1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Vind je? Ik vind het wel erg gemakkelijk om dit in het verdom hoekje te stoppen, alleen omdat er veel mensen teleurgesteld zijn met Anthem en er dus terecht of onterecht veel kritiek op deze titel wordt geuit. Wanneer een signaal als dit in de media wordt uitgemeten is het al groot genoeg namelijk. Niet alleen tante Sjaan op haar zolder kamertje heeft hier blijkbaar last van gehad, als er op YT over wordt gesproken...

    Wat ik wel opmerk is een bepaalde "media moeheid", die wordt opgebouwd door de continue (negatieve) berichtgeving. Met dat als uitgangspunt nemend is jouw reactie niet anders als de mijne.

    Maar ja, als de content creators met positieve berichtgeving ook steeds minder materiaal vrijgeven, ontstaat er vanzelf een ongebalanseerde situatie. Blijkbaar is het niet meer "in" om überhaupt over Anthem te praten.

    Misschien moet ik die gaming maat van me lid van dit forum maken. Die praat tenminste nog onvervalst positief over Anthem. "Het vliegen is gewoon leuk!" ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2019
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Overtrokken? Niet bepaald.

    Systeem (voornamelijk PS4) schijnt uit te gaan om zichzelf te beschermen. Lijkt me niet de bedoeling ...
    Anthem had gewoon nog lekker 6 maanden in ontwikkeling moeten gaan zodat alles netjes uit gewerkt kon worden ... komt allemaal er snel over. Leuk dat het grafisch een pareltje is en de map er prima uitziet ... maar alles daaromheen is erg mager.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Game is kut. Jaar te kort in ontwikkeling
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Overal lees je EA dit en EA dat, maar vind de schuld ook bij Bioware leggen. Die hebben 6 jaar de tijd gehad en komen met al deze problemen en dingen. Tuurlijk is EA mede verantwoordelijk voor het product, maar het niet zo dat Bioware alleen maar gerushed werd door EA.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Eens, zelfde als met DICE en BF5. Die krijgen ook relatief weinig kritiek terwijl zij toch echt zelf het contract met de duivel hebben getekend.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    M-maar is Bioware niet het lieverdje van de klas dan? ONDENKBAAR
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eerste legendaries zijn binnen, niet echt bijzondere rolls helaas. Wel kun je dus je droprate boosten met de luck stat, maar of je het verschil nu echt merkt...
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2019
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Anthem wie? ;)
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, niet verrassend toch? Open world is gewoon niet Bioware's ding.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit.

    Ik had gehoopt dat na één maand alles wel een beetje de goede kant opgestuurd zou gaan worden. Helaas.

    O? Knights of the Old Republic is toch ook van BioWare?
    MMO + Open World setting ... ze kunnen het wel.

    Denk dat je gewoon de conclusie moet trekken dat Anthem gewoon niet af was. Veel te snel gereleased werd...
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Het blijft speculeren, maar DAT zou weleens de invloed van EA kunnen zijn geweest. Immers: release moest status gold krijgen voor het einde vh financiële jaar.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Als je plannen hebt om deze game 30 uur per week te gaan spelen, dan zou ik h'm nog even laten liggen. Voor een paar uurtjes per week is de game goed te pruimen. Ik ben nu level 14 en voorlopig nog niet bij de EndGame en tot nu toe vermaak ik mij er prima mee.

    Game heeft een hoop potentie en ik verwacht dat ze binnen het jaar echt wel een deftige game hebben neergezet. Misschien voor velen te laat, maar waarom jezelf barrières opwerpen, tegen die tijd is de game wellicht nog wat goedkoper :)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2019
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dan zal het wel een hele vette game zijn als je na al die weken al level 14 bent :+
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Binnen één jaar? De game had vanaf dag één er al moeten staan. Dezelfde fouten maken als Destiny had gewoon niet gemogen.
    Ik verwacht dat de game binnen één jaar (dus na alle geplande DLC) dood bloed en word verlaten. Het hele Anthem Reddit gedeelte staat in brand en de developers reageren ook niet meer. Tja, eigen schuld.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Tja, idd. Over een jaar speel ik alweer een andere game. Nee, nu al speel ik alweer een andere game. o_O

    Enfin, voor de mensen die er wel plezier mee hebben: respect.
     

Deel Deze Pagina