Precies! What was up met dat einde trouwens? Spoiler Zat er helemaal klaar voor en toen credits.. Komen er meer delen?
Hm dat had ik eigenlijk niet, denk dat je dan best een generic film had gekregen. Ik vond dit juist wel tof, goede world building. Alita zelf vond ik alleen iets te tof doen, maar verder prima mee vermaakt (tegen verwachting in).
Mochten er nog mensen zijn die een goede documentaire willen kijken: Minding The Gap. Initieel gaat het over de vriendschap tussen drie skateboarders, maar je komt er al snel achter dat er een veel diepere laag en betekenis in zit. Draait nu in filmhuizen, maar is ook al online te vinden.
Haters . Marvel shills. Ziet er tof uit. Op de musclesuit na. Dit is de echte captain Marvel, niet die racist
.... racist? Ongesteld? Of gewoon op die racist-wagen gesprongen? Als je al niet mag aangeven dat het opvallend is dat er alleen maar witte mannen je interviewen... och och.
Haha opvallen? Ze is gestoord. Ga eens goed onderzoeken wat voor onzin die Brie heeft gezegd afgelopen tijd. Vooral dat tegen haar trainer die haar een compliment gaf is echt belachelijk. Ga overigens morgen gewoon naar de film, maar die Brie is echt gestoord, snap niet hoe dat te ontkennen valt
Omdat ze een mening heeft is ze gestoord? Ok ... Verder boeit het me echt geen flikker wat ze te melden heeft. Zo heb jij ook je mening, net als ik. Who gives a fuck ...
Captain Marvel Toffe film, solide actie, humor, Goose en Sam Jackson zijn op dreef. 4 uit 5 sterren. Next up: Avengers Endgame. P.S. Maar liefst 2 bonus credit scenes. P.P.S. Probeer het maar droog houden als de Marvel opening credit roll voorbij komt met niks anders dan Stan Lee cameo’s.