Op geen enkele manier is deze 'exploit' ten nadele van anderen én is het er ook één waar je toevallig tegen aan kan lopen, dus ook Jan Doedel loopt kans op een onterechte ban.
    4. Er is GEEN end game content! Dus wat ga je dan doen als je betere gear wil hebben en je al 100 keer de strongholds gedaan heeft. De legendary contracts e.d. gaan ook maar zover.

    Dit is niet eens een exploit ala de Destiny loot cave, dit zijn kistjes die loot geven. En niemand laat zo'n kistje staan als je de dag ervoor een masterwork uit heb gehad. Sterker, als je weet waar het volgende kistje staat dan ga je daar ook langs.
     
    ageQned en Maddmonkey vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Lol. Hiervoor geband worden. Bij Blizzard traceren ze je ip adres vanwege jaren van exploits en hackers. Ze fixen ze overigens des te sneller tegenwoordig. Je mag bij Blizzard games ook niemand meer helpen tegenwoordig, dan kun je beide de lul zijn .Account ban en ip ban en je zult maar net een half jaar aan abonnement hebben gekocht. 8) Die jongen verdiend gewoon een terugkeer. :)
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Eens met @Maddmonkey in deze. Als Bungie en Massive dit hadden gedaan was het al gauw klaar geweest. Die devs omarmen die exploits juist en grappen er ook over. Volgens mij is het farmen juist een belangrijk onderdeel van dit type game. De story mission doen in D1 met Three of Coins aan om Exotics te pakken, mooi man. Omnigul 2x slopen per run voor een grasp enz. Dat houd je spelers juist vast.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Kan iemand mij vertellen waarom iemand gebanned is voor het farmen van loot in een lootgame, waarin het doel is... het farmen van loot? Welke regels heeft deze gast overtreden?:confused:

    Edit: en als het een exploit betreft, dan fix je dat gewoon met een patch. Daar hoef je volgens mij niemand voor te bannen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Is 4 dagen voor z'n ban ook al gefixt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Oei.


    De game smelt (Ja, letterlijk) je PS4 Pro of je XBOX One X. Dat is pas een bug waar je je zorgen om moet maken.

    Vrees dat het met alle nieuwe bugs (lees, systeem breaking) niet goed gaat komen.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Xbox One X staat er nog steeds hoor :) Vastlopers nog niet gehad. Inmiddels toch bijna 10 uur gameplay in Anthem zitten. Worden sommige berichten ook niet een beetje aangedikt ?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Wait, what?
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Dat is dus niet letterlijk hè.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Gaat om de PS4 dan ? Lees zo snel niets over de Xbox. En dat smelten is wel weer erg overdreven hoor.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    MOORD BRAND ANTHEM

    #doeslief voor Anthem

    EDIT: Of toch een schijntje waarheid? Kijk vooral wanneer je een PS4 hebt...




    Wat een soap is dit toch jongens. En tegenwoordig moet je ook nog goed opletten of nieuws real of fake is.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2019
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dit blijkt dus allemaal heel erg overtrokken te zijn... ze gebruiken nu wel echt alles om anthem kapot te maken haha, als een game de console kapot zou kunnen maken zou dit een probleem van sony zijn, zij zorgen voor een veilig systeem en controleren de software voordat het op de markt gebracht wordt. Dit probleem kan trouwens met heel veel games gebeuren maar omdat het nu met anthem gebeurd komt het door EA of Bioware tuurlijk:) Het maakt de console ook niet kapot, dit "probleem" het heeft alleen bij een paar enkele mensen gezorgd voor een blue screen of iets dergelijks trouwens. Zijn allemaal weer lekker aan het overdrijven.
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Een crash waarbij de Playstation ook meteen helemaal uit donderd heb ik ook al met Trails Rising gehad.
     

Deel Deze Pagina