Generic winkeloverval, generic bus valt van brug en superheld moet dat redden, generic strak pakje met cape, generic CGI gevechten, generic superheldenfilm #32871 in de afgelopen 10 jaar en jij maakt je druk om de musclepadding?
Wat een onzin. Kan je letterlijk bij elke film of serie zeggen. Beter gewoon in z'n geheel stoppen met alles
Als je met 'elke film en serie' alles binnen het superhelden genre bedoelt, dan heb je inderdaad gelijk. Daarbuiten wordt gelukkig nog wel degelijke shit gemaakt.
Ook de Oscar winnaar Free Solo gezien. Totale gekte. Ik kan het niet anders omschrijven. Maar wel een mooie gekte. Mensen die zijn geboren om te presteren en alleen maar hun boundries willen testen. Ik herken mezelf er niet in, maar het is enorm interessant om te zien. Mooi geschoten documentaire ook. Prachtige omgevingen die zorgen voor prachtige beelden.
Voor een generic superhero movie was de aktie in captain Marvelwel tof. Duurde beetje lang voor het op gang kwam en de humor werkte voor de helft. 7je
Spoiler Vond je niet dat ze haar powers echt te snel onder controle had. Iron Man moest eerst goed leren vliegen, Superman ook in mos, nee Captain Marvel valt naar de aarde en ineens weet ze dat ze kan en hoe ze moet vliegen. Was echt zo een Mary Sue. En really? Fury verliest z'n oog aan een kat. Wat is er gebeurt met "last time I trusted someone I lost an eye"
Is er een keer een beeeeeeeetje variatie Spoiler (lees: ze hebben die generic 'wow ik heb superkrachten maar begrijp ze nog niet helemaal'-scène, haha hij slaat perongeluk door die muur heen of oepsie die landing ging nog niet helemaal lekker weggelaten (plus later in de film een soortgelijke scène vanuit dezelfde hoek geschoten waar hij de (spreekwoordelijke) landing wel helemaal nailed en zegt 'i'm getting the hang of this' of 'I'm starting to like [insert superpower] ' en daarna cool wegloopt zodat de kijker weet oke deze shit is aan) , is het weer niet goed!? Lees en zie je niet dat elke film precies hetzelfde is opgebouwd en je nu bepaalde scènes 'mist' die wel in andere films zaten. Of ben ik dan zuur
Altijd grappig dat mensen die die films kut vinden zo mondig zijn. "Hey kijk mij, die populaire superhero films die de hele wereld kijkt en alle boxoffice records verbreken even haten!". Zie dat nooit bij mensen die niet van horror houden bijvoorbeeld. Echt stoer hoor, zei je gisteren ook al