1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sekiro: Shadows Die Twice

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 jun 2018.

  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb de game al vanaf dag 1 en heb pas 3 mini bosses verslagen. (General Naomori Kawarada, Chained Ogre en General Tenzen). Ook ik helaas door te weinig tijd niet heel veel kunnen spelen. Vind het tot nu toe echt een prachtgame en wil alles zelf op eigen houtje spelen en dus niet alles gaan opzoeken over hoe een baas te verslaan etc. Ik heb wel wat uitleg opgezocht qua upgraden en wat sommige elementen doen/betekenen. Had ook de grote bel gevonden in een grot en als je die deed luiden dan word het spel een stuk moeilijker, maar kreeg je wel meer kans op betere upgrades/ietms etc. Maar heb deze via de Demon Item toch maar terug gezet hahah. Wil met het weekend weer wat progressie gaan maken.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Sekiro vind ik sowieso beter dan Das2 en misscien ook wel deel 1. Deel 1 was geniaal tot een bepaald punt maar het laatste stuk haalde de rest van de game behoorlijk naar beneden.
    Denk dat ik ‘m op gelijk hoogte als DaS3 zet.
    DaS3 had de betere bossfights maar Sekiro de betere wereld.

    Bloodborne —> Demon’s Souls —> Dark Souls 3 = Sekiro
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Zolang jullie Demon's Souls bovenaan noemen vind ik alles goed. Nou ja, Bb was inderdaad ook een topper. Das2 onderaan. Eerste game waarbij ik ging twijfelen aan de serie.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2019
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Demon's Souls was vet hoor maar kan de tand des tijds moeilijk doorstaan imo. Laatst weer eens aan begonnen maar verschil groot. Wel heel goede herinneringen aan! Wat een blinde reis was dat zeg. Geen guides of idee wat het was. Prachtig avontuur!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Echt he! Het is bij mij ook meer nostalgie dan dat de game ook echt goed is (game is geweldig tho, begrijp mij niet verkeerd). Remake zou goed zijn maar het liefst wel van FROM,
     
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Jullie hebben gelijk. Maar Das2 blijft wel van mij onderaan staan. Iedere keer wanneer ik beelden van die game zie begin ik spontaan te gapen. Teveel copy'n paste werk vind ik. Belegen zelfs al tijdens de release.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Misschien had ik Dark Souls 3 moeten zeggen :+.
    Heb alleen Dark Souls 3, Bloodborne en Sekiro gespeeld. En heb pas 1 remastered gekocht en alvast begin mee gemaakt (Taurus Demon dood).

    Van DaS 3, BB en Sekiro vind ik Sekiro wel de minste. Ik mis character customization teveel.

    Combat vind ik wel het beste in Sekiro.

    En mocht ik na DaS 1 Remastered nog steeds zin hebben in FS, deel 2 dus helemaal skippen?
    Demon’s Souls heb ik nog van PS+ op de PS3.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ze zijn allemaal goed in principe, maar eentje moet de laatste zijn. En voor mij is dat Das2. Simpelweg omdat het teveel op zijn voorgangers lijkt en het grafisch op release al achterhaald was. Maar dat is mijn mening.
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Je kunt het op zijn minst proberen als je ‘m al in bezit hebt. Zijn genoeg die dark souls 2 wel goed vinden. Maar aanschaffen? Misschien als het een tientje is ofzo.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    DS2 vond ik ook niet heel bijzonder, vond de extra straf bij het doodgaan (healthbalk verminderen) erg irritant en onnodig.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Inmiddels weer een PS4 dus nu op jacht naar Sekiro. Op de One S laatst Dark Souls 3 uitgespeeld en ging me nog wel goed af. Waar kan ik de moeilijkheidsgraad van Sekiro mee vergelijken?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Geblinddoekt met wanten aan dronken een draad door een naald krijgen. Succes :+
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Dark Souls 3 alleen dan 2x zo moeilijk.

    Alleen door de laatste boss, de rest valt wel mee.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Hoe groot is het verschil in moeilijkheden te komen tussen Dark Souls 1 en 3 als ik vragen mag?

    Ik weet namelijk ook niet meer hoe ik de vorige keer de proloog baas versloeg. In Dark Souls remastered is het mij nog niet gelukt. De hele weg er naar toe was relatief makkelijk namelijk.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Jij moet dit niet willen spelen geel.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    De proloog baas van remastered? Op het moment dat je naar beneden in zijn area jumpt moet je attack indrukken. Dan haal je de helft van zijn balk af. De rest van de battle om hem heen circelen, klappen geven en aan de kant als hij zijn spring attack achtig ding doet.
    Ik vond de proloog baas van 3 moeilijker eerlijk gezegd
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hangt er vanaf hoe snel het klikt man. In het begin vond ik het te moeilijk en stopte ik bijna, uiteindelijk ging ik spelen in de stijl waarin ik moest spelen en toen ging ik er vrij makkelijk doorheen.
    Eindbaas is andere koek tho. Bikkelhard maar wel fair.

    Net zo moeilijk als vanilla Souls 3 zou ik zeggen met exceptie voor de eindbaas. Voor mij de moeilijkste souls boss die ik heb verlagen iig.
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik ben nu 1 aan het spelen, maar vond 3 moeilijker destijds. Maar was ook mijn eerste Souls game als je Bloodborne niet telt.

    Proloog baas in 1 is echt een lachertje, die van 3 ben ik wel een aantal keer doodgegaan.

    In 3 zijn de meeste bosses veeeeeel sneller en meer aggressive voor mijn gevoel, meer in de stijl van Bloodborne.
     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Bedankt voor het antwoorden .binnenkort eens kopen
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Laatste optionele boss ook dood. Begonnen met ng+ en ben nu alweer op een kwart lol. Fluit er nu doorheen
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina