Gisteren Aquaman gezien door positieve reviews. Iig leuke CGI gezien.. 4/10 Vervolgens Von Trier's Nymphomaniac Vol. I gezien. Snap niet zo goed dat dit zo matig gereviewed is. Hele interessante film over de worstelingen van een jong meisje. 8/10 Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Eens. Niet zo gek met de onderwerpen en thema's die aan bod komen. Vooral melancholia was soms pijnlijk moeizaam, maar dat was volgens mij ook juist de bedoeling van de film. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Dat stuk waarbij er word aangegeven dat als de Aarde er niet meer is ... er dan ook geen leven meer is? Goddamn Prima film ... maar je moet er echt even doorheen. Zelfde als Antichrist ... zieke film ... maar dient het verhaal. Begin is ook wel akelig. Ventje wat uit het raam pleurt terwijl papa en mama even 'n wipje maken.
Wth is deze film? Power rangers, meets pitbull, meets toto Afrika, meets Jurrasic Parc meets whatthefuuuuuuuuck. Ik snap er niks van. Echt met deze acteurs ook. 6/10 puur vanwege die redhead
Gisteren Captain Marvel gezien. Best geinig, niks bijzonders. Ze komt wel mega powerful over. En ze rent als een debieltje.
Ja leuk man. Hoop dat hij leuker is dan die vorige. Die vond ik eigenlijk niet echt boeiend. Met zijn 70mm blije muil.
Kijk 'm anders nog es 'n 2e keer rustig vanaf je bank. Spoiler Nicole kidman in dat carnavaleske vismonster kostuum
Of kijk hem eens in IMAX ofzo, je weet wel, hoe die bedoelt is. Film was enorm cheesy en dialogen waren slecht. Maar jullie kunnen ook overdrijven
Jup, The Hateful Eight was echt zijn minste film. Terwijl hij daarvoor, met Inglourious Basterds en Django, echt op dreef was.
Ik heb toch wel echt genoten van The Hateful Eight eigenlijk, tijd vloog om. Film is inderdaad wel wat minder vlot dan Django en IB.
Hij is te doen, omdat die dialogen altijd meesterlijk blijven. Maar als er verder helemaal niks boeiends is met ook een redelijk oninteressant standaard plot, dan vind ik het eigenlijk te karig.