1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar om nou eerlijk te zijn, gebruiken we al die functies constant? Ik gebruik persoonlijk steam alleen om games op te starten, that's it. Sterker nog, ik start Steam games bijna altijd via de taakbalk of bureaublad op, dus 9/10 keer zie ik heel Steam niet. Dat de Epic store nog erg kaal is qua functies is zeker waar hoor. Ik heb dan wel het gevoel dat de meeste mensen die dat als disscussie punt oproepen dat niet doen omdat ze oprecht de functies missen, maar meer om gewoon mee te doen aan de discussie. Is niet voor iedereen zo natuurlijk, maar het probleem wordt wat groter gemaakt dan het daadwerkelijk is.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Concurrentie is prima, maar dat heeft weinig met exclusiviteit te maken. Het versplinteren van het aanbod zelfs binnen 1 platform (timed store exclusives) levert niet per definitie een win/win positie voor de consument op. En zeker niet wanneer diezelfde consument verplicht wordt een store te gebruiken die zich duidelijk nog in een beta fase begeeft.

    Edit: als het om de functies gaat. Ik zou het niet weten wat iedereen wel of niet gebruikt. Wat ik persoonlijk gebruik is (vanzelfsprekend?) mijn uitgangspunt. Neemt niet weg dat Epic zijn app heus wel door zal ontwikkelen, maar op dit moment mis ik nog het een en ander. Geldt ook voor andere stores hoor. Mooi voorbeeld: Uplay app, is het mogelijk om daar te voice chatten met friends zonder dat ik daarvoor een game moet opstarten? Kan goed zijn dat ik de knop over het hoofd zie, maar als die feature idd niet bestaat mis ik dat zeker. Het zijn van die kleine... maar toch wel grote dingen. Verder interesseert het mij geen lor vanuit welke store ik een game opstart, zolang de ondersteunende features maar ongeveer hetzelfde zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2019
  3. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De loot box edition is even 250 euries :+

    De deluxe edition is 84 voor enkel wat cosmetics en xp boost, terwijl de super deluxe 99 euro kost. 15 euro season pass of zou dit enkel zo goedkoop zijn bij deze editie?

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En loot is niet geshared! Gearbox heeft geluisterd naar je :+

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog wat meer info gereleased waaronder de mogelijkheid om vip te worden. Denk dat een eigen topic op zijn plek is. Doe ik wel wanneer ik er tijd voor heb

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat was er buiten Sekiro dan de moeite waard? Heb ff niks gevolgd.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Devil May Cry 5.

    The Division 2.

    Resident Evil 2 Remake.

    Kingdom Hearts III.

    Metro Exodus.

    Dirt Rally 2.0.

    Volgende maand MK 11 en Days Gone :).
     
    Yi-Long, Daz, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik voeg aan die lijst nog Ace Combat 7 toe.
     
    Yi-Long, ageQned en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456


    Oeh! Misschien toch maar zo'n kitje oppikken. Al is het natuurlijk "crappy" VR.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

    So there's an AC related easter egg in the Division 2 that hints at a Viking setting, seen in the video above there's a poster featuring a norse god holding an apple of eden. Ubi has a history of hinting at future games with easter eggs.

    If we're to assume that the next AC game is an evolution of the concepts/core gameplay introduced in the last 2 AC games instead of the next overhaul, then a Viking setting makes sense.


    Pls enjoy this unrelated concept art of such a game by one of Ubi's concept artists.

    [​IMG]


    EDIT

    Jason Schreier from Kotaku confirms:

    https://kotaku.com/odd-tease-in-the-division-2-spills-the-beans-on-the-nex-1833838193
    So does this mean that the next Assassin’s Creed, confirmed by Ubisoft to be skipping 2019 and going straight to 2020 (just in time for the expected release of next-gen consoles), is all about Vikings? Well, yes. Yes it does. A few months before this teaser emerged, Kotaku learned from two independent sources familiar with the game that 2020's Assassin’s Creed, code-named Kingdom, does indeed star Vikings. We don’t know much else about the game, but after the phenomenal Assassin’s Creed Odyssey, we’re stoked to see what’s coming.

    Ubisoft declined to comment.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nou goh, welke setting zou het zijn? :whistle:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    No asia, skip
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Davey666 vindt dit leuk.
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Geen interesse in een AC met vikings. Zoals Fiasco ook al aangeeft; geen Asia > skip.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Goed verhaal, doen we niks mee.
     
    Killamonkey, Tim, ageQned en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina