Mooie trailer! Dit ziet er episch uit. Maar speelt het ook lekker? Nog een weekje wachten en dan gaan we het zien. /starts praying
Famitsu (Magazine) (93/100) 9/9/10/9 [translation - Characters are unique and stylish. Exhilarating action with amazing graphics and artstyle. Cutscenes are well produced and over the top. The three unique play styles keep things fresh for beginners and veterans alike.
Al een dag eerder zo te zien. https://www.eurogamer.net/articles/...dly-old-school-retooling-of-an-action-classic Recommended van Eurogamer. Voelt als een ps2 game aan. Volgens mij een mooi compliment.
Ha, het regent goede cijfers! Blij dat mijn vertrouwen in deze game beloond wordt. https://www.gamerankings.com/ps4/241018-devil-may-cry-5/index.html
Er is iets speciaals gebeurd... ik heb deze game op launch day gekocht! Nou ja, technisch nog pre-order. Leuk prijsje op cdkeys.com. Preloading right now! EDIT: Best trash ever.... en nu we het toch over God Hand hebben. Kan Capcom daar niet gelijk een remake van maken? Best PS2 beat'em up ever.
Heb de game vandaag binnen gekregen en nu een aantal uur erin zitten. Erg toffe game! Graphics super, gameplay top en characters interestant. Het enige wat ik jammer vind is dat je missies speelt. In DMC4 was dit ook, maar kon je ook de gehele wereld daar verkennen Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Zojuist even de prologue gespeeld. Besturing is nog even wennen, maar voelt nu al lekker aan hoor. DAT graphics. Animaties en effecten (ook geluid) zijn top shelf.
Dacht ook dat alle DMC die missiestructuur hadden waar je uieindelijk tegen gesloten gebied aanloopt. Misschien geen poplaire mening maar ben zelf momenteel enorm open-world moe wat veroorzaakt is door RDR2 met de nogal imo extreem trage opbouw. De missiebasis van een game als DMC5 komt als een zegen!
In DMC5 begin je bij punt A en eindig je bij punt B. In DMC4 kon je nog wel eens backtracken naar een gebied in missie 5 (bijvoorbeeld) om naar missie 12 te gaan Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk