1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Blijft een interessante techniek. Performance gain is zeker waarneembaar, maar met wat kanttekeningen in de kwaliteit.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ook belaNGRIJK




    Dunkey viert zijn 20K feestje. Nieuws van de dag op dit high traffic high stakes forum. Dunkey, wij zijn trots op jouw groei en wensen jou nog een mooie dag! Groetjes van XBOXWORLD>NL
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    EPIC vs STEAM. Ja, Epic is pas bezig, maar kaapt in de paar maanden exclusive na exclusive weg van de Steam store.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Boxart voor Borderlands 3. Het eerste verschil met de voorgangers is er :) release date gerucht is gericht op september dit jaar.

    Vorig weekend overigens Borderlands 2 gespeeld en man. Destiny mag echt goed kijken naar hoe je constant door loot aan het zoeken bent naar een upgrade terwijl je lekker door de story loopt ipv dat je alles gelijk dismantelt. Tegelijkertijd merk je ook dat het een oude game is en deze game mag zeker het een en ander leren van Division, Destiny en MH op bepaalde gebieden.
    Krieg had ik nooit mee gespeeld, dus perfect dit.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2019
    bulletproof010, Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    13 september lijkt de release te worden door een vervroegde Fransozen trailer met een gewone, deluxe, super deluxe en loot chest editions waarin de namen van de characters ook al voorbij kwamen.

    Vandaag rond 4-5 uur zouden we meer info krijgen van Gearbox. Mocht het dan officieel zijn, toon ik het hier.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    13 september zou lekker zijn! Heel vroeg ook.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Het is niet dat ik perse Borderlands 2 als game aanbid, maar t.o.v. de huidige generatie looter shooters deed bl2 al heel veel goed of zelfs beter. Opvallend he hoe weinig de industrie van zichzelf leert.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nog mooier is dat morgen, volgens Game Spot, de GOTY komt van het eerste deel. Er zou voor de PC zelfs een manier zijn om hem gratis te krijgen. Ik bedoel dan niet illegaal. Ben benieuwd, dan kan ik er mooi even inkomen uiterlijk 13 september. Borderlands 2 kan ik nog steeds niet goed over uitkomen. Geweldige sociale hub, maar ik trok met name de quests en het systeem ervan niet zo.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Borderlands is enkel lastiger dan deel 1 en sommige vonden de knoxx bug wel een leuke lootfarmloop, maar ik lees niet anders dan dat BL2 op elk punt een opvolger is van Borderlands 1. Zou kunnen dat het gewoon niet jouw spel is?

    Overigens komt de remastered game vandaag uit :)

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Yellow 13 en Killamonkey vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Inderdaad niet echt mijn game. Heel fijn antwoord van je trouwens. Blij met de informatie over de release van het eerste deel. Nu gelijk even kijken.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Waarom ga je hem spelen dan!? Zonde van je geld en tijd man...
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402

    Ook de UHD Pack voor de Handsome Collection vandaag.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat Borderlands 'gewoon' een 4 player online/couch co-op is....en Destiny, Division en Anthem 'live services' willen zijn.

    Laat maar komen deel 3, hoe eerder hoe beter!<3
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Eerlijk gezegt, snap ik het gezeik niet.
    Je hebt 1 extra ikoontje op je PC...that's it. Het is niet of je een nieuw systeem moet kopen zoals bij consoles.

    Staat buiten hoe de Epic store zelf is uiteraard, maar veel gezeik is er omdat het 'weer een andere store is'....
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    En dan tegelijkertijd klagen over dat Steam een monopoly heeft en dat dat niet goed is... Beetje concurrentie is alleen maar goed en Epic geeft me gratis vette games :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, vooral het loot gedeelte is erg uitgebreid en interessant. Steeds maar weer vond ik weer wapens die een upgrade waren zonder dat ik specifiek nutelloze content moet doen. Division 2 en Destiny doen echter ook zeker wel het een en ander goed (recycling en perks aanpassen om maar wat te noemen).

    Maar vooral op het gebied van besturing, ui en performance kan de game flinke stappen maken.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Nee, de Epic store heeft diverse functionaliteiten nog niet die de Steam store wel heeft. Het is op dit moment nog een inferieure app. De kritiek is wat mij betreft dus terecht.
     

Deel Deze Pagina