Ik geef echt niets om die uitleg, want mij boeit het namelijk niet. Wat er ook al in de comments staat van het filmpje hierboven: De echt fans geven er niet om en probeer maar eens oefeningen voor je blaas te doen en training met de extended versies van The Lord of the Rings. Te bedenken dat er ooit een Marathon is geweest van alle drie The Lord of the Rings films en er mensen zijn die dat nog uitgezeten hebben ook. Een drie uur durende film vind ik vrij normaal, moet kunnen ook.
Ik wil gewoon 3 uur. Kan me niet lang genoeg duren. Infinity war ook 3x gezien (die ook aardig lang is) en tijd vliegt werkelijk voorbij.
Gaan geruchten dat Endgame in tweeen gereleased gaat worden omdat ie zo lang is. Veel bioscopen weigeren dat. Dus eerst een pt 1 en een p2 later dit jr..
Ja lijkt nu toch wel te kloppen inderdaad. Ik zei ook niet dat het niet kon kloppen hè, alleen dat er geen bevestiging was.
Mwah, was leuk maar niet spectaculair. Iets te kinderachtig richting het einde, en de actie was gewoon matig (de eind battle duurde zó lang). Desondanks wel vermakelijk.
Spoiler Vond het geweldig. Film focust op de characters. Onderbouwt hun motivaties. Je leert waarom Billy zo is, ipv dat je gewoon maar z'n karakter moet accepteren zoals in vele superhero films. Zelfde met die villain. Lees dat over de actie wel meer als commentaar. Maar deze film is juist meer dan alleen actie en dat maakte het juist zo goed Goede essay over waarom de film zo goed is
Zag gister Captain Marvel maar dat was echt ordinary as fuck? Niet grappig, totaal niet boeiend, Brie Larson is saai, Jude Law was nog erger. Meh actie, meh muziek, meh alles.
Heb me wel vermaakt tijdens de film. Alleen toen ik er later over nadacht heb ik me vermaakt omdat het een toevoeging aan de MCU, maar de character zelf was zo boring af, minste van de film