Ga ik zeker weer doen, maar ik ben door werk een beetje in-actief. Ook FIFA pro club doe ik bijna niet.
Vandaag weer eens de game gespeeld en maar weer vaker opstarten. Speelde het weer met veel plezier. Vandaag maar eens begonnen met Be a Legend mode die ik eigenlijk niet vaak of haast nooit speel in elke PES.
Oke PES maar weer gekocht (9,99 in PS4 store). Welke option file moet ik hebben? Heb net even gegoogled maar zie door de bomen t bos niet meer.
Heb de option file via PES Universe gedownload, staks na t werk ff een USB stick kopen. Ik hoop dat alles werkt. Jullie suggesties voor leuke teams om mee te beginnen in de ML? Heb geen zin in t default team.
Pff das een goeie vraag ik heb al maanden geen pes meer gespeeld elke x nieuwe ML is ff leuk maar verveeld zo snel
Ik denk, ik probeer even online: Eerste potje 5-1 verloren met Spurs tegen Liverpool, ok, prima, kan gebeuren. 2de potje, andere tegenstander, speelt met Frankrijk, ik weer met Spurs, prima verbinding, ik combineer me mooi naar de 1-0, meteen melding verbinding slecht dus wedstrijd afgebroken... Terwijl verbinding-eis op 4 stond. Vermoeiend.
Is Pes online te spelen als je met zn 2e thuis op de bank zit? Dus samen online in 1 team tegen anderen online? Ik weet wel dat het met fifa kan in ieder geval!
Ik krijg de option file (V4 van PES Universe) niet aan het werk. Heb een USB stick, FAT-32 geformatteerd. De files staan erop. Telkens geeft ie foutmelding als ik wil importeren. Iemand enig idee?
Yes ik weet het, heb ik gedaan. Maar als ik het pack download en uitpak, krijg ik al niet een map met de naam WEPES. Dus noem ik de gehele map WEPES. Als ik wil importeren, krijg ik telkens foutmeldingen. Heb ook al geprobeerd bv 1 league aan te vinken ipv alle files. Het blijft misgaan. Heb ook mn data verwijderd dus een nieuwe datafile opgestart voordat ik ga importeren.
Data-pack 5 vanmorgen uitgebracht: Weer een paar goeie nieuwe koppen, inclusief Ziyech, en ook wat nieuwe outfits. Blijft geweldig hoe ze de game het hele jaar door blijven ondersteunen.