F1 2019 verschijnt dit jaar voor het eerst 2 maanden eerder. Namelijk in juni is de release en niet meer september. F1 2019 verschijnt op de PlayStation 4, Xbox One, en PC op 28 juni 2019.
Ik heb 2018 gekocht maar wat een kut view met die teenslipper auto’s tegenwoordig. Je zit echt tegen dat ding aan te kijken. Verpest voor mij de game wel een beetje..
Ik speel af en toe F1 2018, maar ik verwacht niet dat 2019 veel vernieuwing zal brengen.. Wel beter dat ze het nu wat eerder uitbrengen.
't Blijft een hondslelijk spel hè? Er klopt echt iets niet met die licht- en schaduwval. Is al sinds 2013 zo... en volgens mij gebruiken ze nog steeds dezelfde engine.
Ja het is eigenlijk dezelfde engine sinds de eerste DiRT die in 2007 uit kwam. Tel daar nog 2 jaar ontwikkeltijd van de game bij op en je zit op een engine van zo'n 14 jaar oud! Ze hebben wel constant dingen gewijzigd en toegevoegd etc, maar je ziet eigenlijk sinds de introductie van de engine steeds dezelfde problemen en limieten terug.
wat wil je weten? In het Racing gedeelte zijn er meerdere leden met een playseat challenge en een tx stuur. Prima combi voor de prijs.
Morgen de game denk ik al binnen tenminste er staat op voorraad dus meestal verzenden ze dan meteen die dag.