1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    EN PREY?

    Gooi alle andere subscriptions maar de deur uit. Gamepass is de afgelopen maand echt de meest bizarre deal ooit geworden. Ik kocht een jaar voor 60 aangezien ik een aantal games al op het oog had. Ik wou dat ik even gewacht had met MH en prey nu, maar alsnog heb ik met Ashen en een paar andere games de waarde er al uit en ik kan nog ervan genieten tot volgend jaar februari.

    Xbox zet een grote stap zo imo.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar alleen beschikbaar in die maand? Dus als ik MHW speel en daarna Prey wil spelen, maar een nieuwe periode van games breekt aan, dan is mijn kans games-pass-wise verkeken toch?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee hoor. Games blijven een tijd. Je ziet vanzelf welke games in de maand zullen verdwijnen. Laatst ging geloof ik die zombie game eruit, maar verder kan ik nog alle games spelen die gedownload zijn. Ook pes 2019 bijvoorbeeld.

    Ms exclusives zijn wel de enige die blijven zeg maar, maar goed binnen 6 maandjes moet je een sp game wel uit kunnen spelen toch? En hoeveel waarde heeft een gekochte game tov gedownload dan nog? Voor mij niks met deze prijzen. Ik hoef zelfs minder moeite te doen om de games nog te verkopen.

    Mocht er dus weer een game pass sale zijn, is dat zeker aan te raden tenzij er echt geen enkele game jou aanspreekt. Lijkt mij erg sterk though als je ook maar een beetje gamer bent. De Line up is gigantisch gevarieerd en tevens gevuld met triple a spul.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Zifnap en Gyrrack vinden dit leuk.
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je denkt dat er iedere maand 6 games in de Game Pass zitten? Er zitten er meer dan 220 in. :+
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het is zeker interessant. Zie inderdaad veel goede titels voorbij komen. Ik heb alleen geen Xbox, maar ik begrijp dat op de PC de gamepass ook bestaat. Zag daarop laatst Operencia voorbij komen. Maar volgens mij is de PC gamepass nog lang niet zo gevuld als de Xbox versie. En inderdaad, ik hoef niet persé elke game te bezitten. Ik hoef het alleen maar een game (uit) te spelen in een gegeven periode. Vooropgesteld natuurlijk dat ik die titel leuk vind.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De ms pass ken in persoonlijk niet goed genoeg. Ik bedoelde meer te zeggen dat dit zeker een opsteker is voor de casual gamer die nog steeds geen console heeft. Volgende gen hoop ik echt dat ze dit voortzetten trouwens. Minder winst, maar veel meer klanten vanaf het begin als Xbox dit weet voort te zetten.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Yi-Long vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Yeah, zag hem 1-2 uur geleden, en probeerde hem te kopen, maar kreeg steeds een foutmelding. Probeer het vanavond nog wel een keertje waarschijnlijk.

    Hoop niet dat dit het enige is qua 'spring sale'...
    Zag trouwens al wel op de Engelse Xbox page 4 pagina's met games in de 'spring sale', maar daar stonden nog geen aanbiedingsprijzen bij, en weet ook niet zeker of dat van dit jaar is...
    Kan hem nu ook even niet meer vinden.

    Oh, nu gelukt met Pass kopen voor 3 maanden.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]
     
    Gyrrack en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Microsoft lijkt het tempo op te voeren qua toevoegingen voor de Xbox Game Pass-service. Enigszins verrassend zijn er zojuist acht nieuwe titels aangekondigd voor de komende twee weken.

    Morgen, 23 mei, komen er al twee nieuwe titels, namelijk Metal Gear Survive en het eerste deel van de turn-based RPG The Banner Saga. Later in de maand komen twee gloednieuwe games direct op de releasedag naar Xbox Game Pass: de originele FPS Void Bastards en ruimteverkenningsgame Outer Wilds, respectievelijk op 29 en 30 mei. Ook de asymmetrische multiplayer horrorgame Dead by Daylight wordt 30 mei toegevoegd aan het programma. De laatste 3 games volgen op 6 juni, namelijk FPS Superhot, beat 'em up Full Metal Furies en The Banner Saga 2.

    Helaas betekent dat ook dat enkele games Xbox Game Pass gaan verlaten, leden krijgen tot eind deze maand de kans om zo veel mogelijk progressie te boeken in de volgende elf games: D4: Dark Dreams Don't Die, DmC Devil May Cry: Definitive Edition, Jumpjet Rex, Knight Squad, Laser League, Layers of Fear, Shantae and the Pirate's Curse, Super Mega Baseball: Extra Innings, Super Time Force, LEGO Star Wars: The Complete Saga en de Xbox Original Star Wars: Knights of the Old Republic.

     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Deze titel is zeker interessant. Voor fans van strategy games, met een verhaal en permanente keuzes.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    2015 en ik weet er niet van. Maar even kijken morgen.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wow, zo slecht. De games die eruit gaan zijn stukken beter dan de nieuwe games...
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan wel snappen dat er games uit de GP gaan, maar de winst voor de gamers mag niet te klein worden vind ik gezien de prijs die ze ervoor betalen. Als je dan grote titels eruit gaat halen, die al miljoenen keren verkocht zijn, dan is dat best wel een verlies voor de GP en de gamers imo.

    Sowieso mogen er van mij wel eens wat meer completere edities van games naar GP komen, dat heb ik altijd al uiterst karig gevonden. Als ze het straks gaan combineren met Xbox Live, dan moet er rond de regels en het beleid van GP ook wel wat veranderen, zeker als je het rendabel voor zowel ontwikkelaar als gamer wil houden. Ben benieuwd naar de toekomst!
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tja dat was te verwachten. Too good to be true...

    Aan de andere kant bezit je zelf geen licenties als gp houder, dus Microsoft kan doen wat het wil. Dan koop je maar zelf die titels.
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Oh, de algemene tendens is nu weer 'Game Pass = bad'? :rolleyes:

    Ben erg benieuwd welke 'grote titels' jullie zien in de lijst van games die eruit gaan, en die niet te vervangen zijn door de nieuwe. Verder wel opvallend dat €10 p.m. voor 220+ games blijkbaar te duur is en niet rendabel voor zowel ontwikkelaar als gamers, maar sure. :lol:
     
    Gyrrack, Zifnap en Servantes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina