Bedankt voor de informatie. Wat is dan een goede site om USA kaarten te halen, bij voorkeur wel met PayPal of I Deal betalen? De Ultimate Edition bijvoorbeeld van de laatste Assassins Creed verschilt echt veel met Europese prijzen, zelfs in de aanbieding. Wel gek dat je nog een heel eind kan komen met het koppelen van PayPal zonder dat je er echt in USA MP mee kan betalen. Las nog wel iets dat je ook je PayPal gegevens en bankrekening in USA moet hebben, maar dat word iets te omslachtig.
Nice, een nieuwe Left 4 Dead alike... en een goede ook nog blijkbaar. Grote hordes monsters beschieten, altijd leuk.
Heel positieve preview over Rage 2. Goede gunplay van ID Software, het belangrijkste element in een shooter. Ja, met deze titel ga ik mij waarschijnlijk ook erg vermaken in mei.
Cohn speelt 45 minuten met de laatste build van Rage 2. Ik ben positief over wat ik zie. De actie voelt goed aan, ID Software waardig. Sommige effecten vind ik nog iets te heftig, zoals de oranje gloed van vuur. Met melee klappen sla je stukken harnas van je tegenstanders af.
Vandaag uit enthousiasme Dark Arisen op de PC gekocht na hem op de oude PS3 kapot gespeeld te hebben. Blijft een heerlijke game!