1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Trials Rising

Discussie in 'Games' gestart door Reson, 27 aug 2018.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Iemand? Ik word ook echt heeeeeeeelemaal gek van die items die ineens weg zijn. Die zijn de volgende dag ineens weg, dan herstart ik de game en staan ze er weer, dan weer niet, dan weer wel. Geen doen zo en het is echt een nutteloze toevoeging op deze manier.

    En ik snap dus echt niet wanneer ik die items samuarai en stuntman kan krijgen en hoe. Heel vaag allemaal.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Had van't weekend ook wat user made items uit de Store gekocht met mijn punten maar die waren gisteren ook "weg". Als ik dan bij mijn Rider Customization kijk staan ze er op zich nog wel tussen maar bijv. mijn Deadpool helm zag er uit als de standaard helm (omdat die denk ik als basis is genomen). Denk dus dat de server problemen heeft om de data oid op te halen
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat vermoed ik ook. Echt weer Ubi ook, want met Fusion had ik bijvoorbeeld best vaak dat ik niet online kon komen (mijn verbinding deed het dan gewoon goed, ik game bekabeld). Ik vind het oprecht jammer.

    Ik heb de uitbreiding Sixty Six en Crash en Sunburn aangeschaft (ik had de standaardversie van Trials gekocht) maar hij heeft verder niets gedownload.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Uitbreidingen zijn nog niet uit dus er valt nog niet echt iets te downloaden. Je hebt ze dus in principe gepreordered
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Thnx, ook die pakjes niet dus?
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup denk ook dat het problemen van de server zijn. Had user made spiderman pakje gekocht twee dagen terug, maar al 2 dagen is deze spoorloos in mijn inventory en ook geen geld terug gehad. Dus denk en hoop dat ze gewoon niet ingeladen worden.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inferno V 8) ..hoe ga ik die ooit goud halen?? :D
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Niet meer gespeeld wacht eigenlijk om een update wat problemen verhelpt op de ps4.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inferno V... GOLD! Wat een ontlading :D:D:D (met dank aan de Helium)

    ..new sponsor onlocked: NINJA :cool: (nu zal het snel huilen worden ben ik bang :lol:)
    Ninja track 1 "White Belt" ondertussen voltooid met 225 fouten ofzo, word nu zeer serieus maar nog steeds 'leuk'.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zover zal ik nooit komen ben ik bang.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    2nd that..
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    3th that haha.

    Ik ben nu level 51 en nu begint de grind door steeds die contracten opnieuw te spelen. Duurt toch wel aardig lang zo om level 58 en dus de laatste stadion finale te halen.
    Wel veel zin om die Hard levels te unlocken, maar toch aardig saai deze grind.
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    In de tweede Ninja track ook de finish weten te halen, maar dit was al op het randje van mijn niveau. Nu bij Ninja track 3 zit ik voorlopig even helemaal vast.
    Moet nu zo precies en consistent bepaalde technieken uitvoeren, dat gaat helaas momenteel ook boven mijn kunnen.

    Maar nog genoeg te doen in deze game, ben ondertussen maar eens begonnen aan het verzamelen van de "Squirrels", ook altijd leuk.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik blijf het altijd lastig vinden met die hard tracks. Knap als men deze redelijk uit kan rijden.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja heb het ook altijd lastig daarmee hoor. Merk overigens ook dat ik steeds minder geduld heb om te oefenen en beter te worden met een game. Mischien de ouderdom haha
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat herken ik wel. Vroeger met bv pitfall kon ik dagen achter elkaar oefenen op hetzelfde stukje. Nu is dat nog wel zo maar toch wel met wat snellere opkomende irritaties. De ouderdom inderdaad. Komt misschien ook omdat er vroeger geen honderden games waren. Je speelde die ene tot hij uit was en dan pas weer eens een nieuwe kopen.
    Nu koop je er zo 3 tegelijk en twee dagen later nog eens een paar..
     
  17. TURBHO

    TURBHO New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu juist meer geduld dan vroeger.
    Wat ik wel een irritatant vind is dat ik nu 20 bierhelmen heb enz je kan niet alles in 1 keer verkopen.
    Nu rang 102 en nog lang niet klaar met deze game
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Rank 102 pfff ben nog steeds 52 heb het ook niet meer gespeeld.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga het gewoon nog een keer vragen. Heeft iemand die Samurai en Stuntman pakjes bij hun items staan? Ik kan ze niet vinden.
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee zie ze ook niet staan.
     

Deel Deze Pagina