Echt zo een onzin. Thor the Dark World. Iron Man 2. The Hulk zijn echt super troep
Hou toch op man
Iets waar ik mezelf aan stoor is die slapstick humor die ze dus nu in dit soort films gooien omdat DC te donker werd bevonden. Heel new52 was mega donker af. DC is gewoon donker.
Batman die grappen maakt. Hou toch op. Batman z'n hele wedding is afgelast omdat z'n darkness en somberheid hem Batman maakt en zonder dat is hij niet dé Batman. Heb echt kasten vol DC comics en er zijn echt zelden grappen in die verhalen. Ze zijn meestal erg donker en heel serieus. Humor past echt maar bij een paar characters , Shazam gaat prima, Green Lantern ook. Maar wat je nu krijgt zijn mislukte grappen omdat dat zo werkt bij Marvel. En ook daar vind ik veel grappen erg geforceerd terwijl de hele zaal wel dubbel ligt van elke onzin grap
Dus ja ik snap je punt. Veel cringe dialogen en slappe humor. Source material bloedserieus, maar de films willen een mix wat blijkbaar minder goed werkt. Maar om de film nou echt slecht te noemen, nah vind ik echt niet
Laatst bewerkt: 20 mrt 2019
ArtificialFaith vindt dit leuk.