1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Amen
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Character development van Theon is toch geniaal? Sansa die enorm is veranderd en geen naïeve doos meer is. Tyrion die niet meer alleswetend is. Jamie die z'n zus verlaat om voor t goede doel te vechten (met z'n aartsvijanden), Dany die steeds meer machtsbelust wordt en ook het Noorden wil hebben, Bran die Bran niet meer is, Jon van complete bastard nobody tot iemand die beseft dat hij de koning zou moeten worden, etc etc

    Lijkt me dat je ook niet 8 seizoenen lang alleen maar actie wil, dat is Game of Thrones ook helemaal niet en lijkt mij persoonlijk stuk minder tof.
    Die Disney shit is natuurlijk om de aankomende deaths wat meer impact te geven.
     
    Yellow 13 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk ook dat de meest geliefde characters allemaal dood gaan en dat het geen ,ze leefde nog lang en gelukkig, wordt.
    We gaan het zien. Het is goed dat dit het laatste seizoen is. Had van mij ook in 5 seizoenen gemogen.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe wil je dat voor elkaar krijgen zonder seizoenen tweemaal zo lang te maken 8)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Het is opeens gewoon populair om te klagen over got terwijl het echte dieptepunt seizoen 5 t/m 7 was. Dit seizoen begint gewoon meer dan prima.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hoe meer populair hoe meer haat.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iedereen dood, Bran nieuwe Night King

    The End.
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Moet toegeven dat je hier enkele goede voorbeelden noemt.

    Al voelt de ontwikkeling van tyrion meer als karaktermoord. Why zo naïef opeens? En die van Theon is ook een beetje raar toch? Ja tuurlijk, laat die slappe zak (hihi) plus een paar matroosnobodies vooral maar Bran beschermen tegen de Night King.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik klaag niet, ik vind het een geweldige serie maar voor mij persoonlijk zou het eerder gestopt mogen zijn. Series die erg lang lopen zijn gewoon minder aantrekkelijk voor mij.
    Buiten dat is het gewoon een toffe serie..
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ha! The Walking Dead niet gekeken? Gekloot in die gevangenis .. zum kotsen.

    Vind seizoen 8 van GoT prima. Benieuwd naar de volgende episode. Iedereen gaat toch de pijp uit :+
     
    Olijke Poffer en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Seizoen 9 niet eens gezien van The Walking Dead. Veel te veel slechte shit de afgelopen seizoenen. Game of Thrones echt stukken beter vergeleken bij elkaar.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zat afgelopen week mij op te vreten dat ik niet meer GoT kon zien, dus ben ik maar aan een rewatch begonnen. Om de basis van de relaties van de main characters en hun lange weg naar hoe ze nu zijn weer eens te zien. Wat mij vooral verbaasd is hoe weinig de focus (mede door budget uiteraard) ligt op de gevechten. Juist die lange gesprekken en geweldige interacties is wat Game of Thrones zo goed maakt. Tyrion die even 10 seconden neemt om zijn stoel aan het hoofd van de tafel te zetten _O_

    Ik zat er ook aan te denken om verder te gaan met de boeken, maar ik ben bij boek 2 gestopt omdat het verhaal al behoorlijk begon af te wijken. Dat bewaar ik mooi voor het moment dat Martin eindelijk eens besluit om de serie af te sluiten.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kan niets anders zeggen dan vet.. maar


    ... lol
     
    tim91 vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Stuk minder complex dan gedacht. Ik las allemaal theorieën over hoe het kon gaan, maar de producers zijn daartoe simpelweg niet toe in staat. Foreshadowing waarschuwde ons al dat het een nogal simpel einde van de show zal zijn.

    Ik hoopte vooral op meer uitleg en inzicht over de Night King en zijn motieven. Beetje jammer einde zo, want nu weet je eigenlijk al wat de rest van de afleveringen gaan brengen.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit.

    Fucking anticlimax. Maar dan in het kwadraat.

    Leuk dat Arya de Night King afmaakt... maar ik had Jon het liever zien doen. Zoveel gehyped en dan zo'n einde? Meeehhhh. Dooddoener. Kan de doden tot leven brengen, is immuun voor Drogon zijn vuur... en dan plop. Dood? Really?

    Ach...
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had veel goed gevonden. Ik weet dat er nog een gevecht zou komen, dus ik was niet verbaasd dat er toch mensen zouden blijven leven. Tegelijkertijd zie je echt bizar veel plotarmor ineens. In een serie waarin iedereen onverwachts dood kan gaan. Het gevecht begint echt heel sterk. Vlammende zwaarden en dan die Dothraki die compleet verdwijnen, maar vervolgens? De trebuchets staan doodleuk in de frontlinie, ze stoppen met schieten en alle hoofdpersonen staan vooraan. Klaar om dood te gaan. En dat zou ook moeten gebeuren als je die golf van wights op de frontlinie ziet botsen.

    De hopeloosheid was erg goed vastgelegd in de aflevering, maar tegelijkertijd wist je gewoon dat het niet anders kan dan goed aflopen omdat iedereen ineens niet meer dood lijkt te kunnen gaan en dat is enorm zonde. De producers zijn gewoon bezig met een fan fiction ereronde en GoT de TV show is gewoon een standaard fantasy show geworden.

    Ik kijk het graag af hoor, maar het had zoveel beter kunnen zijn. Hopelijk komt die vetklep een keer uit zijn luie stoel en maakt hij wel een waardig einde aan de boekenversie.
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Idd beetje anticlimax, het was zelfs een beetje voorspelbaar. Vond dat het heel sterk begon maar vanaf het punt Melisandre en Arya al de hele tijd naar elkaar keken wist ik eigenlijk al dat Arya degene zou zijn die the Night King zou afmaken. “You killed many: brown eyes, green eyes... and blue eyes.. What do we say to the God of Death? -Not today.” Toen je Arya daarna zag wegrennen en verder iedereen maar dan ook iedereen hopeloos zat ingesloten wist ik het zeker, hij gaat eraan en Arya doet het.

    Maargoed nu wel benieuwd hoe het gevecht met Cersei gaat eindigen, zal nu wel even een rustige tussenaflevering komen met veel gepraat weer maar die zijn meestal ook gewoon goed.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Wat een epsiode.

    Tot we richting het einde kwamen. Come'on. Arya? Echt? Blijkbaar wisten ze al 3 jaar geleden dat Arya dit ging doen... Nu ben ik al geen Arya fan, maar dit is toch wel een anti-climax. Het is ook bijna onmogelijk om dit goed af te ronden, maar plot armor is immens en verrassend is het allerminst meer.

    Het begon zo goed, en het zag er echt episch uit. Eerlijk? Had ik TER wel dood willen zien gaan door de NK en vanaf daar verder. Maar goed, Jon en Dany zullen wel ergens op een troon belanden...

    En Bran die gaat wargen? Waarvoor?
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2019
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahah die Bran scene moest ik echt hard lachen. "I'm going now". My people need me

    om vervolgens terug te komen om Theon te bedanken voor zijn plotarmor.
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Staat nu ook een making of episode 3 op youtube, vet om te zien.
     

Deel Deze Pagina