Ligt wel aan het genre. Te hoge latency in een shooter of fighter is killing, maar een strategy game of... mobiel achtig casual spelletje? En een Ubisoft AC game valt ook nog wel met een hogere latency te spelen. Ligt er maar net aan hoe hoog je de gaming lat legt. Het idee is overigens niet nieuw.
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-google-stadia-spec-and-analysis De hardware is zeker krachtig. Ik geloof wel dat dit een toekomst kan hebben. Next gen weer meer pixels op het scherm (8k) is praktisch ondoenbaar.
Gaat het een Netflix voor games worden of zou je voor de service (net zoals bij Xbox Live en PS+) moeten betalen en dan de games los moeten kopen
Jij bent de doelgroep ook niet. Ik zou het eigenlijk ook niet weten of je nog apart betaalt voor de games. Denk van niet?
Dat is dus de vraag. Ik denk dat de totale (maandelijkse) kosten niet te hoog mogen zijn; dat maakt het juist minder aantrekkelijk. Misschien biedt men beide abo's wel aan, waarbij sommige games gratis zijn te downloaden en je voor anderen moet betalen.
Ik gok dat je maandlijks/jaarlijks voor de service zelf moet betalen (zoals bij een Xbox Live dus) en dan de nieuwste games moet kopen + er een soort van Game pass komt voor de wat oudere games. Kan mij niet voorstellen dat ze All-in-one prijs gaan maken want dan zou jij al snel op €25+ p.m zitten
Afhankelijk van de prijs misschien toch maar wachten op de Switch versie! Alhoewel hij op pc al heel goedkoop te vinden is. En de Switch versie moet natuurlijk niet te veel downgraded zijn. Oh, en nog een "nieuwe" Switch game: Edit: En het vervolg op een enorme culthit is aangekondigd!
IK zeg het hier even: gaming wise is Q1 van 2019 echt KEI GOED geweest. Dus nee, gaming is niet dood. Ook niet als het gaat om kwalitatief goede SP/offline games. Laat je dus niets wijs maken door degene die beweren dat gaming alleen kan overleven als een service! Carry on!