Spoiler Guardian Ape heb ‘m nog maar 1x gedaan en ben al bij zijn tweede fase gekomen maar dat duurde niet lang haha
Heb ‘m nu op pauze na zijn eerste. Durf niet meer haha. Edit: heel geduldig heeft geholpen btw. Had hem na je bericht neer. Hoever ben jij eigenlijk?
Nou heb net eindelijk mijn eerste miniboss verslagen. Zat gewoon te trillen van de adrenaline en wat geeft dat toch weer een kick als je een (mini) boss verslagen hebt. Begin nu ook pas eindelijk in een flow te raken. Ik had toch meer moeite om in deze game te komen dan bloodborne, die ging mij beter af. Maar gelukkig gaat het beter nu en gaan we weer door naar de volgende boss.
Ik ben nu bij die bull en die drunkard. Kan ik op dit punt terug naar de put waar je in begon of is dat later pas?
Fuck ben nog bij die eerste echte main boss. Nog te weinig tijd gehad helaas. Heb die fucker elke keer bijna neer en dan verpest ik het weer
Voor beginnende spelers zeker! Zitten misschien wel wat spoilers in als je echt helemaal fresh met de game wil beginnen.
Lady Butterfree uiteindelijk dood. Heb nu 3 attack en 13 vitality maar Genichuaro is pittig Wel een vette fight! Word er wel steeds iets beter in
Nou krijg het filmpje er niet op. Een streamer die zijn controller kapot brak en de game volledig afbrandde omdat het niet lukte haha